Äänestys
Kysymys: Oletko Luoja, joka valitsee ja luo kaikki kokemuksensa  (Äänestys päättynyt: 07.06.2007 20:41:07)
Elämä on sen muistamista, että on Luoja - 15 (20.5%)
Olen kutsunut kaikki ihmiset ja kokemukset itse näytelmääni (auttajat, työkaverit, kumppanit, nk vaikeat ihmiset) - 14 (19.2%)
Haluan kokea mahdollisimman paljon ja saada paljon(nuori sielu) - 2 (2.7%)
Haluan jo rauhaa ja analysoida kokemaani ja antaa paljon(vanha sielu) - 13 (17.8%)
Tiedostan kaiken olemassaolon olevan illuusiota, jota voin muokata, en ole sen "uhrina" - 5 (6.8%)
Minulle tapahtuu kaikki ihan sattumalta, menetän, kärsin käsittämättä mitä tapahtuu - 2 (2.7%)
Elämä on oppimista - 18 (24.7%)
Muu filosofia - 4 (5.5%)
Äänestäjiä yhteensä: 26

Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oletko Luoja vai kenties luoja  (Luettu 43730 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #45 : 14.06.2010 15:40:51 »

entäs kun kyse oli luottamuksesta, minulla näkyy kääntyvän yksi meteliä aiheuttanut juttu hyvin, samalla ollut kiinnostavia reissuja ja tulossa lisää. että sanoisin kaikkeuteen voivan luottaa (muutama vko sitten epäilin sitä..  Cheesy ). luen vanhaa kirjaa visualisoinnista, siinä on sama kama kuin kovasti markkinoiduissa kirjoissa sen jälkeen.

käskyjähän ei siis oikeastaan lähetetä henkimaailmaan vaan omalle Yliminälle, no riippuu mitä haet, mutta ainakin näin minulle sanoi eräskin kanavoija+psyykkisesti kyvykäs jäbä Saksasta. että ota yhteys Yliminään, se ottaa yhteyden oppaisiin (jotka ehkä koet henkimaailmaksi). ja näin asiat luodaan sukkelaan. kirjassa jopa; vaivattomasti ja nyt.  Cool
« Viimeksi muokattu: 14.06.2010 15:44:54 kirjoittanut ^Nekhbet^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #46 : 15.06.2010 15:29:10 »

jos määrittelet toiveesi tarpeeksi tarkkaan, se alkaa toteutua (huom toimii töihin paremmin kuin muihin asioihin). esim itsellä eräs firma tarjoaa sekä tavallisia että luxus kohteita. no minua kiinnostaisi tietty jälkimmäiset enemmän.. tai kehitellä vielä lisää. moni ei näe ovia jotka aukeaa esim tänään eräässä tapaamisessa korealainen tyyppi. samat jutut ei iske kaikkiin. hänen juttu oli urheiluvalmennus tms. se taas kiinnostaa minua vain tiettyyn rajaan asti, mut hyvä että hänellä on se.

olen näissä henkisissä kuvioissa törmännyt ties minkälaisiin vaihtoehtoenergioihin, jopa kristalleista pitäisi voida saada energiaa, mutta kehittely on vähän vaiheessa. yliopistossakin jo tutkittua. kaipa se riippuu tekijöistä ja tuota tietoahan nyt kanavoidaan; Cooperin mielestä tuulivoima ym olisi riittävää.

olen kuin tietopankki..  Grin
« Viimeksi muokattu: 15.06.2010 16:53:52 kirjoittanut ^Nekhbet^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  

Siirry: