Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kirje  (Luettu 11380 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #15 : 14.03.2007 17:06:33 »

Voih! Embarrassed

Kuinka kauniisti tulkitset surullisen tapahtuman, Jadeania! VArmasti pystyt tukemaan muitakin.  angel
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #16 : 14.03.2007 17:14:38 »

kauan oli mietinnän alla alkaako kirjoittaa koko kirjettä...mutta jotenkin tuli itsellekin rauhallisempi ja parempi olo tuon kirjoittamisen jälkeen.

toivottavasti voisin jotenkin ajatuksissani tuon kirjeen hänelle lähettää...
tallennettu

Freyja
Vieras
« Vastaus #17 : 15.03.2007 13:24:35 »

kirje kahdelle ihmiselle, joihin luotin.

Minusta tuntuu, ettei minulla ole mitään sanottavaa kenellekään. Ja kuitenkin silmistäni valuu kirpeät kyyneleet. Taidan pitää sitä kaikkea sisälläni. En uskalla päästää irti. Kokea, koska en tiedä mitä kaikkea minusta irtoaa. En tiedä, mitä tuskaa pidättelen sisälläni.

Uskoin niin kovsti teihin. Uskoin siellä ja uskoin täällä. Nyt minusta tuntuu että kaksi ihmistä jossakin kaukana minusta ovat tuhonneet unelmani. TAJUATTEKO TE OLLENKAAN MILLAISIA VAIKUTUKSIA TEOILLANNE VOI OLLA? Vihaan teitä. Vihaan teitä kaikkia. Olen niin pettynyt. Ja sekin on laimea sana. Minulta vietiin jälleen kerran usko maailmankuvaani. Ei sen enempää kuin koko elämäni. Ja kuitenkin olen niin voimaton, etten jaksa edes vihata.
« Viimeksi muokattu: 16.03.2007 12:38:55 kirjoittanut Freyja » tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #18 : 17.03.2007 14:13:33 »

Minä niin haluaisin silitellä sinua, ottaa kädestäsi kiinni, istua kanssasi parvekkeella, jutella ja nauraa sun kanssa, tuoda sulle jäisiä mansikoita kun katsot auto-ohjelmaa jonka aikana sua ei saa häiritä, maata selkäsi päällä kun makaat mahallasi olkkarin lattialla ja haet netistä musiikkia, kävellä sun 10 kokoa mun jalkaa isommilla sandaaleilla ympäri asuntoa, huutaa ja kiljua kun harjottelet mulla ämmänkantoa, olla vaan ja nauttia kun hierot mun jalkoja, käydä sun kanssa suihkussa, katsoa vierestä ja häiritä kun siivoat, syödä sun jääkaapista mitä vain, nousta varpailleni ja suudella sinua, nukahtaa viereesi joka ilta..

Enää 6 päivää..  Smiley
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #19 : 18.03.2007 10:42:47 »

kun satakielet lauloivat sadetta.
yhä vieläkin minä käyn haudallasi,kuten lupasin,kerran vuodessa,toukokuussa,kun maa ei ole vielä herännyt vaan nukkuu,kuten sinäkin siellä mullan alla unia nähden ja unelmoiden kesästä,ja tuon haudallesi valkoisen ruusun ja sinisen liljan, että tietäisit,vieläkin minä sinua rakastan ja kaipaan,kaipaan ja rakastan niin kuin silloin,
kun hiustesi ruskeassa asui kevät ja linnut lauloivat ihollasi
ja aurinko silmissäsi.

Ei ole elämässäni päivää etten sinua ajattelisi,etten näkisi sinun kaukaista kuvaasi, kuulisi äänesi kaunista sointia.Sillä sinua minä rakastan,ja olen aina rakastanut
sydänjuuriani myöten,ja vaikka tästä rakkaudesta riittää muillekkin sinun jälkeesi,vain sinä olet saanut sydämeni kesän.

Vain sinä joka olet pala minun sielustani,veri minun verestäni,sydän minun sydämestäni.Nämä talviset päivät ovat kääntyneet kevääseen ja minä toivon, että jonakin iltana kuulen portin narahduksen ja tutut askeleet. mutta tiedän ettei niin tule enää käymään.

nyt haluan kuitenkin sinulle sanoa että olen oppinut tämän suuren kaipaukseni kanssa elämään,ilman että sinua koskaan unohdan. valmis jatkamaan omaa elämääni toisen kanssa,joka osaa tuoda elämääni tuon saman kesän kuin sinä aikoinaan.toivon että siellä missä oletkin voisit olla onnellinen puolestani,sillä tiedän että tätä sinä olisit minulle toivonut. tätä onnesta suurinta eli rakkautta.

nyt kun näitä  kirjoittamaan alettiin niin kirjoitetaan nyt sitten kaikille raikkaille edes menneille ihmisille elämässäni. tämän kirjoitin entiselle poikaystävälleni joka muutama vuosi sitten kuoli auto onnettomuudessa...kaipaus häntä kohtaan on edelleen suuri mutta tämän kirjeen myötä päätän päästää irti ja jatkaa matkaa toisen ihmisen kanssa ilman menneisyydessä roikkumista...



« Viimeksi muokattu: 18.03.2007 11:08:23 kirjoittanut Jadeania » tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #20 : 18.03.2007 11:29:32 »

KUn satakielet jälleen laulavat....kiitos Jadeania...että annoit tämän KIRJEESI meille luettavaksi...täynnä pyyteetöntä rakkautta ...pidän sanojasi varoen ja hellästi käsissäsi-katselen niitä sydämelläni...täynnä  nöyrää kunnioitusta...hiljaisena...kiitollisena...ja päästän ne laillasi vapauteen...lentämään rukouksena ...taivaan tuulten ja enkelten mukana...lohtuna lohduttakoon ne heitä...ketkä vielä surunsa kyyneleitä koskettavat - hellin aroin käsin - tuokoon sanasi toivoa taivaan tuulissa kulkiessaan enkelten kosketuksena - toivon liekkinä - KIITOS Jadeania....
Kun satakielet lauloivat sadetta....
Ei ole elämässäni päivää etten sinua ajattelisi,etten näkisi sinun kaukaista kuvaasi, kuulisi äänesi kaunista sointia.Sillä sinua minä rakastan,ja olen aina rakastanut sydänjuuriani myöten,ja vaikka tästä rakkaudesta riittää muillekkin sinun jälkeesi,vain sinä olet saanut sydämeni kesän....Vain sinä joka olet pala minun sielustani,veri minun verestäni,sydän minun sydämestäni.Nämä kesäiset päivät ovat kääntyneet syksyyn ja minä toivon, että jonakin iltana kuulen portin narahduksen ja tutut askeleet. mutta tiedän ettei niin tule enää käymään.

nyt haluan kuitenkin sinulle sanoa että olen oppinut tämän suuren kaipaukseni kanssa elämään,sillä tiedän että tätä sinä olisit minulle toivonut. tätä onnesta suurinta eli rakkautta.

tämän kirjeen myötä päätän päästää irti ja jatkaa matkaa toisen ihmisen kanssa ilman menneisyydessä roikkumista...
Sointi
Herkkä, kaunis laulusi,
suloiset sävelet
kitaran.

Ja sydämemme
tahtiin lyö

tuntein
lämpimin.

Sointi

jonka kätken,
sisimpääni
talletan.
Ajan pisaroita
Kuulaan
kaunis
pisara,

lehden kärjellä
kirkkaana.

Silmänräpäys
ja sitä ei enää ole.

Niin kuin tämä

hetki

ohikiitävä.

HUOMINEN
Huomisessa vielä

kirjoittamattomat säkeet,
laulut ilman sävelmää.

Huomisessa polut tuntemattomat.

Polut, joihin askeleemme jätämme.
Kulkevatko ne kevein askelin
vai murheen murtamin
raskain laahustavin?

Huominen tulee hetki kerrallaan

sydämen sykkeissä
aistein avoimin,
elämästä nauttien.>
-Runoleidi-
http://www.rakkausrunot.fi/runoilija.php?runid=34522&arvost=&start=20
« Viimeksi muokattu: 18.03.2007 11:58:55 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #21 : 19.03.2007 10:45:24 »

Enpäs kirjoittanutkaan kirjettä exälleni, vaan kirjoitinkin kaksoisliekilleni.

Kirje kaksoisliekilleni

Minä kaipaan sinua niin... Tiedän että olet aina läsnä ja kanssani, vaikka et nyt olekaan fyysisesti tässä. Silti kaipaan... Pitäisi elää tässä hetkessä eikä kiinnittyä menneeseen. Tiedän kaiken tämän... Mutta silti sitä on välillä niin vaikeaa toteuttaa käytännössä. Sillä enhän voi muistojani kuitenkaan tukahduttaa. Eikä tarvitsekaan, sillä olihan osa minun "tehtävääni" jälleen muistaa... Muistaa sinut ja yhteinen elämämme, yhteinen sidoksemme ja luoda jälleen tietoinen yhteys sinuun rakas kaksoisliekkini! Ja se on nyt luotu. Tämä kaikki kaipuu on ok ja täysin ymmärrettävää "sanot", kunhan en vain jää vellomaan pelkkiin muistoihini sinusta. Aikaan jolloin olimme fyysisestikin yhdessä. Sillä olemme kuitenkin yhtä aina. Joskus jään silti vellomaan ja vain itken kaipuusta ja ikävästä päästä takaisin luoksesi. Silloinkin koen sinun aina tulevan vierelleni lohduttamaan. Sinä tunnet tiedät ja ymmärrät kaipuuni, vaikka et itse sitä enää samoin koekaan koska näet kokonaisuuden täydellisenä, eritavalla sieltä käsin missä olet. Mutta kyllä sinäkin omalla tavallasi kaipaat ja kärsit silloin kun minäkin kärsin. Olemmehan yhtä.

En voi olla muistamatta sinun valloittavaa ja maailmaa syleilevää persoonaasi. En voi olla muistamatta aurinkoista hymyäsi, hersyvää nauruasi ja loistavaa huumorintajuasi. En voi olla muistamatta suunnatonta rakkauttasi minua ja kaikkia muitakin kohtaan. En voi olla muistamatta, kuinka sinä innostuit lähes lapsen lailla kaikesta uudesta ja kuinka olit niin luova ja inspiroiduit elämästä ympärilläsi. En voi olla muistamatta sitä suunnatonta syvällisyyttä ja henkisyyttä mikä sinusta huokui. Sitä vahvaa ja vankkumatonta yhteyttä joka sinulla oli Luojaasi ja toisiin tasoihin ja maailmoihin. Sitä selvänäköisyyttäsi, parantamisen lahjojasi ja kaikkea muuta jota sinussa niin ihailin ja arvostin. Arvostin sitä kaikkea viisautta ja elämänkokemusta.

Opetit minulle niin paljon elämästä, henkimaailmojen asioista, mutta ennenkaikkea rakkaudesta. Sain sinulta niin paljon ja tiedän, että annoin itsekin kaikkeni sinun, minun,  ja meidän kaikkien hyväksi. Olimme yhtä, me todella rakastimme toisiamme ja opetimme siitä, omalla esimerkillämme kaikille muillekin jotka meihin tutustuivat. Kaikki välillä hämmästelivät ja halusivat samanlaisen yhteyden rakkainpaansa, löytää sen oman kaksoisliekkinsä. Voi, oli niin paljon kateellisiakin... Vaikka me opetimme, että se on ihan totta ja mahdollista ihan kaikille.

En voi olla muistamatta myöskään sitä puolta sinusta, jonka vain harvat pääsivät näkemään. Sitä, kuinka sinäkin välillä olit niin heikko ja lohduton ja itkit olkapäätäni vasten, koska taakkasi oli niin suuri ja tehtäväsi niin haasteellinen. Siltikin jaksoit aina vain luottaa. Olihan sinulla Luoja, enkelit ja kaikki rakkaudelliset voimat takanasi. Sanoit minulle aina, että minä valoin sinuun uskoa, luottamusta ja jaksamista enemmän kuin kukaan muu. Silti vähättelin aina itseäni ja osuuttani, kuten teen yhä edelleen... Kaikki oli jotenkin niin ihmeellistä ja sitä on jotenkin vaikea uskoa, että todella  olin sinun rakastettusi. Sinun "muusasi", inspiraation ja rakkauden lähteesi. Ja aivan kuten sinä opetit minua, myös minä opetin sinua.

Vaikka kaikki oli välillämme lähes täydellistä, ihmisen elämään kuuluu kaikenlaista... Enkä voi olla myöskään muistamatta sitä kuinka joskus riitelimme aika tulisestikin. Niin... Sinussa oli sekin puoli, kun näin silmäsi tummuvan ja leiskuvan vihasta, ärtymyksestä tai kiukusta. Ja kuinka silti rakastin sitäkin kaikkea, kun lähdit vihoissasi hiekka kannoillasi pöllyten. Sitten jonkin ajan kuluttua palasit aina takaisin, yhtä tyynenä ja rakastavana kuin ennenkin. Luotin aina siihen, että palaat takaisin ja riidat sovitetaan.

En voi olla muistamatta kuinka hellästi katsoit minua syvälle sieluuni. En voi olla muistamatta miten hyvälle tuoksuit. Miltä paksut ja karheahkot hiuksesi tuntuivat. Kuinka vahvat mutta samalla niin kauniit kätesi olivat.  En voi olla muistamatta kuinka kosketit niin, että se sai koko maailmankaikkeuteni laulamaan ja värisemään ilosta, riemusta, nautinnosta ja rakkaudesta. Vain yksi katse ja minä olin kuin sulaa vahaa. Ja kuinka ihanat ja kaiken kertovat, rakkauden täyteiset sinun silmäsi olivatkaan! Sitä katsetta en unohda koskaan. Kauniisti kaartuva nenäsi, sileä ja lämmin  tummahko ihosi, sekä jäntevät lihaksesi. Kaiken sen muistan ja väkisinkin kaipaan... Sillä ei kukaan koskaan ole koskenut minuun niinkuin sinä koskit fyysisesti ja ennenkaikkea henkisesti.

Tiedän ja tunnen että meillä on nyt edelleen, aina ja ikuisesti syvä yhteys jota ei voi mikään katkaista. Tällä kaikella on jokin tärkeä merkitys, kuten silläkin että et ole nyt tässä vierelläni fyysisesti. Tunnen ja koen sinut kuitenkin usein lähelläni ja saan monenlaista viestiä sinulta. Se helpottaa kaipuutani, mutta ei saa sitä täysin loppumaan. Tiedät sen ja ymmärrät sen. Pyydät minua vain kestämään, pysymään lujana luottaen ja uskoen siihen, että eromme ei ole lopullinen. Palaamme vielä yhteen kuten aina ennenkin. Tai olemmehan jo yhtä, mutta kuitenkin...

Opetat minua edelleen rakkaani. Tehtävämme jatkukoon... En tiedä mitä huominen tuo tullessaan, enkä tiedä vielä tarkkaan miksi minä olen täällä kun sinä olet muualla ja mikä on se "suuri" tehtävä. Luotan kuitenkin johdatukseen. Aivan kuten sinäkin luotit. Askel kerrallaan jalanjälkiäsi seuraten takaisin ja pysyvästi luoksesi...


smitten Ikuisella rakkaudella, Toinen puoliskosi  angel
« Viimeksi muokattu: 19.03.2007 10:54:59 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #22 : 19.03.2007 13:24:14 »

 Cry Rakkaudenvalo, missä on nyt tuo puoliskosi?  Huh oliko joskus fyysisessä olomuodossa lähelläsi?  :Smiley
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #23 : 19.03.2007 13:46:31 »

Mä aina leikkasin sun punertavan tukan, se oli kihara ja vallaton. Halusit että jättäisin eteen töyhtön.
Kun niskaan tuli pieni lovi, niin nauroin että tehdäänkö toinenkin ja sä sanoit, että mä oon niin reipas tyttö, osaan leikata tukan paremmin kuin moni kampaaja!

Isä, sä olit mulle niin rakas. Kun olin 7-15-vuotias, teit töitä ulkomailla ja olit talvet sitten kotona. Mä muistan, aina kun mentiin hakemaan sua juna-asemalta, se oli niin huikea tunne. Kun isä oli kotona, niin kaikki oli hyvin, sillon tuntu että me ollaan perhe jossa on jotain järkeä. Silloin tunsi elävänsä! Sä otit mut mukaan joka paikkaan, opetit mut vaihtamaan autoon renkaat, ampumaan ilmakolla ja näytit missä on Seulaset ja Pohjantähti. Sä puhuit iltakävelyillä aina, että tuolta me ollaan kotoisin Iiris kultaseni. Sanoit jokaisessa vaikeassa tilanteessa, että kaikki on hyvin, koska elämä on näytelmää, jossa me ollaan oppimassa, ei ole hätää koska tämä on vain leikkiä. Olit vähäsanainen, mutta kaikki mitä sanoit, piti sisällään jotain viisauden tynkää. Yksi sun lempilauseista oli ajatus on energiaa.

Sä rakastit perhettäs tosi paljon, sanoit sen niin, kun mulla oli paha mieli kun olit aina töissä. Sillon kun meinasitte äidin kanssa erota, me mentiin ajelulle ja sä sanoit, että olet ajatellut, että jos muuttaisit muualle, niin toivoisit että tulisin mukaan. Isä, mä olisin tullut.

Sä opetit mut juomaan ja ostit mulle tupakkaa. Sä luotit muhun. Sanoit aina, että näin ei kannata tehdä, mutta jos haluat tehdä niin tee ihmeessä. Sinun pitää se kokea. Älä sitten tule sanomaan, ettei kukaan varoittanut. Sinä olet ainoa ihminen, joka voi satuttaa sinua, muista se. Ja sillon kun potkaisin jalan vaatekaapin oven läpi ja vedin kirjahyllystä täyden hyllyn alas, sä tulit katsomaan, mä istuin ja itkin lattialla. Sä hymyilit ja nauroit kiusallisesti mutta lempeästi, että mä varmaan alan sitten siivoomaan. Isä sä et ikinä pahoittanut mun mieltä. Mikset? Miten sä osasit..?!  idiot2

Sä et ikinä sanonut mua oudoksi tai kummalliseksi tai huutanut. Matikankokeen neloset käänsit väärin päin ja sanoit että sehän on tuoli, hyvä, ja pistit allekirjoituksen sanoen että säkin sait nuorena paljon nelosia, ja katsos nyt. Suuri pomo suuressa firmassa.

En ole varmaan ikinä tavannut toista noin positiivista ja lempeää sielua kuin sinä. Enkä ole ainoa, joka on niin kokenut, vaan yleensä kaikki ihmiset aisti sun läsnäolosta huokuvan rauhan ja varmuuden. Ei ihme että sun hautajaisissa naurettiin aj itkettiin vuorotellen sydämen kyllyydestä, kun niin moni työkaveris ja lapsuudenystäväs halusivat kertoa susta muistojaan.

Tänään katsoin valokuvaa susta ja mua hymyilytti ihan kauheasti, nauratti kun kuulin mielessäni sun hilpeän naurun jota nauroit aina kun katsoit yksinäs telkkaria, ja me muut seinän takana oltiin ihan ratketa huvittuneisuudesta.

Isä, en mä osais enää kuvitella, minkälaista olis jos olisit vielä täällä, ei sun kuulukkaan olla. Ollaanhan me näinkin aina yhdessä, vielä jopa tiiviimmin. Olen kiitollinen kaikesta ja senhän sä tiedätkin.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #24 : 19.03.2007 16:30:44 »

Cry Rakkaudenvalo, missä on nyt tuo puoliskosi?  Huh oliko joskus fyysisessä olomuodossa lähelläsi?  :Smiley

Kyllä oli muinoin... Kirjoitinhan siitä tuossa tekstissäkin...  smitten Jaa että missä hän on nyt?... En osaa tarkemmin määritellä, mutta "henkimaailmoissa" kuitenkin.  Wink :Smiley Lips Sealed
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #25 : 02.05.2008 09:32:19 »

Kirje lapselleni!

Olet luonteeltasi niin lämmin,
avoin ja rakastava.
jos pyydät minulta apua
olen aina valmiina turvanasi sinulle apua antamaan.
joka aamussa,joka illassa ja opintiellä, tai
kun istut pihakeinussa ja
toivot kaunista kesäpäivää.
näen kuinka nuorille kasvoillesi
tuli tuttu ja turvallinen hymy huomatessasi
kesäpäivän lämmön.
mutta jos et istuskele piha keinussa
olet silloin ikkunassa
katsomassa sateen puhditavaa voimaa.
ja joka ikinen päivä on sinulla
minulle paljon kerrottavaa, joka ikinen päivä
jaksat opettaa minulle elämää lapsen silmin.
olen lapseni iloinen siitä että minulla on sinut ja siitä,
että joka ilta saan sinut ja sisaresi peittää nukkumatin
lämpimään syleilyyn,unen hopeakavioisen hevosen selkään.
jotta sinulla olisi seuraavana päivänä sama kaunis hymy ja opettasimme toisillemme elämää.


no kaivettiinpas tämäkin topic taas tuolta tomun alta ihmisten ilmoille...
tallennettu

Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: