Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uni entisestä elämästä  (Luettu 5744 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« : 01.12.2006 00:04:39 »

Näin kummallista unta tässä eräänä yönä. En osaa oikein sanoa, uskonko entisiin elämiin, ajatus on kovin vieras. Tämä uni oli kuitenkin kovin vaikuttava.

Näin unta, että olin oikein hieno aatelisnainen, rikkaan miehen nuori rouva. Veikkaisin kartanoni sisustuksen ihmisten vaatteiden perusteella, että elimme 1700-luvun alkupuolta. En rakastunut miestäni, mikä olikin siihen aikaan melkeinpä itsestään selvyys. Unessa mieheni aatelinen ystävä tuli käymään luoksemme ja hänellä oli mukana hänen viehättävä vaimonsa. Rakastuin nuoreen naiseen ensi silmäyksellä ja niin hänkin minuun. Päätimme kuitenkin unessa, ettemme saa aloittaa suhdetta, koska se olisi väärin, sillä emme halunneet tehdä aviorikosta ja ajattelimme myös, että homoseksuaaliset suhteet ovat luonnonvastaisia ja väärin. Kärvistelimme rakkaudessamme ja yritimme olla pelkkiä ystäviä.
 Jonkun ajan päästä unessa tulin raskaaksi miehestäni. Kun synnytyksen aika tuli, kuolin synnytykseen. Kuoltuani siirryin johonkin paikkaan, jossa sielut odottavat seuraavaan elämään siirtymistä, se oli vähän kuin jokin taivaallinen odotushuone. Mies, jonka jotenkin vain aistin olevan jotenkin korkea henkiolento, tuli sanomaan minulle: "Koska et viime elämässäsi tehnyt vääryyttä ja kärsit rakkautesi tähden, saat mahtavan palkinnon seuraavassa elämässäsi."
 Pian tajusinkin olevani nykyisessä omassa elämässäni. Poikaystäväni tuli luokseni, ja jotenkin vain yhtäkkiä tajusin, että poikaystäväni sielu oli sama kuin rakastamani tytön entisestä elämästäni! Meidät siis palkittiin tässä elämässä sillä, että rakkaussuhteemme oli mahdollinen.

Poikaystäväni oli kyllä kovin vaikuttunut, kun kerroin hänelle unestani Smiley Itse hän uskoo kaikkeen mystiseen, mutta musta tuntuu, että oikean entisen elämän katsauksen sijaan uneni saattaisi yhtä hyvin olla vain alitajuntani väsäämä hieno tarina. Uni oli kuitenkin vaikuttava ja todentuntuinen, se pyöri päässä monia päiviä. Varsinkin olen miettinyt sitä, voisiko unessani oikeasti olla kyse vierailusta entiseen elämääni. Onko täällä ketään, joka tietäisi vähän enemmän näistä asioista? Smiley
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 01.12.2006 00:33:57 »

Koskettava uni.  smitten Kyllä tuo ihan vaikuttaa siltä, että entiseen elämääsi vilkaisit tuossa unessa. Ja tuo kuvailemasi ns. "odotushuone" vaikutti jotenkin niin tutulta...  :Smiley
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #2 : 01.12.2006 00:52:04 »

Kylla se minustakin vaikuttaa mahdolliselta.
tallennettu
Nomadi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 241



Profiili
« Vastaus #3 : 01.12.2006 00:57:16 »

Kiinnostava uni. En usko että sillä on mitään tekemistä edellisen elämän kanssa.

Unessasi homoseksuaalisuus on häpeällistä ja salattavaa josta seuraa vielä rangaistuksena kuolema. Tätä sinun on hyvä itseksesi miettiä suhteessa tietoisiin asenteisiisi homoseksuaalisuutta kohtaan, ja pohtia omaa seksuaalista suuntautumistasi. Jos ajattelet suhtautuvasi myönteisesti homoja kohtaan, toimitko käytnnösäkin niin, tai ehkä olet liian jyrkkä.. tai miten oma seksuaalisuutesi menee, onko se oikeasti sisimmäsikin sitä mitä luulet?
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
Aion
Vieras
« Vastaus #4 : 01.12.2006 11:04:19 »

Minustakin vaikutti että uni oli
selkeästi edellisestä elämästä kertova.
Ota se kauniina viestinä sisimmältäsi,
sillä tietoisuutesi ja aistisi
ovat herkistymässä. Smiley

Käsittääkseni tämä uni ei kertonut
tämän elämän ¨homofobiasta¨,
vaan menneistä aikakausista
jolloin yhteiskunnan suhtautumistapa
oli tuomitseva.
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #5 : 03.12.2006 12:54:40 »

minunkin uskoni mukaan käväisit vain toisessa todellisuudessa. Ole kiitollinen nykyisestä suhteestasi.  :Smiley
tallennettu
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #6 : 08.12.2006 01:39:49 »

Unessasi homoseksuaalisuus on häpeällistä ja salattavaa josta seuraa vielä rangaistuksena kuolema. Tätä sinun on hyvä itseksesi miettiä suhteessa tietoisiin asenteisiisi homoseksuaalisuutta kohtaan, ja pohtia omaa seksuaalista suuntautumistasi. Jos ajattelet suhtautuvasi myönteisesti homoja kohtaan, toimitko käytnnösäkin niin, tai ehkä olet liian jyrkkä.. tai miten oma seksuaalisuutesi menee, onko se oikeasti sisimmäsikin sitä mitä luulet?
Mietin tuota kanssa. Suhtautumiseni homoseksuaalisuuteen on varsin välitön, en ajattele, että homoseksuaalisuudessa olisi mitään pahaa tai että homoseksuaalit olisivat jotenkin huonoja tai pahoja ihmisiä. Olen liikkunut paljon kristittyjen kanssa, jotka ovat pitäneet homoseksuaalisuutta pahana syntinä, mutten itse ole koskaan ymmärtänyt, mitä pahaa homoissa voisi olla. En usko, että uni kuvastaa mitenkään omaa suhdettani homoseksuaalisuuteen, unessa vain pidettiin lesboilua syntinä.
 Ja mitenkä minun seksuaalisuuteni menee? Smiley Olin ehkä joskus varhaisteini-iässä kiinnostunut tytöistä, mutta eivätkös kaikki murkkuikäiset käy läpi jonkun pienen homovaiheen? Nykyään en pysty kuvittelemaan, että olisin rakkaussuhteessa naisen kanssa.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
ville3
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36



Profiili
« Vastaus #7 : 08.12.2006 11:58:55 »

mä luin kerran sellaisen kirjan jonka avulla sain selville että olen elänyt ennen 1900 luvun alussa keski amerikassa ja työskentelin kauppalaivastossa
tallennettu

nouseva vaaka, aurinko jousimiehessä, kuu skorpparissa, merkurius jousimiehessä, venus kauriissa, mars skorpparissa, käärme, saarni sekä keltainen itsevallitseva tähti.
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #8 : 11.12.2006 21:57:28 »

Ja mitenkä minun seksuaalisuuteni menee? Smiley Olin ehkä joskus varhaisteini-iässä kiinnostunut tytöistä, mutta eivätkös kaikki murkkuikäiset käy läpi jonkun pienen homovaiheen? Nykyään en pysty kuvittelemaan, että olisin rakkaussuhteessa naisen kanssa.[/color]

juu, normaalia ja mielestäni aitoa seksuaalista kehitystä. tunnustan.  Grin Voi liittyä (omalla kohdallani ainakin) naiseuden etsimiseen ja löytymiseen.  Wink
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: