Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä uusi vuosi 2007 sinulle kertoo?  (Luettu 15254 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
astraali
Vieras
« Vastaus #15 : 01.01.2007 18:57:59 »

Koko päivän on ahdistanut kamalasti -en yhtään tiedä miten tästä jatkaa... Miten repäistä itseni irti vanhasta.

Muistanko väärin, vai oletko sinä Kauris?

Nimittäin, tällä Kauriilla on mennyt vuosi tuottanut myös jonkinlaista ahdistusta ja lähinnä sitä selkeyttä toivon työtilanteeseeni.

Minulla on tulossa mielenkiintoinen vaihe,  chiron yhtyy MC:lleni. Toivon löytäväni tänä vuonna enemmän sisältöä työhöni, sen Oman Kutsumukseni, mitä tahansa se onkaan.  chiron liittyy parantamiseen, uusiin parantamismenetelmiin, opettamiseen, henkisyyteen... Löytyneekö se omakin tehtävä tuolta?? Joka tapauksessa vuosi 2006 oli minulle henkistymisen aikaa.

Toivon kaikille onnea vuodelle 2007! Löytäkäämme jokainen sen olotilan, joka tuottaa meille onnea!  smitten

Kyllä muistit oikein; olen myös kauris... Ja samoja fiiliksiä ollut viime vuonna ja samankaltaisia ajatuksia uudelle vuodellekin. Nyt tunnun kaipaavan vain niitä konkreettisia tekoja ja muutoksia -kuten sinäkin...
Tilasin vuosi horoskoopin vuodelle 2007 ja se on niin selkeästi siellä näkyvissä...

tallennettu
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 272



Profiili
« Vastaus #16 : 01.01.2007 18:59:51 »

Minun vuosi vaihtui kotona kahden koiran kanssa.
Lupauduin hoitajaksi,kun tytär lähti Nokialle kavereiden kanssa juhlimaan uutta vuotta.
Mukavasti ja vieläpä topakasti onkin vuosi lähtenyt, aamulla tein kahden tunnin lenkin metsään koirien kanssa.
Se hyvä puoli tässä lumettomuudessa onkin,että pääsi metsään samoilemaan.
Hyvä maadoitus aamuiselle pitkälle meditaatiolle  Smiley

Leijonalle vuosi pitäis olla helpompi kuin edellinen, vaikka eipä minulla ole vaikeuksia ollut edellisvuodenkaan kanssa, mistä sitten johtuuneekaan.
Mateve sanoikin hyvin toisessa topikissa,että joskus on se aika kun voi katsoa karttaansa yläpuolelta...(ei ehkä just noilla sanoilla) hyvin kolahti minulle,olen joskus ajatellut samantapaisesti,eli kun kartan opit alkaa olla "hallussa", selviää helposti vaikeammistakin "solmuista". :Smiley
Mielenkiinnolla odotan tuota venuksen tuomaa "onnea"  Wink sisäistä työtä olenkin tehnyt aika kiitettävästi,joten ilmeneekö se ulkopuolelle... :Smiley   -aika näyttää.
 smitten
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #17 : 02.01.2007 00:24:30 »

Vuosi 2007 kertoo minulle lukujen 2 ja 7 välisestä sillasta,
jonka muodostavat luvut 0 ja 0.

Kiinnitän huomioni lukuun 9 (2+7),
joka merkitsee minulle suurenmoista inventaariota
ja koontia - omissa muistilokeroissaan.

Tällöin koko pitkä haitari menneitä vuosia ja laajempiakin ajanjaksoja
tapahtumineen kaikkineen
sykkyröityy ajattelun työpöydälle.

On finaalin tuntua,
mutta sen sijaan, että kaikki räjähtäisi omaan myllerrykseensä,
tulemmekin valmistelemaan seuraavaa vuotta
eli paluuta lukuihin 10 ja 1
vuoden lopun hiljentymisenä.

Joka (luku 10) aloittaa uuden jakson kehityskulkua vuonna 2008.

Luku 1 on naisellinen täydennettävä miehiselle luvulle 2,
joka puolestaan aivan kuin sukeutuu ykkösestä esiin,
- unohtamatta vuoden 2009 valaistumisen lukua 11,
joka sädehtii uutta toivoa maan päälle.

Vuoden 2010 merkkipaalu on se, että "ei kahta ilman kolmatta"
luoden hyvät edellytykset sisäisen vanhemmuutensa tasapainottamiseen
sisäisen lapseutensa eli luovan tietoisuutensa johdolla.

Vuosi 2011: se on siinä! - koko planeetan (2. säteen alaisuudessa) hohde alkaa paljastua kolmiulotteisuuden harhan kristalloituessa läpinäkyväksi.

Vuosi 2012 avaa yhteyksiä ja voimistaa yhteyden kokemista
sijaten nk. taivasten valtakuntaa tajunnallisesti maan päälle
sekä tukien maaplaneetan pintarakenteita eheytymään uudeksi kuosiksi
itse planetaariselle valtiattarelle, äiti Maalle.

 smitten

PS. Tämä ei ollut ennustus vaan näkemys.

tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #18 : 02.01.2007 23:02:51 »

Tuleva vuosi
täytän 19, kirjoitan keväällä, saan valkolakin, käyn kroatiassa, haen opiskelemaan, ehkä pääsen sinne ja joudun muuttamaan kauas kotoa. Etelä-Suomeen saakka.
Todennäköisesti kohtaan myös henkistä kasvua, olen enenevissä määrin alkanut tuntea kiinnostusta henkimaailmaa kohtaan ja olen saavuttanut yhteyden.
Kolmas silmäni alkaa avautua.
tästä tulee hyvä vuosi. Jännittävä ja erilainen.

Vuosi, jolloin lapsuus loppuu.

 smitten

Maailma muuttuu...
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #19 : 02.01.2007 23:56:01 »

Tuntuu että 2006 oli päättämisten vuosi ja 2007 alkujen alku. Uskon että muutokset tulevat aika kokonaisvaltaisesti, mutta jos vuoden päästä kirjoitan, että mikään ei muuttunut niin hyppään kaivoon.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #20 : 03.01.2007 00:06:28 »

Minulle hyvin konkreettisestikin tuli juuri vuoden loppuun vanhan päätös (ero) ja uuden alku uudessa kodissa jne. Muutosten vuosi taitaa olla kaikkinensa. Samaa mieltä olen mitä Rauhis ja Aion tuossa alussa kirjoittivat.  smitten Edistymistä, kehitysharppauksia... Joskus kivuliaita, joskus ei... Jännityksellä odotan mitä tuleman pitää.  :Smiley
tallennettu
Terhi35
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 130


Minä ja koiruus


Profiili WWW
« Vastaus #21 : 03.01.2007 16:39:46 »

Uuteen vuoteen on paljon odotuksia kohdistúnut.

Menneenä vuotena oli paljon surua,luopumista ja fyysistä kipua..

Raskausaika oli kivulias ja vaikea fyysisesti,joka taas aiheutti henkistä surua ja luopumista.kun kaksoismies ystäväni eivät antaneet minulle anteeksi sitä,että olin sairas ja kävin lääkärillä,jouduin sen vuoksi perumaan muutaman tapaamisen.

Ja sen vuoksi minut heitettiin nurkkaan,ystävyytemme sinetöitiin tekstarilla,yhtään empatiaa ja ymmärrystä en saanut osakseni,sairastellessani.

Surullista,ja kyyneleitä on vuotanut tuon vuoksi,
mutta luopumista tämä elämä on.

Tuo jätti tyhjiön sydämmeen,oli vain aika luopua.

Tuntuu kun olisi saanut surusiestin toisen kuolemasta,niin paha olo jäi.

Nyt tämä vuosi 2007 on uusia tuulia varten,
on aika pitää omasta kehosta huolta,saada kiloja pois,
mielen vierkeäksi erilaisilla projekteilla(harraste).

Tänä vuonna olen tarkkana etten enää satuta ketään vahingossa.


tallennettu

Elämme tässä hetkessä,
Muistelemme menneitä,
haaveilemme tulevasta!

Elämä on lahjaksi saatu!

Seikkaileppa issikkasivuillani:
http://www.issikkakamut.suntuubi.com/
sekä rajatiedon(kesken vielä):
http://www.paranormaalia.suntuubi.com/
Cimara
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #22 : 03.01.2007 20:05:32 »

Ainahan uusi vuosi on tavallaan haikea. Sitä miettii mitä tuli tehtyä ja mitä taas ei saanut aikaiseksi ei sitten millään...
Viime vuosi oli oppimisen ja kasvamisen vuosi. Tänä vuonna katsotaan mihin ne kasvut ja opit vievät! Ja opitaan uutta ja kasvetaan lisää.

SIUNATTUA JA VALOISAA UUTTA VUOTTA KAIKILLE FOORUMILAISILLE!

Cimara

PS. "Viimeisellä rannalla käveli kaksi hahmoa rinta rinnan, toinen oli vanha mies elämänsä ehtoolla ja toinen oli Jumala. Vanha mies pysähtyi, katsoi taakseen ja huomasi elämänsä vaikeiden aikojen kohdalla vain yhdet jalanjäljet. Vanhus kysyi Jumalalta: "Miksi hylkäsit minut aina silloin kun sinua eniten tarvitsin?" Jumala hymyili ja vastasi: "En minä sinua hylännyt, minä kannoin silloin sinua."
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #23 : 07.01.2007 00:00:25 »



                       :Smiley

        Mennyttä muistan, kuin kiveä

        hautausmaalla, omaani, kenties?

         
        Nimi on selvä, vaan, aika, tuo

        kuolemanheti, on avoin, vielä!


        Tämä vuosi kestää pitkään,

        siis iloitkaamme siitä.


                knuppel2

        Tässä ja nyt, ihan omasta päästä.


                   smitten



   
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #24 : 07.01.2007 00:15:51 »

Heillä, joilla ei ole kuin loputtomuutta,
ei mikään todella ala.

Ja kun päättymättömyys kiertää kehää,
missä on lopun alku?

 rapu

Heillä, joilla on vain alkuja,
ei mikään todella pääty.

Ja kun alkaminen pyörii ympyrää,
kehittymisen loputon spiraali pyörittää omaa jatkumoaan.

Mutta mitä vasten?
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #25 : 07.01.2007 00:17:19 »

 

                   Kiss

    Hyvät hyssykät, selvästi seppien sukua, kun noin sepittelet.


                    angel

          Lilja-82, pääsi tuo Rauhis väliin astumaan.






« Viimeksi muokattu: 07.01.2007 00:21:13 kirjoittanut Kotkansilmä » tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #26 : 07.01.2007 01:55:03 »

Minä toivon tälle vuodelle rohkeutta ja avoimuutta tuoda esille todellisuutta ja siinä liittyviä yhteisiä asioita, joista jokainen voisi helpottuneena ottaa omansa.

Toivon myös erilaisten ryhmittymien ja yhteisten päämäärien syntymistä. Tämä superyksilöllisyys mikä viime vuosina on ollut korostuneesti esillä, myös eristää. Toivon että yhä suuremmassa määrin ihmiset tulisivat esiin koloistansa jakamaan tietojaan ja heikkouksiaan. Heikkouksissahan yleensä ihmiset yleensä toisensa löytävät.

Ja toivon tällaiselle foorumille ja kaikille foorumeille rehellisyyttä ja avoimuutta keskustella asioista. Uskon, että juuri ne ovat inhimillisessä merkityksessä  upeita kanavia.


Numero 9 on muutenkin maaginen numero.

Minäkin kokeilin tuon Helmi-ohjelman numerologiaa ja myös tällä uuden vuoden nimelläni ja hups mitä sieltä tulikaan. Pelkkää yhdeksää. Joten varmaan tämä vuosi on jonkin sortin 'matkaajalle' tärkeä vuosi. Kopioin sen tähän. Koskekoon se myös yleisesti tätä yhdeksikön vuotta!

Yhdeksän
Yhdeksikkö - humaanisuus

Humaanisuus, kaikkensa antaminen yhteiseen käyttöön, jumalallisuusRakastat lähimmäistä niin kuin itseäsi. Olet humanitäärinen, sosiaalinen omatuntosi on vahva, ja maailmanlaajuiset ongelmat koskettavat sinua syvältä. Olet myötätuntoinen idealisti, utopisti joka viettää elämänsä, uhrauksiaan laskematta, yrittäen löytää tai rakentaa paremman maailman. Antaminen tuottaa sinulle suurta mielihyvää.

Katselet maailmaa avarasti, kokonaisuus on sinulle pieniä yksityiskohtia tärkeämpi. Vedät magneetin lailla puoleesi ihmisiä elämän eri osa-alueilta. He ovat valmiita tukemaan sinua unelmasi tavoittelussa ja huolehtivat puolestasi niistä tehtävistä, jotka ovat liian yksityiskohtaisia tai arkisia kiinnostaakseen sinua.

Yhdeksikkö- ihminen on suvaitsevainen, eikä hyväksy ennakkoluuloja toisiltakaan. Et arvioi ihmisiä heidän sosiaalisen asemansa perusteella, sinulle on tärkeää vain se, mitä he tekevät - tai voisivat tehdä - yhteisen hyvän eteen. Tasa-arvo on sinulle itsestäänselvyys.

Sinulla on vilkas mielikuvitus ja olet erittäin luova. Erityisen lahjakas olet näkemään sen, mikä ympärilläsi on kaunista, ja osoittamaan sen toisillekin. Tämä taito saattaa arkisesti tehdä sinusta sisutussuunnittelijan, taidemaalarin tai valokuvaajan. Vahva sosiaalinen omatuntosi todennäköisesti kuitenkin ennen pitkää vie sinut politiikkaan, sosiaalityöhön, opettajaksi, parantajaksi - tai vaikkapa lähetyssaarnaajaksi.

Itsehillintäsi on voimakas, ja pystyt viemään aloittamasi taistelut päätökseen. Vaadit paljon sekä itseltäsi että muilta. Ihmisen ja maailman vajavaisuus ärsyttää sinua. Tavoitteenasi on täydellisyys, ja sisäinen pakko ajaa sinua eteenpäin etsimään sitä. Vaarana on kuitenkin se, että ajat vain takaa pakenevaa unelmaa, etkä osaa olla tyytyväinen siihen, mitä olet saavuttanut. Elämällä on sinulle paljon annettavaa, jos vain sallit itsesi nauttia siitä.

Yhdeksikkö on syntynyt uhraamaan itsensä yhteisen hyvän puolesta. Yksi elämäsi läksyistä onkin oppia olemaan kiinnittymättä liikaa mihinkään materiaan tai ihmissuhteisiin, sillä liian tiukat siteet tuottavat tuskaa.

Saat rahaa selittämättömillä ja odottamattomilla tavoilla: perintönä, lahjoituksena joltakin joka ihailee työtäsi tai ihan vain onnen kantamoisena. Vastaavasti, jos yrität tietoisesti saavuttaa taloudellista menestystä, epäonnistut todennäköisesti surkeasti. Kaikkein menestyksellisin tie yhdeksikölle on antaminen, jakaminen ja uhraaminen jonkin suuremman, jalon päämäärän hyväksi odottamatta mitään vastalahjaksi. Yhdeksikön läksy - ja tie menestykseen - on vanha totuus: mitä enemmän antaa, sitä enemmän saa.

Olet hyvin romanttinen, mutta rakkautesi on melko persoonatonta, universaalia. Keskityt enemmän omiin unelmiisi kuin toisiin ihmisiin. Jos et ole tasapainossa oman sisimpäsi kanssa, saatat masentua ja vetäytyä kuoreesi. Tällöin sinusta voi tulla epävarma ja katkera - syytät ongelmistasi muita tai koko maailmaa. Sinulla on kuitenkin erityinen kyky objektiivisuuteen ja asioiden sijoittamiseen oikeaan perspektiiviin. Ole siis rehellinen itsellesi, myönnä avoimesti omat puutteesi siinä missä voimasikin ja pyri löytämään tasapaino. Vain silloin pystyt täysipainoisesti tekemään sitä mihin olet syntynyt - rakastamaan koko maailmaa - ja myös itseäsi.
« Viimeksi muokattu: 07.01.2007 01:57:44 kirjoittanut Esmiralda » tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #27 : 07.01.2007 23:09:49 »



                   Kiss

    Hyvät hyssykät, selvästi seppien sukua, kun noin sepittelet.                   

Sepän sukuahan se Jeesuskin oli.  Wink
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #28 : 09.01.2007 02:18:06 »



                  Kiss

          Puu -, luu -, tai joku muu seppä. No, sehän meille

           sopii, koska luomme tulevaisuutta, ja näillä

            eväillä, meille kaikille sopivaan muotoon!


                               smitten


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: