Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kartta, persoonalliset planeetat ylhäällä, jätit alhaalla  (Luettu 6276 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« : 08.05.2009 11:13:04 »

Hei

Ajattelinpa kysyä kun juuri vasta tämänkin todella tajusin  Grin

Kaikki persoonalliset planeettani ovat kartan yläosassa  aurinko  kuu  merkurius  venus  mars . Huoneissa 10-11.
Muut 11.huoneessa mutta merkkari on kympissä.

"Jätit" taas ovat alaosassa huoneissa 4-6.
Jupiter ja saturnus huoneessa 4
Uranus ja Pluto huoneessa 5
Neptunus huoneessa 6

Voiko tämä kuvata jotain? Onko tällä mitään merkitystä? Vai huomasinko vain täysin epäoleellisen asian  Cool  Cheesy
tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 08.05.2009 13:33:33 »

Mielenkiintoinen kysymys. Kartan yläosahan on se luonteen näkyvä "päiväpuoli", ja alaosa piilotettu "yöpuoli". Kun sisäplaneetat ovat nimenomaan "yksilöllisiä" ja ulkoplaneetat "yhteisöllisiä", oma intuitiivinen tulkintani, jolle ei välttämättä löydy tukea mistään astrologisesta perinteestä, tällaisesta kartasta olisi, että henkilö, joka omistaa sen, on näkyvältä persoonaltaan äärettömän itsenäinen. Jos kartalle tulee paljon oppositiota, voisi kuvitella, että hän on jopa jotenkin kapinallinen tai ui vastavirtaan, kun taas trinit voisivat viitata kykyyn jopa muokata ajan henkeä.

Eräällä hyvin tuntemallani  aurinko  oinas:lla on melkeinpä yhtä polarisoitunut kartta kuin sinulla. Hänelläkään ei ole yhtään sisäplaneettaa yöpuolella. Ulkoplaneetoista tosin sitten  saturnus on  11. huoneessa ja  jupiter 8. huoneessa yhtymässä useampaan planeettaan. Kyseessä tosiaan on henkilö, joka on maultaan  konservatiivinen ja ääriallerginen trendeille. Kauheinta, mitä hän tietää on, että jostakin asiasta, josta hän on pitänyt, tulee yhtäkkiä "trendikästä". Sitä tosin tapahtuu, ehkäpä henkilön kartalta löytyvien  runsaiden  neptunus -trinien takia - muutkin kun huomaavat, kuinka hienoja tietyt henkilön aina suosimat jutut ovat. Sisäplaneettojen oppositioista  pluto :oon taas johtunee, että konservatiivisesta ulkokuoresta ja ammatinvalinnasta huolimatta kyseessä on auktoriteetit kärkevimmin kyseenalaistava henkilö, jonka tunnen.
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 11.05.2009 07:55:48 »

Kiitos vastauksista!

LaPapessa, muuten kuulostaa minulta mutta konservatiiviseksi en millään ilveellä voi itseäni kuvata Smiley

Kirjoita ihmeessä Esmiralda jos viitsit!
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 12.05.2009 06:43:19 »

Kiitos Esmiralda. Kyllä minulla on tuo pohjoinen korostunut tuon mukaan ja pitääkin teksti paikkansa.

Mielenkiintoista, samoin on myös miehelläni. Olemme tarvittaessa sosiaalisia mutta pääasiassa nautimme omasta rauhasta. Ja itse ainakin olen sellainen pohdiskelija Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 13.05.2009 08:56:50 »

No minulla on pohjoispuolella edustettuna oinas ja kala. Kai sitä oinaspainotuksella keskittyy itseensä  Cheesy
Alapuolella vaaka, skorpioni ja jousimies.
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 14.05.2009 19:48:05 »

Kauheinta, mitä hän tietää on, että jostakin asiasta, josta hän on pitänyt, tulee yhtäkkiä "trendikästä".

Uih, huomasin nyt vasta tämän kommentin - osui ja upposi  :Smiley  Etenkin nuorempana olin myöskin tuollainen ja tunnistan samoja piirteitä itsessäni edelleen, joskin lievempinä. Trendikäshän nyt ei voi olla!! Pitää olla tietoisesti ja harkiten edes vähän omituinen  vesimies  Grin 

Minullakin on henkilökohtaiset planeetat päiväpuolella ja  jupiter aspect_con chiron lukuunottamatta jätit yöpuolella. Pallonpuoliskojen pisteytyksessä on pieni etelä-painotus, muttei riittävän suuri, jotta tunnistaisin jonkun noista Nummelan kuvauksista omakseni. Ehkä eniten siis tasajako - vähän yhtä, toinen toista. Siis tuuliviiri  :Smiley
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: