Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uusi Astroilija minäkin...  (Luettu 5943 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
hecate72
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


"Yöllä on silmät - vihreät sellaiset"


Profiili
« : 20.11.2007 02:53:50 »

Talvinen tervehdys vaan kaikille!  Smiley

Olen 35-vuotias ikuinen tytönhupakko täältä jostain Etelä-Suomen alueelta. Elelen auvoisassa avoliitossa ihanan mieheni kanssa ja tein reilu vuosi sitten uuden aluevaltauksen äitiyden ihanaan maailmaan (poika päätti syntyä eräänä perjantaina, joka sattui vielä olemaan 13.päivä...).  Grin

Olen koko pienen ikäni ollut kiinnostunut kauhusta ja yliluonnollisesta, eikä kiinnostus ole laantunut nyt "aikuistuttuanikaan"...  Cheesy Kiinnostusta herättävät eritoten noituus, kummittelu, telepatia ja ihmismieli yleensäkin, unet, ennustaminen, astrologia, taikausko, eri kansojen ja aikojen mytologiat, vampyyrit sekä muinainen egypti. Kauhuelämyksiä koen mieluiten elokuvien sekä kirjojen muodossa (Stephen King, Dean R. Koontz, Anne Rice).

Keräilen myös kaikenlaista (mieheni suureksi harmiksi...  Wink ): leffoja, miniatyyriesineitä, miekkoja ja tikareita (yhteinen harrastus mieheni kanssa), erikoisia kiviä, lohikäärme-esineitä, egyptiläisiä esineitä, naamioita, viuhkoja, kiiltokuvia, postimerkkejä, erikoisia kolikoita ja seteleitä... Kuten näette, lähes mitä vaan laidasta laitaan...  Cheesy

Olen myös vannoutunut myrskyjen ystävä. Ei ole kauniimpaa (ja samalla pelottavampaa) katseltavaa kuin luontoäiti leiskuu ja salamoi täydellä raivolla... Nautin myös kunnon syysmyrskyistä, kun tuuli ulvoo raivoten ja piiskaa sateella ikkunaa... Silloin on ihanaa sytyttää muutama kynttilä ja nauttia kodin lämmöstä ja turvasta...

smitten

Rakastan myös kirkasta tähtitaivasta, jota voisin väsymättä tuijotella vaikka kuinka sekä täysikuuta, johon koen sanoinkuvaamatonta vetoa...

Koen olevani yksinäinen susi, joka kuitenkin tarpeen vaatiessa tulee toimeen ihmisen kuin ihmisen ja jopa kokonaisten laumojen kanssa. Mutta todellinen minäni tulee esille vasta yön hiljaisina tunteina, jolloin varastan unelta hieman aikaa vain itselleni...  Cool

Olen horoskoopiltani mitä tyypillisin kalat, kuuhoroskoopiltani olen myöskin kalat ja nouseva merkki on leijonassa. Kiinalaisessa horoskoopissa olen vesi-rotta. Uskoi sitten näihin tai ei, osuvat ne suurimmaksi osaksi pelottavan oikeaan...  Shocked

Mitäs vielä, pidän kaikista eläimistä (koppakuoriaisia lukuunottamatta), mutta erityisesti kissat, sudet ja delfiinit ovat lähellä sydäntäni. Kotoa löytyykin kaksi kissavanhusta, jotka ovat meidän karvaisia lapsiamme...  Smiley

Elämänohjeitani ovat:

"Olen suurimmaksi osaksi oman onneni seppä" eli lähes kaikkeen voin elämässäni vaikuttaa paitsi syntymään, kuolemaan ja joihinkin ennalta määrätyihin asioihin...

"Varaudun aina pahimpaan, niin en koskaan pety" eli joko olen jo valmistautunut pahimpaan tai sitten yllätyn positiivisesti...

"Olen mikä olen enkä muuksi muutu - enkä haluaisikaan" eli tykkäsit tai et, tässä olen ja pysyn...  Wink

Mukavaa talvenjatkoa kaikille ja kiitos, jos jaksoit lukea tänne asti!

 Smiley
tallennettu

Maailmalle voit olla kuka vaan, mutta jollekin voit olla koko maailma...
Sekhmet
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 260


Nil novi sub sole.


Profiili
« Vastaus #1 : 20.11.2007 04:19:30 »

Ikis toivottaa Sinut lämpimästi tervetulleeksi.
« Viimeksi muokattu: 21.11.2007 01:41:39 kirjoittanut Ikiaika » tallennettu
hecate72
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


"Yöllä on silmät - vihreät sellaiset"


Profiili
« Vastaus #2 : 22.11.2007 18:53:44 »

Kiitos tervetulotoivotuksesta, Ikis!  Smiley
tallennettu

Maailmalle voit olla kuka vaan, mutta jollekin voit olla koko maailma...
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #3 : 22.11.2007 19:42:29 »

Hyvin jaksoin lukea  Cheesy
Tervetuloa  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
hecate72
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


"Yöllä on silmät - vihreät sellaiset"


Profiili
« Vastaus #4 : 24.11.2007 04:13:34 »

Lämmin kiitos! Smiley
tallennettu

Maailmalle voit olla kuka vaan, mutta jollekin voit olla koko maailma...
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #5 : 26.11.2007 19:07:56 »

Tervetuloa! Smiley itsekin olen vielä aika tuore tällä palstalla mutta kuitenkin... Itsekin muuten kuu Kalana tunnen mieletöntä vetovoimaa kuuhun ja tähtitaivaaseen,ja rakastan kunnon myrskyjä.(jos ei tartte kuitenkaan mennä seisoskelemaan myrskyn keskelle.. Grin vaikka on sekin joskus kivaa,ainakin kunnon kaatosateessa seisominen on jotenkin ihanaa.)

 
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #6 : 27.11.2007 22:06:53 »

Tervetuloa! Minäkin fanitan herroja Stephen King ja Dean R. Koontz  Smiley
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 27.11.2007 22:09:14 »

Lämpimästi tervetullut!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #8 : 27.11.2007 22:09:41 »

Täälläkin armoton Stephen King -fani toivottaa tervetulleeksi!

 Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sinkkis
Vieras
« Vastaus #9 : 10.12.2007 16:58:29 »

Tervetuloa!  smitten
tallennettu
hecate72
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


"Yöllä on silmät - vihreät sellaiset"


Profiili
« Vastaus #10 : 13.01.2008 01:25:36 »

Kiitos kaikille ja mukava huomata, että muitakin Kingin ja Koontzin fanittajia löytyy... Smiley

Sain Kingin uusimman Kuulolla joululahjaksi, mutta kun tuon pikku-miehen kanssa aika kuluu kuin siivillä, täytyy se laittaa odottamaan parempia lukuaikoja tuonne muiden vielä lukemattomien kirjojen joukkoon (ehkä sitten eläkkeellä on aikaa...  Wink ).

Oikein hyvää alkanutta vuotta kaikille ja kuun siunausta!  kuu
tallennettu

Maailmalle voit olla kuka vaan, mutta jollekin voit olla koko maailma...
Tibetan
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #11 : 13.01.2008 13:20:19 »

Tervehdys hecate72  smitten

Tarinaasi oli mukava lukea.

Toivottavasti viihdyt näillä sivuilla!
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: