Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aspektien määrä  (Luettu 3135 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Taikatalvi
Vieras
« : 23.10.2007 20:04:00 »

Minulla on kartallani  aurinko  aspect_con  venus ja luin eri sivustoilta luonnehdintoja että tämä yhtymä tekisi minusta kaunopuheisen, rauhaan pyrkivän ja tarkan pukeutumisestani. Ihmisten mielipiteet minusta olisivat myös tärkeä asia minulle ja olisin kovin rakkaudennälkäinen.

Olen aikamoinen homssantuu ja vaikka en riidanhaluinen niin kyllä mielipiteeni saan sanottua vaikka toraa tulisikin eli en niin välitä kumarrella joka suuntaan, rakkaudennälän kyllä tunnustan..tämä konjuktio on auringon ainoa aspekti planeettoihin, lisänä  aspect_con  juno ja  aspect_opp  vesta ja  chiron joku pikkuaspekti eli tästäkö johtuu etten oikein aina tunnista itseäni veskarina ja että tunnen välillä olevani niin ulkopuolella kaikesta ympärillä tapahtuvasta? Vai onko tämä vaan normaalia nousukauriin erakkomaisuutta?

Toisaalta mikään taivaankappale ei ole erityisen aspektoitu eli yleensä 2-3 aspektia.  kuunsolmu on vielä aurinkoakin yksinäisempi, vain aspekti pallakseen.

Mikä teillä on eniten ja vähiten aspektoitu taivaankappale ja huomaatko sen vaikutuksen jotenkin?




tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #1 : 24.10.2007 18:20:50 »

Kartallani eniten taitaa aspekteja tulla Auringolle,
 aspect_con  merkurius venus uranus pluto
 aspect_tri  mars saturnus pallas kuunsolmu keskitaivas
 aspect_sex jupiter ceres
 aspect_opp chiron
 aspect_squ askendentti
...ja yksinäisin on Kuu, jonka ainoa pääaspekti planeettoihin on  aspect_squ saturnus väljin orbein, toki se tekee hankalan  aspect_kvi uranus een  Undecided No, plussapuolella  aspect_tri askendentti
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #2 : 27.10.2007 21:10:38 »

Minulla on myös aurinko yhtymä venus. Olen tarkka pukeutumisestani  Smiley
Venus yhtyy myös kuuhun ja marsiin.

Minulla kaikki nuo edellä mainitut tekee aspektia plutoon, saturnukseen, askendanttiin, ainakin noihin.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6602


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 27.10.2007 21:23:00 »

artemis
se taitaa olla tuon saturnuksen vaikutus venukseen,
kun on pukeutumisestaan/ulkoisesta olemuksestaan tarkka,
ei niinkään  aurinko aspect_con venus,
tyttärellä  venus aspect_con saturnus ja vielä kauriissa ja todella tarkka omasta "jumalattarestaan",
niin pukeutumisen suhteen kuin myös sen suhteen miten häntä kohdellaan;häntä ei todellakaan nipistellä pyllylle edes leikkimielellä
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #4 : 27.10.2007 21:38:22 »

Minulla venus on oppositiossa saturnukseen, venus oinaassa ja saturnus vaa´assa.
Voipi johtua siitä, mutta johtuuko siitä myös hillitön itsekriittisyys?
Olen tarkka siitä miltä näytän  Tongue mutta useimmiten stressaan enemmän kuin olisi syytä, nimenomaan ulkoisista jutuista, "vaate ei istu" " hiukset on väärin" jne...
Todella rasittava piirre itsessä  Cool
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: