Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Carrie Hart ja Quado  (Luettu 2929 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Arkiviisu
Vieras
« : 10.07.2007 11:09:00 »

Aaviisun lisäys ETTÄ tekstistä saattaa löytyä jotain sinulle kuka olet kuulostellut Reiki-energiaa ..... lisään jo heti tähän tämän ETTÄ Reiki-energia on silti vapaata universaalia energiaa eikä mitenkään sidottua vain yhteen mestaruuteen - MUTTA jokainen voi Reikienergian kanssa ollessaan pyytää läsnäolevaksi juuri "ne henkiset oppaat, mestarit, enkelit jne. ketkä kokee itselleen läheisiksi - JA keiden kanssa on tottunut olemaan ja työskentelemään" .... HUOM on tekstissä muutakin t. aaviisuinen  angel smitten

ja jk. täältä linkistä löytyy joitain ajatuksia siitä miten omassa tietoisuudessani ja kokemuksessani ymmärrän ja koen Jeesuksen~Jeshuan ~Kristuksen ..... angel
http://www.minaolen.com/lehti/mayatrea.htm
http://www.jatulintarhassa.info/valon/mestarit.html
http://www.smilingstars.fi/artikkelihenkinentie1.html

..hmm. täytyy sanoa ETTEI suomenkielellä ole kovin uusia kirjoituksia - tai niitä ainakaan tähän löydy - vaan jotain perustaa kumminkin jonka voin allekirjoittaa .... Kiss





************

Hopeasulka


Carrie Hart 4.7.2007

Rakkaat ystäväni,
 
(http://www.zakairan.com/ProductsDivineLightImages/PFC/Maitreya%20200.JPG)
Minulla on ollut kolme suoraa kokemusta Jeesuksen kanssa. Yksi oli Stonehengessa, yksi unessa ja yksi vain muutama minuutti sitten.
 
Stonehengessä olin polvillani kosteassa ruohossa ja silmät suljettuina vastaanottamassa reikivihkimystäni. Sieluni silmillä näin Jeesuksen valkosinisessä viitassa, keskellämme, siunaten jokaista meistä rakkaudella. Saavuttuaan minun luokseni ja kosketettua hartioitani tunsin voimakkaamman rakkauden virran kuin koskaan olin kokenut.
 
Muutamia kuukausia tai vuosia myöhemmin näin unen. Olin pienessä kaupungissa ja kaikki olivat kiireissään, odottamassa Jeesusta. He etsivät häntä kaikkialta, mutta turhaan. Lopulta menin kotiin vaatimattomaan majaani, ja siellä hän oli, istuen ja odottaen minua. Sitten hän meni keittiön vieressä olevaan pieneen huoneeseen ja asettui lepäämään. Hän kertoi, että jos tarvitsisin häntä, hän olisi siellä, nukkuen. Ja uni loppui näkyyn jossa hän nukkui läheisessä majassa.
 
Tänään luin William Randin reikikirjaa. Hän oli reikiopettajani Stonehengen kokemuksessa. Kirjassaan hän ehdottaa kutsumaan valaistunutta olentoa auttamaan hoidossa. Hän antoi listan ehdotuksia, ja luonnollisesti Jeesus oli heidän joukossaan. Stonehengen kokemukseni ja myöhemmän uneni tähden Jeesus vaikutti minusta ilmeiseltä valinnalta.
 
Niin rukoilin johdatusta hoitoihini ja sain välittömän vastauksen, jonka tahdon nyt heti jakaa teidän kanssanne. Sain Jeesukselta seuraavat sanat:
 
Ennen reikihoitoa kutsu minua seuraavin sanoin:
 
"Rakas Jeesus, minä kutsun sinua luokseni. Ympäröiköön rakastava läsnäolosi minua. Virratkoon parantava rakkautesi kauttani. Olkoon kaikki mitä minä olen yhtä sinun kanssasi rakkaudessa ja rauhassa. Amen."
 
Sano se rukouksena. Lausu sitten reikisymboleittesi nimet ja suorita hoitosi.
 
Ja joka aamu ennen aamumeditaatiotasi lausu nämä sanat:
 
"Rakas Jeesus, ystäväni ja suojelijani, ole kanssani nyt ja koko päivän. Anna syvän rakkautesi syleillä minua, anna anteeksiannon ja myötätunnon täyttää minut. Salli armosi olla minun. Amen."
 
Tee sitten mantrameditaatiosi. Ja päivän aikana lausu seuraavaa pientä rukousta kutsuakseni minut lähellesi:
 
"Rakas Jeesus, tule luokseni. Amen."
 
Tee näin ja läsnäoloni kasvaa elämässäsi, tunti tunnilta, päivä päivältä. Kutsu minua luoksesi, ei epätoivossa, vaan rakkaudessa ja yhteydessä. Vain ollaksesi yhteydessä. Vain ollaksesi.
 
Olen nukkunut viereisessä huoneessa, mutta nyt olen herännyt ja valmis aktiiviseen osallisuuteen elämässäsi.
 
Olet tervetullut. Shalom.[/color]
 
www.quado.com
www.carriehart.com
Copyright 2007 by Systematique.
Suomennos Matti Kuusela

_______
 
 
« Viimeksi muokattu: 10.07.2007 11:23:24 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 16.07.2007 21:56:06 »

Tarkoittaisiko tämä sitä, että ketään pahasti väärin tekijääkään ei koskaan pitäisi oikaista..

   Quado Daily Portion

 

Let It Be

 

Today, I invite you to be one with the beauty that surrounds you.  I invite you to quiet your mind, take a deep breath and set all of your troubles aside.

 

And then, in the brief moment of silence that fills your mind as you fill your lungs with air, I invite you to do nothing at all.  To simply let the moment be. No judgment, no correction or criticism.  No feelings that you are anything other than this precious moment of silence.  And no feelings that you are anything other than exactly as you should be.

 

For your perfection shines as brightly as the sun.  Your wonder shines in your own heart and mind if only you will allow a drop of silence to enter, so that you might hear the harmonious voice of your own sprit.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #2 : 03.06.2008 08:23:15 »

Quado 1.6.2008
OLEN VAPAA!


Hyvin monet tuntevat, että heidän elämänsä rajoittuu ja sulkeutuu, kun hinnat ovat korkeampia, työpaikat niukempia ja taloudelliset ongelmat väijyvät nurkissa.

Mutta totuus on tämä. Elätte avaria aikoja, avoimia aikoja, yltäkylläisiä ja virtaavia aikoja, jolloin raikas tuuli puhaltaa auki tilaisuuksien ovet ja ikkunat.

Ja tämä tuuli puhaltaa nyt. Kaikkialla ympärillänne ikkunat lentävät auki ja verhot pullistuvat ulos raikkaassa tuulessa. Ovet heilahtavat auki ja ovien toisella puolella on toinen tilaisuus.

Älkää katsoko taaksepäin sitä, mitä oli tai mitä olisi voinut olla. Älkää kantako huolta tilaisuuksista, joita uskotte hukanneenne, tai virheistä joita uskotte tehneenne.

Katsokaa eteenpäin. Tuntekaa tuulen puhaltavan takaanne ja raikastavan tulevaisuuden edessänne. Tuntekaa puhaltava uutuus, kun kiipeätte korkeammalle ja korkeammalla vapauteen.

Päästäkää irti kahleista, jotka ovat sitoneet teitä. Päästäkää irti väärinkäsityksen ja väärien uskomusten kahleista. Kävelkää pois tuomitsemisen kaltereiden takaa - ei ole ketään vanginvartijaa estämässä teitä. Nämä kalterit ovat paikallaan vain niin kauan, kuin sallitte niiden olevan.

Vapaus kutsuu teitä raikkaassa tuulessa. Vapaus laulaa nimeänne. Kuulkaa se laaksojen takaa ja vuorien huipulta.

Ja tässä, tämän suuren vuoren huipulla seiskää käsivarret avattuna ja katsokaa siunattua elämäänne, tätä kallisarvoista elämää, juuri tässä ja nyt, tuoreena ja uutena täynnä lupausta, selkeänä yhteydestä ja ykseydestä.

Valo loistaa hyväksesi! Tuuli puhaltaa hyväksesi! Kahleet putoavat ja olet vapaa. Huuda se maailmalle! Anna sen tietää. Olen vapaa!


Kanavoinut Carrie Hart ( www.carriehart.com)
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine
« Viimeksi muokattu: 03.06.2008 08:25:55 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: