Olen käynyt Marjaanalla. Oikein miellyttävä kokemus, tiesi paljon etukäteen kirjoittamalleen lapulle, sekä tapaamisen aikana. Ainut negatiivinen asia vähän kallis hinta...
Astro Foorumi |
28.06.2026 11:44:50
|
|||
|
|||
Uutiset: |
|
|||||||||||||||||||