Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: astrolaiset suuttuivat!  (Luettu 4038 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ardith
Vieras
« : 05.10.2007 19:40:53 »

Näin unta, että olin myspace sivullani kirjoittanut julkisesti jotain astrolaisista ja täällä oli hyvin hyvin vihaisia ihmisiä, mm. Kaurisenergiaa ja Sasha. Ihan paniikissa juoksin koneelleni ja yritin avata myspace sivuani, ei auennut ja jäin kuumeisesti miettimään mitä ihmettä olisin voinut kirjoittaa, koska täällä ollaan nikeillä!  Grin Taisin jossain vaiheessa herättää itseni, sillä pelkäsin että tulette tappamaan minut.

Toissa edellisenä yönä näin vielä kamalampaa unta, ja se jatkui toissayönä. Musta afrikkalainen mies tuli molempina öinä tappamaan minua kasvojeni eteen. Toisella kerralla olin saada sydänkohtauksen, sillä hän uhkasi ensin raiskaavansa minut, sitten vasta tappavansa. Pulssini oli yli sata, olin hiestä märkä ja tajusin että se on nyt menoa. Kuolemaa enemmän pelkäsin raiskausta.

Muutenkin viime viikkoina olen antautnut murhille!  Shocked Eikä mitään kummempaa sitten ole tapahtunut kun olen kuollut   idiot2 buuuu  Grin

Voisiko olla oman kuolevaisuuden käsittelyä?
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #1 : 05.10.2007 19:53:41 »

Minä näin myös murha unta. Viime yönä yritin piilotella ruumista kompostissa, jäin kiinni  Shocked Murtauduin myös taloon  :Smiley
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #2 : 05.10.2007 20:23:51 »

Näin unta, että olin myspace sivullani kirjoittanut julkisesti jotain astrolaisista ja täällä oli hyvin hyvin vihaisia ihmisiä, mm. Kaurisenergiaa ja Sasha. Ihan paniikissa juoksin koneelleni ja yritin avata myspace sivuani, ei auennut ja jäin kuumeisesti miettimään mitä ihmettä olisin voinut kirjoittaa, koska täällä ollaan nikeillä!  Grin Taisin jossain vaiheessa herättää itseni, sillä pelkäsin että tulette tappamaan minut.

Voi sinua! Ei me sinua tapeta, en minä ainakaan eikä varmaan Sashakaan!  Wink

Hmm. Onko sinulla huono omatunto jostakin asiasta? Olet tehnyt jotain salaa, ja pelkäät että se paljastuu?

Tai sitten koet meidät jotenkin aggressiivisiksi.. ?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Asterix
Vieras
« Vastaus #3 : 05.10.2007 20:29:45 »

*REPS!* 2funny  Cheesy Grin

Ihanaa olla jonkun painajainen!  2funny

En minä sinua kuitenkaan hengiltä ottaisi
-kirjoittele ihan rauhassa mitä haluat. Grin


tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #4 : 06.10.2007 21:35:19 »

Kylla nyt omatuntosi kolkuttaa ylikierroksilla unesi perusteella...
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #5 : 07.10.2007 20:59:15 »

No, siinapa ehka vastaus-itse vastasit.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: