Hei Timo!
Mitenkähän minun talveni laita? Onko romantiikkaa tulossa?
Entä luuletko että ongelmani itseni suhteen jo helpottaisivat?
terv.indigonsininen
Astro Foorumi |
28.06.2026 18:29:25
|
|||
|
|||
Uutiset: |
|
|||||||||||||||||||