Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuka voisi tulkita uneni?  (Luettu 3283 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
satuna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« : 06.10.2008 16:17:28 »

Hellou coolsmiley !!

Pitkästä,pitkästä aikaan tulin täällä piipahtamaan. Aikani on mennyt opiskellessa ja nyt alkaa jo olla voiton puolella opiskelut. Helpotus on suuri.

Niin unesta. Näin unta susista. Ne liikuivat isona laumana talomme aidan ohi ja yrittivät käydä meidän kimppuun. Hyökkäsivät nälkäisinä sorsien kimppuun, niin että kuola valui suun pielistä. Yritin lukita aitaa mutta ne yrittivät hyökätä aidan kaataen päälleni.

Jotenkin tämä on tuntuu merkitsevän jotain. Osaisiko joku kertoa mitä se merkitsee?

Toinenkin on, olen nähnyt samaisen unen useasti ja siihen liittyy talo joka on todella koristeellinen, hienoksi remontoitu, entisöity. Yksi huone siellä on yhden naisen hengen asustama. Se tuntuu ahdistavalle ja karttelen sitä huonetta niin että arkailen mennä sinne tai juoksen ohi, ettei minuun tarttuisi sieltä mitään. 
Olen ihmetellyt miksi uni vain toistuu. Olenko vain takertunut jännittävään uneen?
« Viimeksi muokattu: 06.10.2008 16:24:10 kirjoittanut satuna » tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #1 : 06.10.2008 21:07:20 »

Talo kuvaa eri piirteita itsestasi, muuta itsellasi on yksi piirre jota symbolisoi seka naisen henki etta sudet-yritat paasta tasta piirteesta pois-mutta ehka se vie aikaa-tiedat kylla itse, mika tama piirre on.
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #2 : 06.10.2008 22:37:21 »

 Minulle tulee mieleen tuosta talosta, sinusta toisinsanoen kuten usein unisymboliikassa, että jokin osa sinua on jäänyt "jumiin" vaikka talo päällisin puolin on remontoitu ja laitettu hienoksi on jotain jäänyt jäljelle, kuoret hohtavat uutuuttaan muttei se poista sisusta. Yrität unessa karttaa tätä asiaa, ehkä on jotain josta tulisi päästää irti ja kasvaa jonkin asian yli?
 Näin usein itse eräässä sekaisessa elämänvaiheessa (opiskellessa  Wink)unia nälkäisistä, vihaisista eläimistä jotka tunkivat kotiini tai asuinalueelleni (kissoja, koiria, susia jne). Tuolloin minulla ei ollut tarjota itselleni "hengenravintoa" jolla ruokkia itseäni, en tehnyt juurikaan mitään luovaa eikä minulla ollut ns henkireikää. Keskityin ehkä liikaa itse vain selviytymiseen ja stressasin rahatilanteesta.
 Ehkä tuo voi jotenkin auttaa?
tallennettu
satuna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #3 : 07.10.2008 07:36:39 »

Minulle tulee mieleen tuosta talosta, sinusta toisinsanoen kuten usein unisymboliikassa, että jokin osa sinua on jäänyt "jumiin" vaikka talo päällisin puolin on remontoitu ja laitettu hienoksi on jotain jäänyt jäljelle, kuoret hohtavat uutuuttaan muttei se poista sisusta. Yrität unessa karttaa tätä asiaa, ehkä on jotain josta tulisi päästää irti ja kasvaa jonkin asian yli?
 Näin usein itse eräässä sekaisessa elämänvaiheessa (opiskellessa  Wink)unia nälkäisistä, vihaisista eläimistä jotka tunkivat kotiini tai asuinalueelleni (kissoja, koiria, susia jne). Tuolloin minulla ei ollut tarjota itselleni "hengenravintoa" jolla ruokkia itseäni, en tehnyt juurikaan mitään luovaa eikä minulla ollut ns henkireikää. Keskityin ehkä liikaa itse vain selviytymiseen ja stressasin rahatilanteesta.
 Ehkä tuo voi jotenkin auttaa?

Kyllä paikkaansa pitää että ajatuksissani olen koko ajan ns.koulun penkillä. Raskasta on ollut, töitä samalla tehden. Stressi on kyllä ollut kova ja olen odotellut päivää jolloin saisi levätä.
Talo uneeni ei liity susia, ne on kaksi eri unta. Talo uniin liittyy myös korkeita paikkoja jotka heiluu niin että meinaan tippua. Synkkyys niissä on olennainen, ei auringon paistetta laisinkaan. Pääsen kumminkin talosta pois, en jumitu sisälle. Mietinkin jotain näihin vastauksiin päin.  rapu :na jäänkin miettimään joitain vanhoja asioita,mutta olen oppinut elämän ainakana irroittamaan suuremmasta taakasta irti,helppoa se ei ole ollut  Huh.   
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: