Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Löytyykö tästä mitään mielenkiintoista  (Luettu 4566 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Loreleian
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 29.11.2008 13:40:01 »

Päätin minäkin taas ruveta koluamaan tuota karttaani vähän tarkemmin.  Tongue
Nuo perusjutut kyllä sain selvitettyä (nooh, astron tilattu tulkinta "vähän" ehkä auttoi  Grin ) ja tuo  vesta kauriissa, 11. huoneessa, tuntui kyllä osuvan aika oikeaan.
Löytyisikö ketään vanhempia ja viisaampia jotka saisi tuosta enemmän tolkkua? Siis onko tuolla jotain muita mielenkiintoisia yhtälöitä tai juttuja mitä noviisi ei tunnista. Smiley
tallennettu
Loreleian
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 29.11.2008 18:47:43 »

Hih, kiitos Esmiralda, kuulostaa kyllä todella kovasti tutulta! Smiley

Minulle kun  on oikea elämän peruspilari se että pyrin näkemään maailman ja olentojen todellisen luonnon, ihan niin kuin ihmisten tekojenkin. Muut tulevatkin sitten usein kysymään apua kun olen kuulema niin tarkkanäköinen  Grin  Kun ei olisi vaan liian kriittinen ittensä kanssa. Ei ole kauhean itseä kannustava tapa maalatessa alkaa miettimään että "onkohan tämä työ nyt ihan oikeasti hyvä ja näenkö sen tosi olemuksen.   Huh

Sitten kun sinulla on sopivasti eri elementtejä, ilma, vesi, tuli ja Kheironkin maa elementtinä, vaikutat tasapainoiselta. Et jämähdä ehkä helposti yksiin kuvioihin, vaan liikut mielelläsi erilaisissa ilmapiireissä ja haluat tutustua moneen asiaan.

Tämä näkyy käytännössä kyllä vähän, noh, ei ehkä niin ihanteellisena ominaisuutena. Jos ja kun on kiinnostunut aika monenlaisista jutuista, etenkin uudenlaisista ja tuntemattomista niin energiat leviävät vähän joka suuntaan ja on vaikea saada mitään aikaiseksi.
Itse olen opiskellut luonnontieteitä, filosofiaa, luontaishoitoja, taiteita, teatteria ja musiikkia. Siinä sukulaiset sitten kyselee että koskahan minäkin löydän sen oman paikkani yhteiskunnassa.  2funny  .. olisi kai pitänyt elää kiertävien vankkureiden aikana.  :Smiley
Vielä kun keksisi miten tuota luontoaan pystyisi jotenkin hyödyntämään..  Undecided
tallennettu
Loreleian
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 01.12.2008 00:04:08 »

Hmm.. täytyykin pitää silmät auki, että mitä sitä on luvassa.  Smiley

Onko tuolla muuten mitään merkitystä kun planeetat ovat kovasti painottuneet kovasti tiettyihin huoneisiin ja sitten nuo 2-6 huoneet ovat tilaa täynnä? Esteetikkona katsoin heti että näyttää kovin epätasapainoiselta.  Grin

Miten muuten tuo auringon ja kuun välinen semisekstiili? Liittyykös tuo nyt jotenkin karmaan..  Shocked
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: