Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kummallinen uni  (Luettu 3567 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Pörriäinen_
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 08.05.2007 14:04:41 »

Minulla on ollut tapana toisinaan nähdä unia, jotka liittyvät mahdollisesti joihinkin tuleviin tapahtumiin. En tiedä ovatko unet suoranaisesti enneunia, mutta joitain yhtäläisyyksiä aikaisemmin nähtyihin uniin saatan kyseisen tapahtuman kohdatessa todeta.

Viimeyönä näin kummallisen unen, joka oli myös ahdistava. Tunsin, että olin jollain tapaa unen ja valveen rajatilassa ja halusin herätä, mutta en kyennyt. Ihan kuin joku korkeampi voima olisi tainnuttanut minua aina uudestaan ja uudestaan.

Unessa kuulin, että lapseni huoneessa kuului kolahdus. Olin ihan varma, että lapselleni oli sattunut jotain pahaa ja halusin mennä hänen luokseen. Pelkäsin kuitenkin, että minullekin tapahtuu jotain, joten olin epävarma. Äkkiä minuun tarttui jokin "voima", joka riuhtaisi minut ylös vuoteesta ja vei lastenkamariin. Jalkani eivät edes koskettaneet lattiaa vaan leijuin ilmassa. En muista mitä sitten tapahtui, koska seuraavaksi tunsin olevani taas vuoteessa. Yritin herätä, mutta en kyennyt. Jokin tainnutti minua. Tätä jatkui useaan kertaan, kunnes viimeisen kerran yrittäessäni herätä näin mustan linnun lentävän lävitseni ja haihtuvan ilmaan. Ihan kuin se lintu olisi lentänyt minuun jääden sisälleni. Sen jälkeen saatoin herätä.

Minusta uni oli jollain tapaa todella kammottava ja se on mietityttänyt minua koko aamun.

Jos joku olisi minua parempi tulkitsija niin olisin mieluusti kuullut selvennystä näkemääni
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 09.05.2007 00:15:15 »

Itse näen tällaisia samantyylisiä unia, mutta vain poltergeist-versioina aina, kun olen hyvin stressaantunut. Ihminen käsittelee unen aikana valvetilan asioita ja nukkuessamme astraalikehomme lähtee liikkeelle. Käymme asioita lävitse unen lisäksi myös astraalikehon voimin henkimaailman tasoilla. Joskus voimakkaat koitokset saattavat siirtyä henkimaailman puolelta uniin erilaisina ahdistavina painajaisina. Käsittääkseni tämä johtuu siitä, että matalavärähteiset energiat lähtevät liikkeelle, jotta Sinut saadaan puhdistettua niistä ja tämä energioiden liike tuo mukanaan mm. painajaisia.

On paljon mahdollista, että sinulla oli jokin asia unimaailmassa vielä kesken ja siksi heräämistäsi pitkitettiin. Liian nopeaan palaaminen takaisin tähän valvemaailmaan unimaailmasta on hyvin stressaavaa, myös fyysisesti. Tiedättehän sen inhottavat tunteen, joka sattuu ihan fyysisestikin, kun säpsähdätte painajaisista hereille?
Koska olit huolissasi tyttärestäsi, sinua saatettiin opastaa katsomaan häntä ja varmistamaan näin mielenrauhasi sen suhteen, ettei tytöllä ole mitään hätää. Sen jälkeen taas astraalikeho pikaisesti takaisin lähelle kroppaasi, jottei herääminen/kehoon palaaminen olisi niin kivuliasta, koska kroppasi on heräilemässä.
Musta lintu unessasi voisi kuvastaa näitä asioita, joita käyt parhaillaan lävitse henkimaailmassa (näiden asioiden ei tarvitse olla edes tiedostettuja). Musta lintu voisi olla myös voimaeläimesi, esimerkiksi korppi, jota viikingit pitivät ylijumala Odinin sanansaattajana.

Itse veikkaisin siis, että kyseessä oli päivätietoisuuteen asti tullut unimaailman ja valvemaailman kohtaaminen, tilanne, jossa astraalikehosi ei ihan vielä ole kropassasi, muttei enää unimaailmankaan puolella. Tämä vahva "olin unessa, mutta silti hereillä"-tunne viittaa tähän selvästi. Itsellänikin on joitakin tällaisia kokemuksia, joissa unimaailman astraalikehoni seikkailut tulevat päivätietoisuuteen asti. Smiley

Kaikesta kertomastasi ja kokemastasi huolimatta minulle tulee pohjimmiltaan hyvä tunne unestasi. Tai astraalikehon seikkailuista päivätietoisuuden ollessa päällä Smiley Ne ovat usein pelottavia kokemuksia, koska sitä vain tietää, että tämä ei ole mikään uni, mutta sitten ei pystykään enää järkeilemään, että mitähän tämä mahtaisi olla.

Astraalikehon irtoaminen unen aikana henkimaailman puolelle kropasta on verrattavissa ruumiistairtautumiseen.
tallennettu
Pörriäinen_
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #2 : 09.05.2007 08:27:36 »

Kiitos sinulle AthaMaarit!! Analyysisi oli erittäin selventävä!!

Mietin vielä tuota kehostairtautumista.. minulla ei ole tällaisesta aiempaa kokemusta, joten koen sen jollain tapaa hyvin hämmentävänä. Ovatko unet siis sidoksissa henkimaailmaan, vai onko kaikki ihan vain mielikuvituksen tuotetta?


tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 09.05.2007 13:30:07 »

Unet ovat sidoksissa henkimaailmaan hyvinkin vahvasti. Yleensä unien kautta saamme oppailtamme, enkeleiltämme sekä muilta kanssakulkijoiltamme apua ja neuvoja ongelmiimme. Siksipä unien tulkitseminen onkin tärkeää Smiley Jokaisella symbolilla on omat merkityksensä ja yleensä unennäkijä itse on kaikkein paras henkilö analysoimaan untansa.

Ja kuten kerroin, siirrymme unen aikana astraalikehomme avulla henkimaailmaan, jossa keskustelemme ja käymme lävitse erinäisiä asioita, jotka heijastuvat uniimme symboleiden avulla. Voisin melkein väittää, että henkimaailma on kaikkein vahviten läsnä juuri nukkuessamme, vaikka tokihan se on läsnä koko ajan elämässämme. Nukkueassamme vain järkemme nukahtaa myös, jolloin henkimaailman viestien on helpompi päästä meidän tietoisuuteemme. Tämän vuoksi esimerkiksi monet kuolleet henkilöt tulevat lohduttamaan elossa olevia läheisiään unien kautta. Se on helpompaa kuolleelle mutta myös turvallisempaa läheiselle. Rakas ihminenhan saisi hirveät sätkyt, jos kuollut ilmaantuisi kesken kirkkasta päivää eteen kertoilemaan, että "tässä minä nyt olen ja hyvin menee!" Grin Unen kautta kuolleen läheisen kohtaaminen on siis psykologisestikin helpompaa.

Kaikilla unilla ei tosin ole tällaista henkimaailman syvällistä tarkoitusta, vaan unennäkemiseen vaikuttavat myös fyysiset seikat. Saamme painajaisia mm. liian täydestä vatsasta tai jos meillä on nukkuessamme kuuma, kuumuus voi heijastua uneen esimerkiksi aavikoksi. Samoin edellisen päivän vahvat tapahtumat, juuri ennen nukkumaan menoa luettu kirja tai katsottu leffa, voivat jäädä uniin pyörimään ilman suurempaa merkitystä. Kyllä sitä itse aina tietää, milloin kyseessä on uni, joka täytyy selvittää itselleen Smiley

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: