
Kuinka saan selville kuumerkkini..?En tajuu noista kummista symbooleista mitään.
Syntymä aikani on 17.syyskuuta 1973 Klo.13.56 Syntymäpaikka:Helsinki
Astro Foorumi |
28.06.2026 08:19:28
|
|||
|
|||
Uutiset: |
|
|||||||||||||||||||