Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Moraalinen dilemma  (Luettu 15693 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #15 : 29.07.2007 00:31:27 »

MM smitten Sinä se osaat luoda runollisen vivahteikkaita ymmärryksen ulokkeita Kiss

Ihan niin, kaikki on itsen heijastumaa,
mutta ei kuitenkaan jatketta siten, että
jumalaisella itseydenvallalla sitä voisi omia.
Mielenterveyteen kuuluu yhtälailla kokemus yksilöllisyydestä kuin ykseydestäkin -sopivassa suhteessa - luoden siten kunnioituksen hajurakoa, sekä rakastavaa myötäelämisen kykyä.
                   smitten smitten smitten

SA, kaikella kunnioituksella; toivon, että pääset eteenpäin kaikkien eksiesi tuottamista epäselvyyksistä ja rakkaudettomuudestasi, joita lähes jokaisessa viestissäsi toitotat, mutta tasoiseesi 'keskusteluun'
en ryhdy.

Asioiden käsittely vie eteenpäin, uusiin oivalluksiin, ymmärryksen laajenemiseen...
Vatvominen ei.
 Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #16 : 29.07.2007 06:02:13 »

Niin, mitä sinä olet oivaltanut suhteestasi viime aikoina? Mitä se olikaan mitä toitotit tuolla raivon purkamis-osiossa? Katsotko että itse keskustelet jotenkin korkeatasoisesti? Kaikella kunnioituksella? Et näy huomaavan muuta kuin ne viestini, jotka haluat, etkä niitä kymmeniä muita.

Minähän olen rakastava enkeli.. miten paljon teitä kaikkia rakastankaan..  miten paljon olen kysymyksistänne välittänyt ja neuvonut.. tuntemattomia. Ehkä sen on aika loppua. Kyllähän se kuluttaa energiaa, auttaa avioerojen, ymv yli. Kun tietää miltä se tuntuu, alkaa helposti tukea muita. Tai jos joku tuntee psykopaatin, kuunnella sitä sitten. Miksi? Eihän minun tarvitsisi. Mutta kun olen välittänyt!  angel Jopa psykopaatista! Jopa hänen henkisestä kehityksestään - tuntuu uskomattomalta näin jälkeenpäin. Mistä minä sitä sitten ammennan, jos minua kohdellaan välinpitämättömästi? Se onkin ihmeellinen kysymys.

Ihmiset tosiaan ilkeilevät, oli joku henkisesti kehittynyt tai ei. Ihmiset ovat mielenkiintoisia. Tähänkin keskusteluun lähdin auttamaan ja neuvomaan, ja mitä sain? Vinoilua taas.. taisi tulla jälleen sama dilemma palstan kanssa.

Mitä jos se oletkin sinä, joka on luonut itsestään mielikuvan rakastavampana kuin oletkaan?


(http://www.scpgt.co.uk/blog/wp-content/images/2007/01/7-ancient-wonders.jpg)
« Viimeksi muokattu: 29.07.2007 06:54:07 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Mika-Matti
Vieras
« Vastaus #17 : 29.07.2007 11:20:41 »

Niin: milloin onkaan kyse vinoilusta, milloin taas silkasta suoristelusta?   :Smiley

Olen havainnut, että jatkuva "exäily" on jonkinlaista reviirin merkkausta.
Ja tuoksuna ollessa...

Minulla ei ole "exiä", sillä haluan irrottautua heistä,
jotka ovat jo jatkaneet elämäänsä eteenkinpäin
päästyään/päästäkseen minusta
eroon.

Enkä halua leimata muita "exikseni", sillä koen sen molemminpuolisena vähättelynä.
Kun näet jokainen suhde on ainutkertainen ja ainutlaatuinen
- siispä myös ainutarvoinen.

Eikä edes päättynyt - jos ajattelemme olevamme ikuisia
ja niiden "korvamerkittyjen exien" myös.

Ehkäpä jonain päivänä, jossakin universumissa,
koemmekin jatkoa hakkaus... eikun rakkaustarinallemme.

 crazy2 laugh  angel
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #18 : 29.07.2007 12:10:45 »

Lainaus käyttäjältä: SA
Mistä minä sitä sitten ammennan, jos minua kohdellaan välinpitämättömästi?
Tuollaisessa tilanteessa/tilassa itse ammennan Luojani armahtavasta ja absoluuttisesta Rakkaudesta   angel
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #19 : 29.07.2007 13:26:55 »

Totta puhut Kaarina, itseni kautta maailmaa katselen coolsmiley
Jokaisessa tilanteessa tulisi keskittyä siihen, mitä Kaikkeus viestittää minulle, mitä minä voin tästä oppia, eikä niinkään, kuten kehittymättömälle ihmisluonnolle tuntuu olevan ominaista, mitä tuon toisen tulisi oppia, nähdä tai tajuta... knuppel2

Tämäkin tapaus nosti esiin monia teemoja - itsekullakin Wink
Eräs niistä on välinpitämättömyys - joka on siis minun mielestäni pahinta - se, ettei välitetä (energiaa, jonka väli(tys)kappaleita täällä ollaan), ettei pidetä väliä: liian lähellä olevaa on vaikea nähdä.
Objektiivisuus on vaikea laji, etenkin itsensä suhteen, siksi niin mieluusti tarkastelemme peilejämme muka_objektiivisesti, vaikka todellisuudessa olemme aina itse myös se subjekti. Kaikki ilmaisumme keroo meistä itsestämme. Peiliteorian toimivuudesta käytännössa mainittakoon tässä hyvänä esimerkkinä pari lainausta, joiden sisältöön en siis tässä nyt ota kantaa Smiley
Lainaus
Minähän olen rakastava enkeli.. miten paljon teitä kaikkia rakastankaan..  miten paljon olen kysymyksistänne välittänyt ja neuvonut.. tuntemattomia. Ehkä sen on aika loppua. Kyllähän se kuluttaa energiaa, auttaa avioerojen, ymv yli. Kun tietää miltä se tuntuu, alkaa helposti tukea muita. Tai jos joku tuntee psykopaatin, kuunnella sitä sitten. Miksi? Eihän minun tarvitsisi. Mutta kun olen välittänyt!   Jopa psykopaatista! Jopa hänen henkisestä kehityksestään - tuntuu uskomattomalta näin jälkeenpäin. Mistä minä sitä sitten ammennan, jos minua kohdellaan välinpitämättömästi? Se onkin ihmeellinen kysymys.
Ja pari lausetta myöhemmin:
Lainaus
Mitä jos se oletkin sinä, joka on luonut itsestään mielikuvan rakastavampana kuin oletkaan?
Peilissä siis siis näkyy kuka?

Valo ei pääse pallon sisään, jos se on joka puolelta peilipinnoitettu.
Sisälleen ei voi nähdä, jos torjuu. Kun torjut jotakin, torjut itsesi.
Defenssi on vastakohta hyväksynnälle, joka on rakkautta.
                     smitten smitten smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #20 : 29.07.2007 17:46:27 »

Niin, sitähän juuri tarkoitin Ippuska, että ei ole kuin sisäinen voima, joka auttaa kestämään, mutta se ei nähtävästi enää ole tarpeeksi henkinen tälle palstalle, vai.

M-M, sinähän olet alkanut kovasti antaa noottia. Mitä sinä tiedät elämästäni ja tilanteista, mitä exät aiheuttavat? Koska sinun teoreemasi ovat ratkaisseet yhtäkään todellista kysymystä?

Nimittäin pelkkä kaikesta irtoaminen ja henkeily ei käytännössä ratko jonkun omalaatuista käytöstä.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Mika-Matti
Vieras
« Vastaus #21 : 30.07.2007 09:54:39 »

M-M, sinähän olet alkanut kovasti antaa noottia. Mitä sinä tiedät elämästäni ja tilanteista, mitä exät aiheuttavat? Koska sinun teoreemasi ovat ratkaisseet yhtäkään todellista kysymystä?


Sanani ainakin vaikuttivat.
Se riittää minulle.

Ja kysynkin nyt teiltä kaikilta,
miten todellinen rakastettu pääsee elämäänne,
jos otatte vastaan ainoastaan tulevia exiä
ja pidätte heistä exinä kiinni lokeroimalla heitä ex-kategorioihinne,
joita kenties käytättekin kohteluttaaksenne itseänne?

Oma tilanteeni nyt vaan on sellainen,
etten juuri tällä haavaa lokeroi itselleni exiä.
En näet halua kohdella ketään exänä
vaan kumppanina tai ainakin kanssakulkijana.

Ja kyllä, olen havainnut, että exättömän-teoreema käytännössäkin toimii vastauksena
elämässä esiin nouseviin kysymyksiin siitäkin,
ympäröinkö vai enkö ympäröi itseäni noilla manipuloivilla "exillä".

 Smiley

tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #22 : 30.07.2007 10:39:40 »

Menneisyyteen kietoutuminen, exäily, kuulostaa todella elämän vastaanottamisen välttämiseltä.

       Ihminen kas kun toimii noin kolmivaiheisena energiakanavana
                    vastaanotto - prosessointi - ulosanti
Terveen ja tasapainoisen elämän salaisuus on olla avoin putki molemmista päistä, jolloin
energia virtaa lävitse sellaisella voimalla, että se vie kaikki tukkeumat mennessään.
Sen jälkeen ulosanti ei enää saastu vanhoista shiteistä.

Jos pyörittelee edes yhtäkin samaa ajatusta monta kertaa mielessään, siinä edistymättä,
                           on syytä valpastua;
          umpiomielessä eläminen luo erillisyyden harhaa.
tallennettu
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #23 : 30.07.2007 13:59:43 »

Miehet jotka ovat olleet ja menneet elämässäni ovat minun ELÄMÄNIMIEHIÄ,
Heiltä olen oppinut jokaiselta jotain, ja että nyt osaisin rakastaa miestä joka on minun lopuelämän mies,
ELÄMÄNIMIEHET heitä minä rakastan koska olivat minun opettajiani, opin riitelemän, mököttämään jne. ja lopulta kuntelemaan, k ja antamaan anteeksi,
nyt voin ja osaan käyttää näitä taitoja oikein, ainakin yritän.
tallennettu

Mika-Matti
Vieras
« Vastaus #24 : 30.07.2007 14:45:16 »

Menneisyyteen kietoutuminen, exäily, kuulostaa todella elämän vastaanottamisen välttämiseltä.

       Ihminen kas kun toimii noin kolmivaiheisena energiakanavana
                    vastaanotto - prosessointi - ulosanti

Kaunis kiitos - lauseesi antoivat herättäviä oivalluksia tällekin päivälleni.
Olen liikaa toistanut "vastaanottoa ja ulosantia" - on ihanaa suoda itselleen aikaa ja tilaisuuksia prosessointiinkin, vaikka se näyttäisi ulospäin silkalta...   Cool .

Lainaus
Terveen ja tasapainoisen elämän salaisuus on olla avoin putki molemmista päistä, jolloin
energia virtaa lävitse sellaisella voimalla, että se vie kaikki tukkeumat mennessään.
Sen jälkeen ulosanti ei enää saastu vanhoista shiteistä.

Vastasyntyneillähän sanotaan wielä olevan sekä juuri- että kruunuchakra täysin auki.

*heittäytyy babyksi*  =  buck2

Lainaus
Jos pyörittelee edes yhtäkin samaa ajatusta monta kertaa mielessään, siinä edistymättä,
                           on syytä valpastua;
          umpiomielessä eläminen luo erillisyyden harhaa.

 Lips Sealed  >>>  Tongue  Olen kiitollinen sinulle!  smitten
tallennettu
Mika-Matti
Vieras
« Vastaus #25 : 30.07.2007 14:47:23 »

Miehet jotka ovat olleet ja menneet elämässäni ovat minun ELÄMÄNIMIEHIÄ,
Heiltä olen oppinut jokaiselta jotain, ja että nyt osaisin rakastaa miestä joka on minun lopuelämän mies,
ELÄMÄNIMIEHET heitä minä rakastan koska olivat minun opettajiani, opin riitelemän, mököttämään jne. ja lopulta kuntelemaan, k ja antamaan anteeksi,
nyt voin ja osaan käyttää näitä taitoja oikein, ainakin yritän.


Fiksusti ajateltua ja jotenkin niin miestä ylentävää että!  :Smiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #26 : 30.07.2007 14:50:31 »

Miehet jotka ovat olleet ja menneet elämässäni ovat minun ELÄMÄNIMIEHIÄ,
Heiltä olen oppinut jokaiselta jotain, ja että nyt osaisin rakastaa miestä joka on minun lopuelämän mies,
ELÄMÄNIMIEHET heitä minä rakastan koska olivat minun opettajiani, opin riitelemän, mököttämään jne. ja lopulta kuntelemaan, k ja antamaan anteeksi,
nyt voin ja osaan käyttää näitä taitoja oikein, ainakin yritän.

En voi muuta sanoa, kuin: Samat sanat  Cheesy
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
helen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 419



Profiili
« Vastaus #27 : 30.07.2007 15:17:10 »

Minä en kyllä puuttuisi , ja alkaisi seuraavia
varoittelemaan.
Esimerkki ihmisillä on poikkeuksetta h.....vetin hyvät
näyttelijän lahjat.
seuraava uhri ei kuitenkaan uskoisi omasta "kultakimpaleestaan"
moista. Pitäisi sinua kateellisena/mustasukkaisena
ole kiitollinen ,että pääsit eroon
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #28 : 30.07.2007 15:59:28 »

Miehet jotka ovat olleet ja menneet elämässäni ovat minun ELÄMÄNIMIEHIÄ,
Heiltä olen oppinut jokaiselta jotain, ja että nyt osaisin rakastaa miestä joka on minun lopuelämän mies,
ELÄMÄNIMIEHET heitä minä rakastan koska olivat minun opettajiani, opin riitelemän, mököttämään jne. ja lopulta kuntelemaan, k ja antamaan anteeksi,
nyt voin ja osaan käyttää näitä taitoja oikein, ainakin yritän.


Elämänmiehet! Sanot hyvin! Niin paljon kuin minuakin on itketetty ja nauratettu ja miten riepotettu, niin juuri he ovat minun parhaita opettajiani myös. Mutta kun on tuskainen, ei sitä vielä tajua.

Hyvä kun uskot tulevaan, asenteesi on ainakin hyvin energinen  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #29 : 30.07.2007 16:38:32 »

Mielenkiintoinen mies saa tulla maisemiin ihan koska tahansa, en estä. >Ehkäpä minä pystyn analysoimaan edellisiä suhteita, menneitä elämiä, tulevia, zoomaamaan, etääntymään, ilman että mikään estää mitään.

Miksi tuo minun exieni maininta niin kovasti palstalaisia häiritsee - eikös aika monella ole ollut näitä? Onnellisempaa oli toki ennen ketään heistä. Pitäisikö mainita enemmän aihetta seksisuhteet tai jotain? Mistä pitäisi kirjoittaa?

Psykopaatin ajattelussa saattaa olla jotain samaa kuin valaistuneella: näkee, että ihmiset ovat illuusioita, tunteineen, eikä heitä välttämättä tarvita. Jos joku ego tarvitsee tällaisen kokemuksen, psykopaatti voi sen antaa. Sittenpä vasta elämä mielenkiintoiseksi muuttuu. Sitä luui tietävänsä itsensä ja miten rakastaa. Sitten kun aukeaa monta muuta ulottuvuutta itsessä samalla kun näkee kaiken tunnetoiminnan illuusiona.. huii..

terkut vaan maailmalta.
« Viimeksi muokattu: 02.08.2007 14:09:55 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: