voisitko katsoa minullekin koska tämä "ahdistus" ja epätietoisuus loppuu? Pääsenkö koskaan eroon rutiinityöstä, toteuttamaan itseni vai olenko ikuiseti tuomittu istumaan "toimistossa"?

kiitos etukäteen

Astro Foorumi |
28.06.2026 18:15:06
|
|||
|
|||
Uutiset: |
|
|||||||||||||||||||