Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tyttäreni kartta, mitä kertoo?  (Luettu 3756 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« : 27.01.2006 18:54:17 »

*olen poistanut viestin* Smiley
« Viimeksi muokattu: 22.05.2006 21:23:54 kirjoittanut Katja-Q » tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #1 : 27.01.2006 22:55:48 »

oi oletpa nuori äiti!
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #2 : 29.01.2006 20:06:22 »

oi oletpa nuori äiti!

Eh..piti oikein moneen kertaan tarkistaa, että olinko kirjottanut joko oman tai tyttäreni syntymävuoden väärin, mutta ei. Taitaa siis olla vain suuuuuren suuri näkemys ero tässä kohtaa Wink. Itse voisin heittää saman kommentin, jos joku 17 vuotias kertoisi olevansa äiti. Sen sijaan vähän päälle parikymppinen nainenhan on juuri passelissa iässä tullakseen äidiksi! Näin luonto on sen ainakin alun perin tarkoittanut, sääli että nyky-yhteiskunta ja aikakauden trendit ovat koittaneet sanella asian uudelleen. Mielestäni on ihanaa, että tyttärelläni on nuoret ja virkeät isovanhemmat, jopa isoisovanhemmat. Mikä tärkeintä; minä ja mieheni tulemme hyvällä todennäköisyydellä olemaan täällä lapsemme tukena ja turvana vielä silloinkin, kun hän saa omia lapsia tai jopa lapsenlapsia Smiley
tallennettu
Rachel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39


Profiili
« Vastaus #3 : 29.01.2006 20:35:02 »

Juu niin minäkin ihmettelin että ethän sinä nyt ainakaan liian nuori äidiksi ole  Shocked Olen sinua Katja-Q neljä vuotta vanhempi ja minusta tuntuu että kohta pitäisi alkaa jo tekemään tuon perheenlisäyksen eteen jotain... Siis jos haluaisin lapsia... En ole vielä ihan päättänyt  idiot2

Ehkäpä te saatte lukea kun kirjoittelen tänne viiskymppisenä että "olen raskaana ja olenkohan vielä valmis tähän...?"

Mutta onnea ja rakkautta sinulle ja lapsellesi!
tallennettu

Aurinko: Kalat
Kuu: Kaksoset
Nousumerkki: Neitsyt
Keltainen Solaarinen Soturi
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: