Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tiivis syntymäkartta  (Luettu 2685 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kattikissa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35



Profiili
« : 03.04.2008 12:42:05 »

Hei!
Olen 24-v nainen ja olen jonkun verran astrologiaa harrastanut.
Haluaisin kysyä syntymäkartastani seuraavaa: Minulla on kaikki muut merkit tiiviissä kimpussa mahtuen 90 asteen sisälle(neitsyt 29astetta-jousimies 27astetta),mutta sitten kuu sijaitsee yksinään oinaassa. Asc on rapu. Mitä tälläinen suppea planeetta jakautuma mahdollisesti minusta kertoo,sekä positiivisessa ja negatiivisessa mielessä?Olisin kiitollinen vastauksistanne!

t:aurinko skorpion !
tallennettu

tulta ja vettä
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6602


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 03.04.2008 22:15:25 »

oisko tuo planeettakuviosi ns. viuhka,jolloin kimpun vartena toimii tuo yksinäinen planeetta,joka myös ohjaa ja motivoi kimpun toimintaa
(kauhassa yksinäisen planeetan tehtävänä on toimia kimpun energian purkajana,tässä siis päinvastoin)
eli kimppu kokonaisuudessaan on energian purkautumisväylä huone- ja merkkisijaintiensa mukaisesti
(tuo Nummelan kirjasta)
eli sinulla  kuu oinas antaa vahvoja vaistonvaraisia impulsseja ja sysii koko röykkiötä liikkeelle,
kaikki lähtee tunteesta?
 aurinko.si merkki  skorpioni on kvinkunssi suhteessa tuohon pomottajaan, kuu oinaaseen,onko vähän ristiriitaa ilimassa ain välillä?
 askendenttisihan pelittää hyvin yhteen kuun kanssa kun on sen oma merkki ja toisaalta onhan skorpioninkin planeettana tuo oinaan mars
tallennettu
kattikissa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35



Profiili
« Vastaus #2 : 07.04.2008 19:15:42 »

mitäköhän muuta kartastani näkyy?
tallennettu

tulta ja vettä
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6602


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 07.04.2008 21:02:34 »

 kuu ja  chiron tekee yodin pluto kärkenään,(kuun asteet vähän väljät tähän,eikä toiset hyväksy koko kuuta yodiin)
 uranus kolmioi tarkasti kuuta,
 vesta kolmioi tarkasti plutoa,
 chiron aspect_opp merkurius,
käytä kuuta ja päätä tutkiessasi intuitiivisesti syntyjä syviä,
samanhenkisistä ystävistä onpi apuja,
vaikka pensselin valintaan tämän LUOVUUDEN ilmaisuun,
"kato siihe hommaas" sanos isäpappa tähän
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: