Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Isyyden myytti  (Luettu 12618 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #15 : 05.09.2009 09:42:10 »

Minulle omalle kohdalle sattuneissa tapauksissa, on miehissä jännä ollut huomata kuinka joku ei halua lapsia, ja näin ollen miehessä se on se myytti. Toisaalta se on aika kiehtova asia, sillä tämä elämä täällä maanpäällä on usein niin perheorientoitunut, että kun itseäni ajattelen, on suorastaan harvinaista jos löytää samoin ajattelevan miehen.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #16 : 05.09.2009 10:00:52 »

Oma isani on ollut tarkein opettajani minulle elamassani, han opetti minut pelaaman shakkia jo 5 vuotiaana ja muutenkin loogista ajattelua.
Hanella oli aina aikaa meille lapsille, meille kaikille lapsille han jatti ainoastaan hyvan muiston itsestaan.
Oma mieheni on myos kalat kuten isani ja hankin suorastaan palvoo lapsiaan-han kuitenkin antaa heidan itse tehda omat virheet ja sitten kun he tarvitsevat tukea-sita he myos saavat.
Lapsemme joskus valittavat, etta miksi emme pakottaneet heita esim. opiskeluun aikaisemmin ja olen kylla samaa mielta mieheni kanssa, etta silloin ette olisi kuunnelleet meita ja tiedan, etta olimme oikeassa kun otsa menee kurttuun ja kaantyy alaspain.
Mieheni on myos lastemme kaveri joka nakyy leffoissa ja jalkapallossa ja tahdaan yhdessa hyvaa ruokaa(minulle se sopii)
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #17 : 05.09.2009 12:38:02 »

Harva todellisuudessa ymmärtää mitä on olla mies ja miten sitä pitää ilmentää.

Että ois sitten tietämättömille miehillä opetuksen paikka!?
No sanotaan nyt niin, että mieluummin naisten olisi syytä keskittyä itse siihen naisellisuuteen ja antaa miesten kehittää itse itseään. Toisin sanoen, normaalilla tasolla henkisessä kehityksessä feminiiniselle osapuolelle miehisyyden tuntemisesta ei ole mitään hyötyä, vaan naisten olisi syyttä käyttää sekin energia oman feminiinisyyden ilmentämiseen. Miesten taas olisi hyvin tärkeää olla "omien kanssa" mahdollisimman paljon, jolloin se maskuliinisuus ilmentyy luonnostaan hyvin helposti sen ihmeemmin mitään tekemättä. Yksi hyvä tapa on esim. pakata vaikka rinkka ja mennä miesten kesken vaan jonnekkin viikonlopuksi, sen ihmeemmin mitään etukäteen suunnittelematta. Sieltä kun mies pois tulee kotiin naisen/naisten luokse, niin oon 100% varma että jokainen nainen huomaa mitä on maskuliinisuus (se tosin ilmenee myös hajuhaittana tässä tapauksessa, jos miehet eivät menneet minnekkään mökille saunomaan, ja silloinkin se joissain tapauksissa ilmenee "hajuhaittana" Tongue).
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #18 : 05.09.2009 14:13:10 »

Voi herranpieksut! Tuota noin Veskari-83, tässäkin sun mielipiteessäsi piilee se puoli jota ajat takaa; pois ego ja henkisentien löytäminen. Harvaa miestä kiinnostaa tuo viimeinen, tai sellainen itsetutkiskelu joilloinka mennään syvälle omaan itseensä.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #19 : 05.09.2009 15:34:26 »

Loppujen lopuks kerroppa mulle ykski mies joka ei oo kiinnostunut "äijäiltamista"? Tuo nyt vaan oli yks esimerkki siitä mitä silloin voi tehdä. Eli syvällä sisimmissään jokaista kyllä kiinnostaa ne perimmäiset kysymykset "miksi olen olemassa" jne, mutta harva niitä vaan myöntää ääneen. Miehet varsinkaan. Naiset yleisesti ottaen ovatkin huomattavasti avoimempia, ja siksi jossain viestissä joskus kirjoitinkin, että tie miehen sydämeen käy vatsan kautta ja nainen taas valloitetaan sydämen kautta. Ihan suotta mua koitat kiusata, emmä mitään pahaa tarkota. angel
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #20 : 05.09.2009 16:12:22 »

Astrologi Kirsi toi noita feminiinisiä ja maskuliinisia puolia mukavasti esiin heinäkuun 4.päivän astro-TV:ssä. (Katson jäljestäpäin niitä http://www.katsomo.fi/?treeId=703&progId=18135). Hän osoitti astrologian kautta, miten voi tutustua itseensä näissä kahdessa puolessa niin mies kuin nainenkin Marsin ja Venuksen kautta.

Hän toi esiin myös Jungin teemat anima ja animus.

Nämä tuntuvat yksinkertaisilta jutuilta mutta ovatkin turkasen monimutkaisia!  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #21 : 05.09.2009 16:20:52 »

Loppujen lopuks kerroppa mulle ykski mies joka ei oo kiinnostunut "äijäiltamista"? Tuo nyt vaan oli yks esimerkki siitä mitä silloin voi tehdä. Eli syvällä sisimmissään jokaista kyllä kiinnostaa ne perimmäiset kysymykset "miksi olen olemassa" jne, mutta harva niitä vaan myöntää ääneen. Miehet varsinkaan. Naiset yleisesti ottaen ovatkin huomattavasti avoimempia, ja siksi jossain viestissä joskus kirjoitinkin, että tie miehen sydämeen käy vatsan kautta ja nainen taas valloitetaan sydämen kautta. Ihan suotta mua koitat kiusata, emmä mitään pahaa tarkota. angel

EI ole antaa esimerkkiä miehestä joka ei olisi kiinnostunut äijämäisyydestä. Voe hellanlettana sentään, minä en sinua Veskari-83 kiusaa. coolsmiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Ave^^
Vieras
« Vastaus #22 : 06.09.2009 14:29:47 »

Hmm, veskari,
jos nyt puhutaan ihan realimaailmasta,
jos miehen pitäisi suuntautua yhä enemmän sinne äijäpäähän ja naisen siihen toiseen päähän, ei nämä maailmat kyllä ikinä pysty kohtaamaan nykymaailmassa missä avioero on todella helppo saada. Ja niinhän se on, että miehet joilla on siskoja, ovat niitä parhaimpia naistenkäsittelijöitä, koska he ymmärtävät myös naisia. Ja toisin päin. Kyllä aina on hyväksi ymmärtää myös toista näkökulmaa. Olen silti samaa mieltä siinä, etten oikein pidä tästä nykymaailman mallista missä naiset yrittävät olla yhä enemmän äijiä, ja miehiltä puuttuu kasvatuksestaan se että heidän olisi sallittu olla poikia.
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #23 : 07.09.2009 10:23:04 »

Niin, jokainen meistä näkee kuitenkin kokonaisuuden hieman eri tavalla. Mutta tiedän kyllä hyvin paljon miehiä joilla ei ole yhtään sisarusta ja sen minkä käsityksen mä heistä oon saanu, niin eipä heillä ole koskaan mitään ongelmia naisten kanssa (oon aika läheisesti seurannu heidän elämäänsä Cheesy 2funny ). Reaalimaailmassa mä oon kohdannu näitä ihmisiä, ja mun tietämyksen mukaan äijämäisyys ja se maskuliinisuus ei täysin kyllä kulje käsikädessä kuitenkaan. Monimutkaista selittää, mutta kun sen aidon maskuliinisen ilmentymän miehestä kohtaa, niin ei sitä voi olla havaitsematta.

Kaikkihan on aina suhteellista ja riippuu niin täysin siitä miten maailmaa katsoo, onko avoimin vai suljetuin silmin.
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: