Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Iso transiittisuma Venukselle  (Luettu 2454 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« : 05.12.2009 15:44:31 »

Vilkuilin eilen omaa syntymäkarttaani ja transiittilistaa (josta en sinänsä ymmärrä hönkäsen pöläystä Grin ) ja yllätyin, kun vastaan pomppasi ihan jumalaton suma transiitteja Venukselle! Lueskelin hiukan transiittien syntymäkarttamerkityksiä, mutta en sinänsä osannut vetää mitään punaista lankaa tälle ajankohdalle/transiittisumalle. Mitä lienee siis odotettavissa, kun kartalla möllii tällä hetkellä:

 venus aspect_con jupiter
 venus aspect_tri aurinko
 venus aspect_tri merkurius
 merkurius aspect_tri venus
 venus aspect_con keskitaivas
 venus aspect_squ aurinko
 venus aspect_squ merkurius
 venus aspect_con uranus
 uranus aspect_tri venus
 venus aspect_con neptunus
 venus aspect_tri mars
 venus aspect_sex pluto
 venus aspect_sex saturnus
 venus aspect_tri venus

Voi ei, alkoi ihan naurattaa, miten kauhee ryysis on nyt Venukselle! Grin
Minulla siis syntymäkartalla  venus harka 2.huoneessa.
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1 : 07.12.2009 13:05:24 »

No, on kyllä aikamoiset pippalot arvoplaneetalla.
Mä lukisin noista, että sun elämässä on nyt aikast lailla nousujohteinen kausi sekä arvomaailmassa että ihmissuhteissa sekä taiteeseen liittyvissä hankkeissa. Yhtymä jupiteriin: onnea hankkeissa, onnea taiteeseen liittyvässä työssä, matkustelua, inspismatka (?) Arvotarkastelu aspect_tri aurinko hyväksi havaittu sellainen: Hedelmällinen. Estetiikka purkautuu myös kieleen ja kommunikointiin, selkärankaa kauniisti kielellistettynä. Merkurius. Neptunus ja uranus: uusia tuulia, alitajuista johdatusta taiteen kentällä, innovatiivisuutta, joka purkautuu, kanavoituu hyvin kauttasi. saturnus ja pluto  aspect_sex "rauhoittavat" eli sitovat energiaa, niin ettei se vain lentele ympäriinsä (uranus merkurius) vaan sitoutuu hankkeisiin; antavat pitkäjänteisyyttä ja syvyyttä, opettavat hyvällä.

Kaikkea hyvää mun mielestä. En pidä itseänä kovin hyvänä aspekteilijana, mutta musta sulla nyt "uudet tuulet puhaltaa" idols- piisiä lainatakseni. Varmaan kannattaneepi valmistautua henkisesti ottamaan vastaan niin paljon hyviä haasteita ja HYVÄÄ kuin mahdollista!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2 : 07.12.2009 15:44:28 »

Ooooo! Aivan mahtavaa, kiitos! Mitään tuon ihmeellisempiä kiemuratulkintoja en kaivannutkaan.

Olen tosiaan lähdössä inspismatkalle kuukaudeksi Japaniin Lontoon kautta, kuten olen sivustolla jo maininnut. Matka on viikon päästä ja siellä pitäisi samalla suorittaa taideopintoihin liittyvä päiväkirja, kun työharjoittelujaksoa jää viikon verran matkan alle. Kotiin saavuttuani ryhdyn sitten tekemään opinnäytetyötä (jos en tässä viikossa ehdi sitä aloitella), johon siis pitää sitten panostaa taiteellisesti. Toivottavasti hyvä kausi jatkuu matkan ja opparin ajan, niin ei tarvitsisi stressata!

Onkin ollut myös PITKÄSTÄ aikaa kauhea hinku kirjoittaa tarinoita. Pitääkin hyödyntää nyt tämä aikakausi siihen. Taidankin, kunhan selviän kotiin täältä sisarusten ja äidin luota, istua alas kirjoitteleman... Wink
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: