Joo. Katson usein vähän surumielisenä näitä kokonaisvaltaisia transiitteja, mikä vaikuttaa mihinkin minkä elämänalueen minäkin aikana. Minulla on nyt pitkään tämmönen identiteettikriisi meneillään, kun

transitoi

mun

kanssa ja sitten on

mun

, mistä taas en tiiä mitään.
Transitoiva

on

mun

ja siihenkin liittyvät huoneet ja merkitkin vielä... Elikkä, kun

ohittaa mulla nyt

6tta huonetta ja se tekee pitkään

mun

joka on

ja 4ssä huoneessa. 6 huone viittaa ilmeisesti mun terveyteen ja työympäristöön ja palveluun, mikä tarkoittaa että sillä elämänalueella tapahtuu jotain laajentumista ja lisää tietämystä. Ja kun se ohittaa mulla

niin se viittaa humanisuuteen ja asioiden tiedostamiseen. Laajentumista tapahtuu minulla siis terveyteen liittyvissä ympäristöissä (6 huone), jossa esim. palvellaan ihmisiä joilla on asiat huonommin, mikä kyllä pitää paikkansa.
Transitoiva

6ssa huoneessa

mun

4ssä huoneessa puhuu tästä pitkäaikaisesta prosessista, joka on haastava, esim muutto pois tästä kotiympäristöstä kestää pidempään tai se on haasteellista, tai perhesuhteiden vaikeudet (

4 huone). Sisäinen uudistuminen ja kasvu, eristäytyminen, seksuaalisuus, mustasukkaisuus ja rakkaus (

), laajentumista tapahtuu haasteen ja ristiriitaisuuden muodossa näillä elämäni alueilla, mikä on kyllä näkynyt ikävä kyllä ja transitoiva

ei pahemmin auta mun muuttosuunnitelmissa 4 huoneessa, mutta se kyllä transitoi eri merkkiä, eli

mulla, mikä joko auttaa tai pahentaa vaan mun tulevaisuuden suunnitelmia uraani. Ja se on nyt

mun

joka on mulla

, eli transformaatio tapahtuu sisäisesti ja kaikki tämä 4 huoneessa.