Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: raskaana, lapsi on kuollut  (Luettu 2583 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jana maria
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« : 25.07.2009 12:43:40 »

näin unta että olin viimeisillani raskaana ja oli synnytys alkanut. hoitaja sanoi yhtäkkiä että lapsi on kuollut eikä mitään ole tehtävissä. sain mennä kotiin..se syntyisi kuulemma itesstään pian. mahani kivittyi unessa ja alkoi painaa alaspäin. yritin pyytää rauhoittavia lääkkeitä mutta en saanut enää mitään huomiota sairaalasta ja horhoilin sinne tänne
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 25.07.2009 13:17:18 »

Uni saattaisi viitata siihen, että jokin uusi asia - uusi projekti kenties, haave tai vastaavaa - ottaa tuulta siipiensä alle (raskaus), mutta juuri ennen kuin se lähtee käyntiin tai juuri kun se on lähtenyt käyntiin (synnytys), koko homma meneekin ihan plörinäksi (lapsi kuollut). Projektista/uudesta asiasta tulee taakka (maha kivettyy), johon kukaan ei auta, vaan saat kantaa itse sitä mukanasi (lähetetään kotiin = koti on Minuus, minä Itse).

Suosittelen siis olemaan varovainen jonkin uuden asian kanssa. Jos uni viittaa tähän, tiedät kyllä mistä uudesta jutusta uni puhuu. Alkuun hyvästä asiasta tuleekin sinulle lisätaakka, jonka seuraukset joudut kantamaan, jos et uskalla katsoa asiaa rehellisesti silmästä silmään.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: