Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Skorpioninainen esittäytyy ja ihmettelee itseään  (Luettu 6726 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
vilmu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 92

~Au skorpioni ~Ac leijona ~Kuu rapu


Profiili
« : 28.10.2005 10:52:42 »

Hei kaikille foorumilaisille!

Olen kait aika tyypillinen skorpioninainen. Välillä toivoisin, että en olisi ihan niin skorpparimainen, sillä vaipuminen syvään itsetutkiskeluun ja sen myötä yleensä jonkin asteiseen masennukseen ei aina ole niitä parhaita hetkiä. Silloin kun usein ei osaa antaa ympärillä oleville heidän tarvitsemaansa tukea, eikä nauttia elämästä sellaisena kuin se on. Tuntuupa välillä, että elän pitkälti elämääni jossittelun ja sitten kun-lauseiden muodossa tai ajatellen häilyviä haavekuvia, jotka muuttuvat säännöllisin väliajoin. Kovasti yritän keskittyä nykyhetkeen ja nykyisin se jo onnistuukin aika mukavasti, mutta välillä silti elän jossain ihan omissa maailmoissani.

Toinen skorpparipiirre, jonka kanssa olen kovastikin yrittänyt tehdä töitä on tuo suorasanaisuus. Välillä vähän liiankin kanssa. Tulee töksäyteltyä vähän kaikenlaista, ilman että itse välttämättä edes tajuaa sanoneensa jotenkin ikävästi, loukkaavasti, pahasti... joku - yleensä rakas mieheni - joutuu huomauttamaan, että olisi voinut taas valita vähän sanoja tarkemmin. Välillä yritän ehtiä ajattelemaan ennen kuin avaan suuni, mutta ihan aina se ei onnistu. Nooh, virheemme meillä kaikilla...

Astrologian alalla olen vielä aloittelija, kun katson täällä esittäytyneitä ihmisiä. Tosin paljon olen aiheesta lukenut kirjallisuutta ja netissäkin aiheen ympärillä surffaillut. Lähinnä kuitenkin erilaisia tulkintoja. Nämä sivut löysin noin vuosi sitten ja siitä asti olen ahkerasti käynyt täällä. Ainakin lukemassa päivittäiset horoskoopit, jos ei muuta. Ihana oli muuten viime joulun joulukalenteri, toivottavasti tänä joulunalusaikana on odotettavissa jotain yhtä mukavaa!

Energistä syksyä kaikille foorumilaisille!  smitten
tallennettu
Annaz
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Profiili
« Vastaus #1 : 28.10.2005 19:06:47 »

Tunnistan tuon selväsanaisen puolen itsestäni *wirn* Sen kanssa on joskus hiukan ongelmia... Yhtä hankalaa on selvitä ihmisten kanssa jotka eivät ole, eivätkä sano sitä mitä tarkoittavat...

Muutoin koen olevani hyvinkin järkevä =) Elän ja nautin tästä hetkestä.

-annaz-

Ps. suhtaudutko kaikkeen tekemiseen yhtä intohimoisesti.. minussa on sekin vika???
tallennettu

Juuri näin olen halunnut elää.
Ei hukattua hetkeä,
täysi tunne seurana.
Olen tässä, olen nyt..."
vilmu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 92

~Au skorpioni ~Ac leijona ~Kuu rapu


Profiili
« Vastaus #2 : 28.10.2005 20:56:41 »

Kiva kuulla, että löytyy samoja piirteitään itsestään löytäviä. Juuh, tunnustan myös tuon intohimon. Kaikki pitää tehdä kovalla tunteen palolla. Monet asiat niin intohimoisesti, että keskityn niihin pelkästään tietyn hetken ja silloin ei riitä juurikaan aikaa muulle...
tallennettu
pikkuveli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77


Silmät ovat sielun peili. Mulle ne on vain silmät!


Profiili
« Vastaus #3 : 29.10.2005 02:04:33 »

Hei vilmu!

Toi asioista töksäyttely johtunee osaltaan varmaan juuri tuosta skorpparista. Mun mutsi on nouseva skorppioni, ja hän on sellanen että patoo itteensä sellaista negatiivista energiaa, kun tietoisesti tietysti ei halua sitä tuntemattomillekaan osoittaa, jos toimivat jotenkin törpösti tai jotain. No, mutta sellaisella seurauksella, että kun ns. mittari tulee täyteen niin oli vastassa kuka hyvänsä saakin hän kuulla ehkä enemmän mitä olisi ansainnut.

Äitini kyllä hyvin tiedostaa tuon piirteen itsessään ja yrittää kovin sitä aina välttää, mutta minkäs sitä tekee luonnolleen??

Kaikilla meillä on omat juttumme joiden parissa menee ehkä koko elinikä.
 Undecided
tallennettu

-ignorents are the blessed ones...

SO WATTA FUCK ARE WE THEN!?

 aurinko + merkurius kaksosetaskendentti neitsytkuu oinasvenus + mars harka
Savanni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #4 : 29.10.2005 03:08:00 »

Tervetuloa Vilmu!

Olen itse Härkä, mutta tunnistan kyllä Skorpioni-veljeni tuosta kuvauksesta!

Kun jostakin innostuu, niin sitten ollaan koko kapasiteetilla mukana ja kaikki muu meinaa unohtua. Usein käytännön asiat, jotka ei välittömästi liity johonkin mielenkiinnonkohteeseen, menevät ohi korvien. Smiley Sitten murisee jos joku erehtyy huomauttamaan vähän huolimattomasta asioiden hoitamisesta; "Mistä minä voin tietää koska joku paperi pitää palauttaa?! Pitäiskö minun muka tietää..??"
Tämä aiheuttaa äidissämme suunnatonta huolta velipojan pärjäämisestä kunhan muuttaa kotoa pois...  Grin

Minä kyllä veikkaan, että se innostuu nyt armeijasta sen verran kovasti (tai siis eihän sillä ole vaihtoehtoja kun täysillä tai ei ollenkaan!) että sieltä tarttuu vähän täsmällisyyttä.

Minusta se on kuitenkin aika ihailtava piirre tollanen ehdottomuus, tai sitä jaksaa aina hämmästellä kun itse on tällanen diplomaattinen ja kaikenlaisia konflikteja välttävä luonne.
Korvat punasena saanu välillä kuunnella kun veli sanoo asiat niinku ne on eikä varmasti kaunistele yhtään Shocked Ja hyvä niin!
tallennettu

Ei-niin-omapäinen Härkä, silmiinpistävästi Leijona nousussa ja Kuu Kaloissa

"...ja Maailma on sun."
vilmu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 92

~Au skorpioni ~Ac leijona ~Kuu rapu


Profiili
« Vastaus #5 : 29.10.2005 18:59:47 »

Tuo ehdottomuuskin on kyllä tuttu piirre.  Wink
Se on joko tai, joten Savanni, kyllä se sinun veljesi joko on täysillä siellä armeijassa tai sitten ei maita yhtään.

Pikkuveljen äipästä poikkean (onneksi)  :Smiley sen verran, että en yleensä vieraille pistele kovin pahasti, paitsi ehkä huomaamattani ihan vahingossa. Mutta tuollaiset mitta täyteen jutut sitten puran yleensä ihan vaan lähimpiin. Heh.  Embarrassed
Kuten vaikka rakkaaseen miehekkeeseeni tai ystäviin. Onneksi ovat tainneet oppia tuntemaan minut ja sitä kautta tietämään, että se on ohimenevää enkä aina tarkoita sitä ihan sydämestäni, joten harvemmin onneksi kukaan loukkaantuu.

Joskus olen kyllä miettinyt, että ei ehkä elämä helpoimmasta päästä ole skorpparin kanssa. Mutta toisaalta... onko elämä kenenkään kanssa koskaan niin helppoa. Eikös meillä kuitenkin kaikilla ole omat omituisuutemme ja erikoisuutemme?
tallennettu
JessyRay
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #6 : 29.10.2005 19:52:31 »

Heipä vaan kaikille!

Täytyypä tunnustaa että omaan kaikki edellä mainitut skorpionipiirteet, suorasanaisuuden, töksäyttelyn, padottujen negatiivisten tunteiden räjäyttelyn ja täysillä intohimonkohteiden totettamisen  Wink. Onneksi olen hieman rauhallisempi ja diplomaattisempi skorpionityyppi       (merkuriusvenusvaaka), joten harvoin olen patoutumiani konkreettisesti räjäytellyt  Smiley. Kun joku vihdoin KAUAN ärsytettyään saa minut suuttumaan, niin silloin kuitenkin kannattaa kadota näköpiiristä knuppel2 . Suorasukaisimmillani olen suuttuneena. Silloin kaikenlainen sensuuri saattaa unohtuu puheesta...  Lips Sealed Uppoudun joskus myös uskomattoman pitkiksi ajanjaksoiksi omien projektieni pariin, jotka saavat mielenkiintoni heräämään. Minun on vaikea myös saada itseäni tekemään jotain mistä en pidä tai mitä en arvosta. Tämä koskee myös töitä. Minun on vaikea tehdä töitä esim. yrityksessä jonka johtoa, toimintatapaa yms. en arvosta tai kunnioita. Toimin kaikessa siis täysin omien arvojeni pohjalta. Kaikista eniten hermojani koettelevat kuitenkin ihmiset, jotka eivät osaa olla mitään mieltä asioista, tai jotka jahkaavat asioiden ja päätösten kanssa pitkiä aikoja.

Pohjimmiltaan koen skorpionin luonteenpiirteeni ainoastaan vahvuuksina. Omistan mielipiteet, tiedän mitä haluan ja luotan oikeudenmukaisuuteen.  Vaikka skorpionina elo on joskus tuskallisen hankalaa, en haluaisi kuitenkaan olla yhtään mitään muuta   Wink

Mielipiteitä?  Smiley
tallennettu

"Kuu tarvii auringon, jotta pystyy loistaan".
                      -Avain-

aurinko skorpioni, kuu vesimies, askendentti neitsyt/ leijonamerkurius+ venus vaaka, mars jousimies
vilmu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 92

~Au skorpioni ~Ac leijona ~Kuu rapu


Profiili
« Vastaus #7 : 30.10.2005 06:42:39 »

No se on kyllä JessyRay ihan totta. Skorpparina oloa en minäkään vaihtaisi, tässä on nyt ehkä keskitytty turhaankin vain negatiivisesti tarkastelemaan näitä asioita. Eikä kukaan muukaan varmaan halua omia totuttuja luonteenpiirteitä vaihtaa kokonaan pois, ainahan voimme yrittää kehittää itseämme parempaan suuntaan.
tallennettu
tinjami
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili
« Vastaus #8 : 30.11.2005 23:15:28 »

Usein käytännön asiat, jotka ei välittömästi liity johonkin mielenkiinnonkohteeseen, menevät ohi korvien. Smiley Sitten murisee jos joku erehtyy huomauttamaan vähän huolimattomasta asioiden hoitamisesta; "Mistä minä voin tietää koska joku paperi pitää palauttaa?! Pitäiskö minun muka tietää..??"
Onpas kiva kuulla, etten ole ainoa tälläinen...
tallennettu

aurinko: skorpioni
nouseva: skorpioni
kuu: kauris
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: