Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Raskas ilmapiiri!  (Luettu 3030 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Selene Drake
Vieras
« : 20.05.2011 17:15:40 »

HEIPS!

Kodissani on ollut aina todella raskas-ilmapiiri,joka todella Ahdistaa!!Olen todella herkka nainen....

Taalla on jatkuvasti ongelmia sahkon kanssa,lamput poksahtelevat parinviikon valein,Sitten oli oudosti alkanut tulitulipalo makuuhuoneessa,2kissaani ovat kuolleet nuorina ja om atterveyteni reistaa jatkuvasti! Anteeksi virheet,puhelin tokkii taas...
Haluan eroon tasta "tyypista"joka mua niin piinaa mutta miten?HuhHuhHuhHuh?
Kutsunko papin siunaamaan kotini?
tallennettu
Selene Drake
Vieras
« Vastaus #1 : 20.05.2011 17:37:26 »

HEIPS!

Oon polttanut paljon kynttiloita,suitsukkeita ja tuuletan usein.
Koitan parantaa energiaa mutta turhaan..
Tunnen usein jonkun lasnaolon,varsinkin makuuhuoneessa..
Ennen taalla asui kuulemma epatasaainoinen mies poilansa kanssa.Pojalle kuulemma kavi jtn ikavaa josta naapuri ei kerro..Asia vaivaa mua:(
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #2 : 21.05.2011 00:05:54 »

Ehkäpä asuntoon on jäänyt sellaisia ahdistuneita energioita,jotka poistuvat ajanmyötä.
Kerron hiukan ajatuksiani ja kokemuksiani.Ne ovat vain minun,joita en tyrkytä kellekkään.
Ajattelen maanpäällä olevan henkiä,mutta he ovat oikeastaan samanlaisia,kuin ihmiset maanpäällä.Useimmiten aivan hyviä henkiä,pahoja en ole itse tavannut.Tarkoituksetta en seurustele yleensä henkien kanssa.
Kertomuksestasi muistui mielleeni eräs tapahtuma,joka jollakin tavoin muistutti kertomaasi.

Eräs mies muutti kerrostaloon.Oli tyytyväinen siihen,mutta soitti ja pyysi käymään,halusi kertoa jotakin.Meninkin myöhemmin.Mies kertoi aistivansa asunnossa jotain kurjaa.Oli ajatellut elämäntilanteensa aiheuttaneen sellaista turvattomuutta,joka alkoi tuntua,että asunnossa onkin jotain.Mies meni ulos kävelylle,minä jäin sinne käyskentelemään.Istuskelin eri huoneissa.Hahmo olikin makuuhuoneen sängyn ja seinän välissä,jos mietit miten näin hänet,sitä en kertakaikkiaan osaa sanoa,mutta en pidä sitä itse tärkeänä.Oli nuori mies kuitenkin,oli arka ja pelkäsi kovasti.Puhelin,niinkuin ihmiselle puhellaan.Sanoin,että näen sinun pelkäävän,mutta kukaan ei tee pahaa,myös että saa olla asunnossa,mutta ei saa käyttäytyä niin,että asukas pelkää,hän on pelännyt.   En osaa ohjata valoon,mutta sanoin,että jatkaa matkaa kun jaksaa,myös jos näkee kaunista valoa niin kulkisi sinnepäin ja häntä ehkä tullaan vastaan.

Vaikea tunne poistui asukkaalta.Meni yli vuosi kun oli kuullut hänen ovensa edessä aijemmin jo tapetun nuoren miehen.Tekijää ei ole tavoitettu.

Tämän tapaisista tapauksista olen ajatellut,että voi olla niinkin,että henget ovat pölähtäneitä,ja pelkäävät,ovat jäykistyneet johonkin kohtaan ja ihmiset pelkäävät,jolloin on niitä pelko,kammo energioita liikkeellä.
Niitä omia esi-isiä ja äitejä en mökiltäni ajele pois,mahtuu sinne muutama henkikin,sovussa ollaan   angel
« Viimeksi muokattu: 21.05.2011 00:57:48 kirjoittanut sansai » tallennettu
LibraGorda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #3 : 22.05.2011 21:16:03 »

Selene ja kaikki muut samanlaisista kärsivät ongelmista;

kannattaa laittaa kuntoutuspyyntö Esko Jalkasen Luonnonvoimat -yhdistykselle; asia hoituu sähköpostilla, myös soittaa voi. Ks. http://www.eskojalkanen.net/ ja kohta Palvelut.
Jalkasen kirjoissa käsitellään näitä aiheita - kannattaa etsiä kirjastoista. Yhdistyksen kursseilla opetetaan poistamaan haitalliset maasäteilyt, pahat silmät, kiroukset jne., ja lähettämään ns. maanläheiset vainajat (jotka eivät tiedä kuolleensa, ja usein hakeutuvat henkisten ihmisten läheisyyteen luullen heidän valoaan siksi valoksi, johon pyrkiä) eteenpäin matkalleen.
(Paitsi tietenkin he, jotka sulassa sovussa maailmankaikkeuden kanssa jäävät hengailemaan niille olinsijoilleen, jossa viihtyivät eläessään kuten sansain mökillä  Smiley )

(Alkoi arveluttamaan, sallitaanko tällainen "mainostus" - jos ei, toivon yst. ylläpidon muokkaavan viestiäni siltä osin eikä poistamaan kokonaan? Itse en mitään "myy", suosittelen vain hyväksi kokemaani)
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: