Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juno, Pluto ja partnerin nimiasteroidi AP:n MC:llä?  (Luettu 2769 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Feather
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« : 01.04.2008 23:55:36 »

Hei kaikki,

Katselin äsken synttärieni kunniaksi uutta AP-karttaani. Erittäin mielenkiintoiselta näyttää. Esim MC:llä yhtymässä pluto juno sekä partnerini nimiasteroidi ja DC:llä vertex. 11 houneessa kuu aspect_con jupiter. Mitä muuta tuo kuun ja jupiterin yhtymä tuo kuin lapsia? Uuden aatteen, idean jne syntymistä?

entä miten kommentoisitte noita MC ja DC kuvioita. Jos joku viitsii katsoa lähemmin 31.3.1980 hki klo. 11:08.

Kiitos.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1343



Profiili
« Vastaus #1 : 23.04.2008 16:44:20 »

No mitäh! Kaksoisolento minulla. No vot.

Itsellänikin on AP-kartan Pluto-Juno yhtymä Radix-kartan MC.llä, yhtymässä myöskin Kuun noususolmuun ja Pallakseen. Että onko tarjolla sormukset vai akka... eiku siis kumppani - miestähän minä tässä vuotan, jos ylleensä vuotan!? Hih hii...
Päijänteen rannalla kuulemma odottelee jo kalastusvene lähtövalmiina. Se kyllä vetää vertoja pakokaasuiseen ja hiekkapölyiseen 'Helsinskiin' nähden. Stadi ja sen kundit saavat hörppäillä Sorbusta (onkohan sitä edes valmistettu Herran vuosiin) rauhassa, kun kerran on raikasta ilmaa, tuoretta vettä ja rantanuotio tarjolla. Kuikan huuto käy klassisesta konsertista, ainakin minulle.
Lisäksi AP-Kuun noususolmu on yhtymässä Rx-Kuulle ja asteroidi Einsteinille. Tässä sitten odottelen jos vaikka minkälaisia neronleimauksia ja muita oivalluksia.
Lisäksi siellä seikkailee tietenkin Aurinko Auringolla, mutta Merkurius on samalla asteella sekä Pars Fortunae asteen päässä, asteroidi Harmonia parin asteen päässä. Kaikki tämä AP-kartan tarjonta mahtuu muutamalle asteelle Rx Aurinkoni ja Merkuriukseni väliin. Tulossa siis melkoinen vuosi, tai siis oikeammin jo menossa, onhan synttäreistäni jo muutama päivä aikaa. Ainakin mahtavat olotilat olleet tässä kaiken aikaa, sekä suorat sanat on tullut sanottua parille immeiselle, joitten  käytös ei osu miun pirtaan..  ei sitten ollenkaan. Mie ko viihyn vuan mukaviin ja viksuin kans, sanoisi savokarjalaenen. 2. huoneen kärjellä näyttää viihtyvän DC, yhtymässään Ceres liki Rx Mars'ia.
Kuu tekee löyhää yhtymää VTX.lle ja on siis oppositiossa Venukseeni.
Uranus ja Venus yhtymässä Justitiaan. Vesta puolestaan Kassandran kanssa.
Mars,  Justitia ja VTX tekevät yhtymää Jupiteriin ja Uranukseen. Ei siis voi valittaa. Tapahtumia tuntuu pukkaavan tälle elinvuodelle, varsinkin jos ja kun astrologia ei petä minua tänäkään vuonna!
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: