Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Suuteloa ja halimista  (Luettu 4002 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Valo
Vieras
« : 10.12.2006 01:15:14 »

Minäpä vähän pilke silmäkulmasa tätä kysyn kun se tuntuu niin hassulta ja hullunkuriselta, kun kuljen öisin suutelemassa ja/tai halimassa hyvässä hengessä kaikkia MIESPUOLISIA ihmilöisiä. Käynkö siis merkkaamassa kaikki maskuliiniolevaiseni, karkaako pallo hallusta  Cheesy vai mitäs minä oikein touhaan öisin. Mukaan retkille saa myös tulla observoimaan ken tahtoo :Smiley
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #1 : 10.12.2006 01:59:16 »

Betty Bethardsin unikirja sanoo suudelmaa vuorovaikutuksen tarpeeksi, suuta hoivaamisen tarpeeksi.

Mutta kysypä itseltäsi mitä suudelma sinulle itselle merkitsee. 

Sehän on vain kulttuurimme ele osoittaa jotakin. Kauniiden ja rohkeiden amerikkalaisuudessa se on suorastaan aviorikoksen kaltainen petturuuden merkki. Venäläisille tavallinen tervehdys. Joillekin ehkä bakteerivaara.

Minulle se olisi varmastikin rakastamisen suurta tarvetta!  Cheesy
tallennettu
Nomadi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 241



Profiili
« Vastaus #2 : 10.12.2006 11:31:37 »

Minä näen suutelu-unia sellaisista ihmisistä joista pidän, siinä vaiheessa kun ystävyyteni heidän kanssaan on syvenemässä. Ei mitään seksuaalista siis minun puoletani (tai no, ehkä joskus).

Mutta todellakin, mieti suutelua omalta kannaltasi. Joillekin tämä voi olla toiveuni, tai "seksiuni", toisille sitä "kommunikointia".
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
Valo
Vieras
« Vastaus #3 : 11.12.2006 13:06:24 »

Niih, jos vuorovaikutuksesta puhutaan niin olisikohan silläkin merkitystä että viimeiset herraisä kohta neljä vuotta olenkin elänyt semmoisessa sosiaalisessa kuutiossa jossa ainoa puheenaihe on kakan väri ja ainoa harrastus maidon ostaminen - koska kukaaaaaan vähäisistä kavereista täällä periferiassa ei halua lähteä kotoota minnekään.  Shocked Shocked vaikka sadan toiston ystävällisellä ehdottelulla olen sitä koettanut..  Cry

Jos maskuliini viittaa egoon ja fyysiseen, niin siinä tapauksessa koetan varmaan luoda yhteyttä siihen terveeseen tekemiseen, johon käyttöön sen egommekin voi nimenomaan valjastaa, koskapa se tuttavallinen ja vastaaottavainen on. Eli "yksin" tekemään sitten.

Juujuu.  Cool

tallennettu
Nomadi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 241



Profiili
« Vastaus #4 : 11.12.2006 21:22:41 »

Juu, Jungilaisittain ajatellen kollektiivisuus on (kulttuurillisesti) maskuliininen, animuksen, piirre ja naisen unissa sitä voi ilmentää miesjoukot.
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: