Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sideerinen Skorpioni  (Luettu 7551 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Harschi
Vieras
« : 14.01.2006 19:56:56 »

Skorpioni. Sideerinen Skorpioni on eläinradan pessimistisin merkki. Se on myös kenties toisen vesimerkin, Kalojen ohella eläinradan mystisin merkki. Vesimerkkien motivaationa on lopullinen hengellinen vapautuminen ja sellaiset toispuoleisten asioiden kanssa pelehtineet ihmiset kuten Olli Kalajoki, Juhan af Grann, Aino Kassinen, Osho, Olivier Messaien ja Osho ovat kaikki sideerisiä Skorpioneja. Skorpionista löytyy myös uskon kautta dramaattisen elämänmuutoksen kokeneita ihmisiä kuten Viktor Klimenko ja Veikko Hursti. Kun Skorpioni ryhtyy johonkin, se on totaalista touhua. Esimerkiksi kalastaja Pentti Linkola, joka on sitä mieltä, että ihmiset pitäisi eliminoida luonnosta kokonaan, on sideerinen Skorpioni.

Skorpionit eivät ole kiinnostuneita maallisista saavutuksista tai puolustamaan tai vastustamaan fanaattisesti mitään, vaan heitä kiinnostaa enemmän sisäavaruus. Doors-laulaja, Skorpioni Jim Morrison mustine nahkahousuineen on hyvä esimerkki tästä. Skorpionin merkistä löytyy muitakin tummanpuhuvan rockin kuninkaita kuten ”prince of darkness” Ozzy Osbourne, Mötley Crue -lauluntekijä Nikki Sixx ja tietenkin HIM-mies Ville Valo. Väliin on ihmetelty, miten iskelmälaulaja Kari Tapio on onnistunut saavuttamaan uskottavan aseman myös rock-yleisön piirissä, mutta hänen Skorpioni-Auringollaan ei varmasti ole siinä mikään pieni osuus.

Skorpionin hallitsija on taistelijaplaneetta Mars ja sellaiset jääkiekkoilijat kuten Saku Koivu, Olli Jokinen ja Petteri Nummelin ovat Skorpioneja, samoin formulakuski Mika Salo. Kun Saku Koivu ja Olli Jokinen voittivat Suomelle jääkiekon Suomen mestaruuden toukokuussa 1995, Jupiter perääntyi Skorpionissa Suomen valtion deskendentillä sijaitsevan Auringon päällä ja Saturnus teki siihen aspektia X huoneesta ja Vesimiehestä käsin. Tällaista Jupiterin ja Saturnuksen ”kaksoisvalotusta” pidetään erittäin merkittävänä transiittina ja nyt sen kohteena olivat siis Suomen valtion, Saku Koivun ja Olli Jokisen Skorpioni-Auringot. Mitalijuhlissa soi tietenkin raskas rock.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #1 : 16.01.2006 20:33:12 »

Joskus muinoin alle 20 vuotiaana sain jostain kuulla/nähdä sideerisestä/intialaisesta astrologiasta ja mua jäi valtavasti vaivaamaan se, että en saanut haluamaani lisätietoa sitten niin mistään. En kai osannut etsiä. MUTTA NYT, vihdoinki täältä Foorumilta pesee:  Kiitos teille Harschi ja SatAqu, kun jaatte tietämystänne kanssamme!  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #2 : 18.01.2006 21:59:04 »

Kertausta,että varmasti ymmärsin oikein..siis onko vesimiehellä ja skorpionilla sideerisessä astrologiassa jonkin ns.yhteys?vaiko ei?Ymmärsin tuosta tekstistä niin..
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #3 : 19.01.2006 09:40:28 »

Hei Athene, kysyit varmaan Harschilta, mutta itse näen niin, että kaikella on yhteys kaikkeen. Kysymys on siitä, mistä perspektiivistä asioita katselee  Wink
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Harschi
Vieras
« Vastaus #4 : 20.01.2006 16:39:28 »

Kertausta,että varmasti ymmärsin oikein..siis onko vesimiehellä ja skorpionilla sideerisessä astrologiassa jonkin ns.yhteys?vaiko ei?Ymmärsin tuosta tekstistä niin..

 Huh  Huh Missä tuolla puhuttiin Vesimiehestä? Katos vaan, Suomen jääkiekkomestaruuden aikaan transiitti-Saturnus oli Vesimiehessä. Mutta mä en kyllä nyt muuta yhteyttä löytänyt, että mitähän mahdat tarkoittaa?
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #5 : 20.02.2006 17:13:06 »


Skorpionin merkistä löytyy muitakin tummanpuhuvan rockin kuninkaita kuten ”prince of darkness” Ozzy Osbourne

No way !! Ozzy on syntynyt 3.12-1948, joten on JOUSIMIES ! Saman tiedon olen löytänyt useasta eri lähteestä... TÄYTYYHÄN Ozzy-friikin tietää...  smitten  Cheesy Niin, ja eikös sama päde myös " Jimboon " ? Minun tietoni mukaan Jim Morrison syntyi 8.12-1943... Eli myös Jousimies. Vai puhutaankohan nyt ihan eri asiasta ? Korjatkaa, jos olen väärässä...  idiot2
« Viimeksi muokattu: 20.02.2006 19:49:58 kirjoittanut Ozzette » tallennettu
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 20.02.2006 22:14:29 »

Me puhutaan  Si-dee-ri-ses-tä.



ei trooppisesta.

Vajaalla kuukaudella heittää nuo ajat
« Viimeksi muokattu: 20.02.2006 22:31:10 kirjoittanut Puma » tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Ozzette
Vieras
« Vastaus #7 : 20.02.2006 22:33:55 »

Hih, hii !! Ymmärtäkää "vihreyteni"...  Aavistelinkin jo hiukan, että ymmärsin väärin... Kun sanasokeuttani EN huomannut tuota sanaa SIDEERINEN... Itse olen SIDEERINEN OINAS idiot2  2funny Ei hyvää päivää...  idiot2
Ja myös fucking Princess of Darkness... Idolini mukaan...  2funny
« Viimeksi muokattu: 21.02.2006 17:35:23 kirjoittanut Ozzette » tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #8 : 24.02.2006 22:17:00 »

....................
- äärimmäisyystunteet
- omistautuva asenne
- kaikki tai ei mitään
- mustavalkoisuus (hyvä ja paha erotellaan selkeästi toisistaan)
- pitkämielisyys

Nim. Kokemusta on.

Kuuhan merkkaa sideerisesstä myös tosipaljon, missäpähän sulla on KUU?
Tiedusteleepi Ippuska
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: