
Minä olen Sininen Galaktinen Kotka. Mielestäni Sinisen Kotkan kuvaus osuu muuten melko lähelle totuutta, mutta en ole ahkeraa ja tilanteita kontrolloivaa nähnytkään

Galaktinen taas... no jaa

Astro Foorumi |
24.06.2026 06:23:08
|
|||
|
|||
Uutiset: |
|
|||||||||||||||||||