Mitä lie sitten meinaa perääntyvä
ja huone 7 ja toisena perääntyvänä
:kaksoset:huoneessa 8 :
Eihän ne mitään planeettoja ole
Nyt meni kyllä sekavaksi 
Haluisko/jaksaisko joku selventää?

Astro Foorumi |
22.06.2026 07:43:42
|
|||
|
|||
Uutiset: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||