Olen miettinyt ulkomaille töihin lähtöä vuodeksi. En vain ole varma, uskallanko, ja viihtyisinkö siellä. Olisiko koti-ikävä liian suuri. Voisitko nostaa minulle kortin?

Astro Foorumi |
28.06.2026 12:26:19
|
|||
|
|||
Uutiset: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||