Perjantaita perjantainainen täällä!
MInulle on sanottu että tiikerinsilmä olisi kiveni, kuulin sen vuosia sitten. Mitähän se sinun kivesi minulle olisi?
Astro Foorumi |
28.06.2026 12:41:20
|
|||
|
|||
Uutiset: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||