Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Näkisiköhän minullekin joku..?  (Luettu 3199 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« : 22.03.2012 20:10:52 »

Siis näkisikö minulle joku mikä vaivaa, kun olen jo tovin ollut väsynyt, pääkipuinen ja kärsin jatkuvasta janosta?
AthaMaaritin heiluri sanoo etten ole sairastumassa pahemmin, mutta mitä tämä nyt sitten on?
tallennettu

Indium
Vieras
« Vastaus #1 : 22.03.2012 20:17:25 »

Ilman sen kummempaa näkökykyä heitän täältä, että jatkuva jano liitetään ainakin hoitamattomaan sokeritautiin, ja väsymyskin voi verensokerin heittelyyn liittyä. Oletko lääkärissä käynyt?

Kilppariongelmiakin saattaa olla. En mä tiedä, nää tuli mieleen vaan siitä mitä oon kuullut mun tutuilla noiden juttujen merkinneen.
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #2 : 23.03.2012 20:58:12 »

Olen ajatellut käydäkin lääkärillä, mutta ongelma on siinä että asun pienellä paikkakunnalla ja olen töissä meidän ta:lla  2funny. Siis säästelen hetken rahaa että voin käydä yksityisellä, kun tuo ta lääkäri on kuitenki työkaveri..
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 24.03.2012 02:35:36 »

Pitkään jatkunut nesteen tarve (varsinkin, jos se on esiintynyt vasta ihan viime aikoina esim. tämän vuoden puolella) voi olla myös puhdistumiseen liittyvä juttu, jos mitään sairausoireiluja ei löydykään. Ystäväni juuri valitteli sitä, että hänen pitää juoda vettä melkein koko ajan. Itse olen kiskonut teetä päivittäin vähintään pari litraa (muun juomisen päälle). Normaalisti tarvitsen nestettä vain vähän.
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #4 : 24.03.2012 10:15:21 »

^Mulla tuo janon tunne on ollu nyt tän maaliskuun "juttu"... Muutenki nyt tämä vuoden alku on ollut "outo".
Kyllä mulle on nyt alkanut selviämään tää homma... Pitänee vielä saada varmistus.
Kiitos teille kun olette ottaneet kantaa tähän asiaan  smitten
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: