Astro Foorumi |
24.06.2026 06:21:15
|
|||
|
|||
Uutiset: |
Äänestys
|
|||||||||
| Kysymys: |
Kumpi on voimakkaampi, kohtalo vai ihmisen oma tahdon voima?
|
||||||||
| Sivuja: 1 2 [3] |
|
|
Kirjoittaja | Aihe: kohtalo vai tahto? (Luettu 23515 kertaa) |
| 0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. | ||