kuukausi ja seitsemäntoista päivää kului kirjan lukemiseen, kuuluu kaiketi kirjan henkeen - energiaan ettei sitä lueta yhtäpäätä , huomasin oman lukutahtini olleen suht saman kuin kirjoittajan kirjoitustahti , ensin nopeasti jonkin matkaa ja sitten pitkä tauko ... luin tässä välissä Atlantiksen myös .... suosittelen sydämestäni - sinulle ketä kirja kutsuu
Kirjoitan tähän Dianan alkusanat;
" Tämä kirja on vienyt minut matkalle. Sitä kirjoittaessani olen käynyt Etelä-Amerikassa, Kaliforniassa ja kahdesti Intiassa. Aloitin vuonna 1996 , kun eräänä aamuna heräsin nähtyäni äärimmäisen elävää unta , jolloin tiesin, että se oli juoni kirjani ensimmäiselle puoliskolle. Kirjoitin unen muistiin ja odotin. Seuraavana vuonna matkustin intiaan tapaamaan tytärtäni, joka asui ja teki töitä Hong Kongissa. Matkustelimme yhdessä, ja jotkin osat tästä romaanista perustuvat meidän kokemuksiimme, sillä löysimme itsemme paikasta, joka näytettiin minulle tuossa unessani.
Olin työskennellyt muutamia vuosia henkioppaiden kanssa - niiden edistyneiden sielujen kanssa, jotka avustavat meitä henkimaailmasta. Myöhemmin enkelit tulivat luokseni pyytäen minua esittelemään heidät maailmalleja kirjoittamaan heistä. Enkelit ovat hyvin hyvin korkeavärähteisiä valo-olentoja, jotka toimivat Alkulähteen viestinviejinä ja välittäjinä. Henkioppaani kertoi minulle, että tieto kirjan loppuosaa ( tämän tekstin kirjoittajan lisäys ~Hiljaiset Kivet ) varten välittyisi minulle jonkun kautta ...
Myöhemmin poikani tuli tapaamaan minua vietettyään vuoden Etelä-Afrikassa. Mitään tämänkaltaista ei ole koskaan tapahtunut minulle tai hänelle sitä ennen tai sen jälkeen: hän istuutui sohvalleni ja yhtäkkiä hänen kauttaan alkoi tulvia valtava määrä tietoa. Hän kehotti minua ottamaan kynän ja kirjoittamaan kaiken ylös, koska hän ei kykenisi tuomaan tietoja julki sen jälkeen kun olin saanut talteen hänelle annetut tiedot. poikani kanavoi tiedot Machu Pichusta ja kertoi tunteneensa samalla enkelten läsnäolon.
Kahden viikon kuluttua minulle kerrottiin että tulisin piakkoin käymään läpi initaation, joka kohottaisi valotasoani ja että minun tulisi kirjoittaa vasta sen jälkeen. sen jälökeen kirjoitin kirjan " Hieman Henkisistä Laeista ~a Little Light on Spiritual Laws" kuten minulle oli luvattu.
Kun aloitin tätä kirjaa,
Hiljaiset Kivet
, ASnne Vintner, henkinen taiteilija, piirsi minulle kuvan kauniista Saska-nimisestä eskimonaisesta, jonka oli määrä olla kirjoittamisoppaani henkistä romaaniani varten. "Vihdoin pääsen jatkamaan" ajattelin. sain ensimmäisen luonnoksen loppuun, jonka jälkeen hukuin muihin töihin enkä koskenutkaantekstiin moneen kuukauteen. kun jälleen tartuin siihen, omistauduin sille vielä kerran. Teksti oli miltei valmis. kahdelta eräänä yönä enkelit ympäröivät sänkyni ja herättivät minut täyttäen minut suurenmoisella ilon ja mielihyvän tunteella.
He, enkelit halusivat minun kirjoittavan vielä toisen kirjan enkeleistä. Ihanat Enkelit ~Angel Inspiration. se tuli kirjoittaa vlittömästi. He viipyivät luonani yötä päivää kunnes sain työn päätökseen ja kyseinen kirja julkaistiin vuotta ennen
Hiljaisia Kiviä. Sain lopulta romaanini valmiiksi. toivon, että nautit sen lukemisesta yhtä paljon kun minä sen kirjoittamisesta. Käytä ihmeessä ( kirjan , Tekstin kirjoittajan lisäys) symboleja. Ne ovat hyvin väkeviä.
Rakkaudella , Diana "
Ja minä aaviisuinen lisään että kaiken aikaa kun tätä kirjoitan niin tunnen suuren enkeliolennon vasemmalla puolellani. Kuulostaa oppaaltani