Näkisikö kukaan mihin on kadonnut Abloy avain. Se roikkuu pitkässä avainnauhassa. Väri sininen nauhassa.
Kiitos, jos joku näkisi
Nostelen.Kiitos, jos joku näkisi
Astro Foorumi |
28.06.2026 05:00:48
|
|||
|
|||
Uutiset: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||