Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Luontaisia apuja täitartuntojen ehkäisyyn tulevaisuudessa?  (Luettu 13576 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« : 07.09.2010 10:29:24 »

Mitenköhän voisin ehkäistä näitä täitartuntoja kotikonstein? Siis tokihan hatut pysyy vain omassa päässä ja muutoin takin hihassa.

Mietin tässä, että onko jotain konstia, jolla voisi ehkäistä niiden kolonisoitumisen uudelleen? Teatree-öljystä luin, että sillä olisi jotain vaikutusta sen desinfioivan ominaisuuden vuoksi. Olisiko mitään kotimaista keinoa? Aromaterapeuttisia öljyjä?

Olisi myös kiva, jos vaate-/liinavaatehuollossa olisi joku muukin keino kuin 60 asteessa pesu/pakastaminen tai saunassa paistaminen. Tai siis lähinnä ajattelin, että joku tukikeino tuon pesemisen lisäksi. Samoin kuin kaikkiin harjoihin yms.

Mä haluan näistä kerralla eroon. Enkä toivo näitä kellekään, kun ovat ihan kauheita ja kalliita hoitaa pois. Nyt mulla on menny jo 160e täinpoistoaineisiin, kun ovat noin 20e/ purkki.  uglystupid2
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
SanctAstra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 07.09.2010 10:49:08 »

No tuolla tukan ajelemisella olen pelotellu, kun lapset eivät tykkää kampaamisesta sillä tiheällä kammalla.

Hyvä realityelokuvan nimi: Kolme kaljua ja kissa.  2funny
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
SanctAstra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 08.09.2010 09:11:37 »

Kiitos Sidrika.

Tuota öljykäsittelyä olen tehny apteekista saatavilla öljypohjaisilla täikarkotteilla. Ja eilen pesin lasten päät ihan täishampoolla. Täytyypi käydä luontaistuotekaupassa katsomassa noita öljyjä lisää. En viitsi ihan rypsiöljyä alkaa päähän lorottamaan.  Cheesy

Ja lapset alkavat saada sitten kalaöljyä, vaikkei tytär niistä juuri pidäkään.
tallennettu

SanctAstra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 20.09.2010 22:11:56 »

Ihana! Tätä kokeilen. =)

Manteliöljyä ja laventeliakin löytyy jo kotoa.
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: