...no kuitenkin..ensimmäistä kertaa selailin sivustoa ja jäin koukkuun ja sittenhän tietysti piti rekisteröityä
..Olen Vaaka ja nouseva merkkini on neitsyt.
Astro Foorumi |
23.06.2026 01:53:48
|
|||
|
|||
Uutiset: |
|
|||||||||||||||||||