Pohjustan vähän näin aluksi.
Minulla on ollut vapaa suhde erään miehen kanssa, josta näin nyt päiväunilla unta. Viime lauantaina (14.päivä) tapasimme ja meillä oli mukavin ja rennoin ja ihanin tapaaminen koskaan. Kuitenkin hän ei missään vaiheessa tuonut ilmi, että haluaisi mitään sitoomuksia minuun, joten tiistaina "jätin" hänet, koska tiedän, etten itse millään kykene vapaaseen suhteeseen, vaikka kovin hänestä pidänkin. Hän suhtautui uutiseen jotenkin koleasti ja välinpitämättömästi. Aivan kuin asia ei haittaisi häntä lainkaan.
Näin unta, jossa oli talvi. Hän tuli käymään mökillämme ja olimme kahdestaan. Istuimme eri sohvilla ja tunnelma oli hivenen vaivautunut. Minun täytyi lähteä käymään kaupassa ja pyysin häntä mukaan, hän lähti. Hän seisahtui pian ja kysyi "onko tuolla joki?" ja katsoi ikkunasta ulos. En ollut itse tietoinen, että siellä voisi joki olla, joten menimme lähemmäs ikkunaan ja jokihan siellä oli. Oli talvi, mutta joki virtasi täysin vapaana, sulana ja kirkkaana lumen keskellä. Joki oli myös leveämpi mitä olin ajatellut. Joen virtaus oli aika nopeaa, mutta hallittua ja rauhallista. Katsoimme sitä hetken ja käännyin lähteäkseni, mutta tämä mies seisoi takanani. hän yritti suudella minua, mutta vetäytyi yhtäkkiä. Hämmennyin vähän ja mutisin "ainiin, ei meidän kannata kun emme enää ole suhteessa" mutta hän sanoikin, että haluaa suudella minua hitaasti. Hän painoi minut hellästi jääkaapin ovea vasten ja koin suuren onnen tunteen. Pistin silmät kiinni ja tässä vaiheessa aloin aavistella, että näin unta. Kuitenkin tunsin energioissa miten hän läheni hitaasti ja suuteli, vetäytyi hivenen ja suuteli taas. Tämän jälkeen avasin silmäni ja heräsin.
Katsoin kelloa, ja kello oli tasan 14:00
Tässä vielä yksi näkemys unestasi :
Voisiko asia olla niin, että teillä kuitenkin on tunteita toisianne kohtaan...Katselitte ikkunasta jokea ja jos ajatellaan veden kuvaavan tunteita, niin ehkä niitä sitten voisi olla välillänne enemmän kuin olet huomannutkaan. Jos teidän suhde onkin sellaista hitaasti lämpiävää lajia
Tuo klo 14 voisi liittyä tuohon 14. päivään, kuin muistuttamassa että olet kokenut unen kaltaisia tunteita myös elävässä elämässä... ja numerologiasta voisi löytyä sille selityksiä enemmänkin.