Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Toistuvat unet huvipuistoista  (Luettu 8758 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Reporanka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« : 26.11.2008 14:18:48 »

Osaako joku antaa selvitystä, mitä nämä unet voisi tarkoittaa?

Näen aina joskus unta huvipuistoista, usein kyse on samasta paikasta, joskus eri puistosta. Näitä huvipuisto unia on ollut useamman vuoden ajan.

Olen unessa yleensä puistossa jonkun kanssa, mutta en aina saman henkilön tai en tiedosta ollenkaan, kenen kanssa olen liikkeellä.

Sama, toistuva teema näissä unissa kuitenkin on.
Eli joka kerta tulee joku juttelemaan seuralaiselleni tms. niin, etten koskaan kerkiä mennä laitteisiin pyörimään. Itselläni olisi unessa kova hinku päästä laitteisiin, mutta aina pitää odottaa jotakuta tai tulee jotain esteitä. Huvipuisto kerkiää aina mennä kiinni tai aika loppuu muuten niin, etten pääse yhteenkään laitteeseen.

Viimeyönä näin taas tälläisen unen, edellisestä on useampi kuukausi aikaa.
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #1 : 26.11.2008 15:39:23 »

 Lähinnä tuosta nousee mieleen huvi ja ilo elämässä. Asetatko muut elämässä etusijalle etkä itse kerkeä ottamaan rennosti, huvittelemaan? Jos unessa jokin ulkopuolinen asia aina tulee esteeksi tulee sitä aika väkisinkin kuva että annat muiden estää sinua ottamasta iloa irti elämästä. Tai haluat miellyttää liikaa muita etkä näin ollen kerkeä saamaan itse sitä nautintoa joka sinulle kuuluisi.

 Kannattaa miettiä juuri tuota mikä arvo on itsellä verrattuna muihin ja onko elämässä jokin motto "ensin työ -sitten huvi" joka saattaa estää. Tunnetko että muilla on iso ote elämästäsi/oletko liian ankara itsellesi tässä suhteessa etkä anna aikaa tai mahdollisuutta myös iloitsemiseen ja leikkimiseen, sehän on myös osa ihmisyyttä.

 Tässä jotain fiiliksiä  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: