Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pyörryttää ja huippaa....  (Luettu 12704 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #15 : 17.10.2006 13:10:21 »

Toinen hyvä tapa (vaikka siinä suihkun aikana) on lähettää puhdistavia ja rakkaudentäytteisiä ajatuksia tälle miehelle ja omalle keholle. On hyvä tiedostaa, mitä ja miten ajattelee ja kokee, koska Itsen normaali olotila on pelkkä onnellisuus ja rakkaus. Kannattaa myös muistaa, että ajatuksemme siirtyvät myös toiselle ihmiselle - ehkä mieskin potee huonoa omaatuntoa ja lähettää noita ajatuksiaan tiedostamattaan sinulle. Korvaamalla ajatukset (sekä omat että vastaanotettavat) rakkaudella ja positiivisuudella ne kumoavat matalavärähteiset energiavirrat pois tieltä.

Hyvin simppeliä, siis!  Wink
tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #16 : 17.10.2006 17:48:35 »

Heh, ei sais nauraa  Lips Sealed

Tuli vaan mieleen, kun muutamia vuosia sitten tuli sekstailtua miehen kanssa, joka aiheutti aivan järkyttävää väreilyä (siis vetovoimainen heppu  Wink) Sekstailun jälkeen mulla oli aivan hirveä olo; mahatauti, pahaolo ja huippausta.
Vieläkin, kun ajattelen sitä miestä niin tulee kummallinen olo. Kai se oli sellanen viha-rakkaus -suhde, koska muuten me vaan kiisteltiin kaikesta, vaikkei koskaan seurusteltukaan.

En tiedä liittyykö tämä tähän mitenkään, mutta samanlaiset "taudinkuvat".
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #17 : 17.10.2006 20:41:40 »

Heh, ei sais nauraa  Lips Sealed

Tuli vaan mieleen, kun muutamia vuosia sitten tuli sekstailtua miehen kanssa, joka aiheutti aivan järkyttävää väreilyä (siis vetovoimainen heppu  Wink) Sekstailun jälkeen mulla oli aivan hirveä olo; mahatauti, pahaolo ja huippausta.
Vieläkin, kun ajattelen sitä miestä niin tulee kummallinen olo. Kai se oli sellanen viha-rakkaus -suhde, koska muuten me vaan kiisteltiin kaikesta, vaikkei koskaan seurusteltukaan.

En tiedä liittyykö tämä tähän mitenkään, mutta samanlaiset "taudinkuvat".
Shocked To-del-la.... Meillä samanlainen suhde.... Tosin ollaan entinen pariskunta.... Ja juuri tuo viha-rakkaus tuntuu tosi tutulle... Siksi tuota hairahdustamme tässä murehdinkin, koska se ei selvästikään tehnyt minulle missään muodossa hyvää. Jään aina jotenkin "koukkuun" sen energioihin ja tosi vaikea päästä taas eteenpäin jne.

Voi, että voi ihminen olla typerä...  Embarrassed
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #18 : 17.10.2006 20:53:54 »

*~*astraali*~*, miltä sinun vatsassa tuntuu?

Ajattelin vaa  :Smiley
Minulla heräsi sama kysymys, mutta tarkoittaen raskautta  :Smiley Huh
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Irish
Vieras
« Vastaus #19 : 18.10.2006 21:39:47 »

Erehdyksiä sattuu... Pitää antaa itselleen anteeksi. Pitää kysyä, minkä takia on riippuvainen niistä toisen ihmisen energioista, vaikka ne tekevät pahaa? Onko kyse rakkauden nälästä, jota yrittää täyttää epätoimivin keinoin?
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: