Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ap kartta ja sielunsuunitelma  (Luettu 4720 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« : 27.12.2007 19:00:28 »

Tervehdys - namaste

tuli jostain syystä mieleen kysyä, voisiko nämä asiat tulkita samaksi. Jos olemme itse ikäänkuin valinneet mitä milloinkin käsitellään (planeetat/huoneet) - minulla esim rasittava Saturnus kakkosessa, samalla kun haluaisi matkustaa (vain pikkumatkoja, AP kartan Aurinko keskittyy nyt kotiin) jne, laajentaa kuvioita, Mars 11.. olen aika paljon miettinyt että liikkuvatko planeetat todellakaan loogisesti AP kartalla.

Mitä minun pitää vielä odotella..

siis oliko sielun suunnitelma se, että muutama suhde tyssäisi, sitten taukoa, sitten uusi, ja mitä sitten? Puhun 5-huoneesta. JA miksi, opinko todella jotain muuta kuin että eri miehet on eri versioita, hieman eri psyykellä jne varustettuja? Jotain säpinää on taas muutaman vuoden kuluttua edessä, siksipä en kovasti tee asialle mitään (kun ne ovat AP kartalla joka tapauksessa 2011-2012).

Sitten muutaman työhuuruisen vuoden jälkeen tekee mieli huilia, vuoden kuluttua - teenkö sen? Onko sekin sielunsuunnitelmaa? 6 ja 10 huoneissa ei ole paljon mitään, kun sitten taas sitä 2010 kakkosessa Jupiter eli onnea resursseihin (tosin, neliötä ja oppositiota). Näen jopa miten se toteutuu. 2011 on varsinainen työkeskeinen vuosi.

2011 ja 2012 kenties vasta tulee isompia muutoksia elämäntapaan, paikasta en vielä tiedä. Saattaa olla että 2010-2012 painan hulluna uralla - siis näinhän se menee AP kartalla. Toisin kuin 2009. 2012 vaikuttaa kiintoisalta varat-love-ura- akselilla (varsinkin 5 ja 10 aikas myönteiset) - eletäänpä sinne asti..

Onko tässä jotain logiikkaa???

Katsoin 6 vuoden kartat - joskus 2010-2013 välillä varojen huone alkaa asettua ?? sitä ennen siis olisi tarjolla lovea, kaunista kotia, matkoja, perintöasioita, työmenestyksiä-muutoksia ja esim 2011 huoneen 7 kärki on Jousimiehessä ja Aurinko siellä.. hm.  Wink Jos konkreettisesti muutan jonnekin, tuntuu kuin 2013 olisi se aika,  aurinko jupiter kuu matkojen ja ulkomaiden huoneessa ja  mars kodin, but. Who knows. Ainakin tutustun koko ajan ihmisiin joilla elämä, työ, suhteita eri maissa!

Tuo sielunsuunnitelmakin on sellainen mitä voi muokkailla. Esim ei ole pakko aina olla hyväntekeväisyyslinjalla, auttaa ja muuttaa maailmaa. Voin olla kohottamatta planeetan henkistä tasoa - tämä tehtävä on kuultu nyt 2-4 suunnalta. Kaksi kanavoijaa tai kolme ja pari regressiota. Mutta teenkö sen?  :Smiley Huh Cool

Mikäli olisin vain henkinen olento  Wink .. silloinkin AP kartalla pitäisi olla jotain menossa, mutta esim 9 ja 12 huoneet täyttyvät taas 2010 alkaen.. yksi upea asia jonka olen kuullut on kyllä se, että jokainen ihminen on kooste valtaisia ulottuvuuksia, menneitä elämiä, nykyistä, henkisiä taajuuksia, tulevaisuutta. Siis ei saari, vaan kaiken kattava moniulotteinen olento.
« Viimeksi muokattu: 27.12.2007 20:46:50 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1 : 28.12.2007 02:13:14 »

Astrologiselta kannalta,sen enempää kuin ihmissuhdepuolellakaan en tätä kommentoi,koska astrologiasta ei juurikaan tietoa ja sielunsuunnitelmaa katson eri tavoin.En niinkään ihmissuhteitten suunnalta,kuin koko tien,jota kuljemme.
Tosin ihmissuhteemmekin vaikuttavat niihin monin tavoin.

Jossain kohdin emme pysty noudattamaan suunnitelmaamme erilaisista syistä johtuen,mutta saamme toki mahdollisuuden yrittää uudelleen.
Jotkut valitsevat tuolla valinnan hurmosvaiheessa niin vaikean suunnitelman,etteivät sitten jaksakkaan sitä täällä läpi viedä.
Toiset lepäävät välillä ja toteuttavat suunnitelman,koska jokin intohimoisesti vetää kohti sen täyttämistä.

Mutta tuo,mitä loppusanoiksi kirjoitit,"jokainen ihminen on kooste valtaisia ulottuvuuksia jne."Sen allekirjoitan täysin.
Olen siitä aivan vakuuttunut ja se on minulle useammallakin tavoin näytetty.Miten tässä elämässä sieluni onkin entisissä,nykyään läheisissäkin ihmisissä ja myös tulevaisuudessa.Eikä se rajoitu yksin tänne maan päälle.
Miten monista sadoista,tuhansista,tai mitkä ne luvut ovatkaan,en vielä kykene ymmärtämään,mutta tämä minä on vain yksi hiekan sirunen jostain kokonaisuudesta.
Miten se minulle selvitettiin ja konkreettisesti keskellä päivää kotonani näytettiin ja miten sen oivalsin,kerron joskus.
Tämä tapahtui jo n.1 1/2 vuotta sitten.
Kyllä,se on mahtava tieto ja kiitos kun siitä muistutit!
Olin taas liikaa uppoutunut tähän yhteen osaseen vain. Wink angel
« Viimeksi muokattu: 28.12.2007 03:14:43 kirjoittanut Chandra » tallennettu

Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #2 : 28.12.2007 02:18:39 »




                        coolsmiley

     Jospa onkin hengetön olento, jolle on annettu mieli ja

         kuvitus.

                                     smitten


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3 : 28.12.2007 03:23:44 »


Mieltä kun lähtee kuuntelemaan,niin saa aikaan sellaisen kuvituksen,ettei siitä ainakaan mielenrauhaa saa.
Kuvitus vaan kasvaa ja kasvaa ja tulee yhä hallitsevammaksi.
Parempi olla vaan antamatta mielelle ja sen kuvituksille niin suurta valtaa.Antaa niitten harhojen tulla ja mennä tarttumatta niihin.

Oho,nyt menee taas niin ohviksi,,,,sorry!
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 28.12.2007 15:25:12 »

Hm, sinulle on kerrottu sielunsuunnitelma?

Tunnen että minussa on jo melkein kaikki tieto, mikä piti maan päällä saada. Ja samalla valtaa, eli mahdollisuus olla hyvässä asemassakin. Mutta mitäs kun alkaa tuntua että kaikki on illuusiota, itse ja Itse mukaan lukien.

Toisin sanoen leikkiä ei pysty ottamaan todesta..

jatkuu. Jos bisnekset ei pitäisi minua maan pinnalla tai jokin suhde, olisin jo aika irti tästä kaikesta.

Lisäksi, maaplaneetta todella tuntuu siltä että ollaan hyvin erillisiä - kts katukuva - ja rakkautta on aika vähän, joko romanttisessa mielessä suht harvoin tai sielujen välillä, tai en vain näe - jotain yhdistävää tekijää.

Jolloin varmaan Minun täytyisi edustaa sitä love and lightia.

Tiedän, regressio/ enkeli/ itsen kuunteleminen kertoo jo jotain, mutta AP kartta kujeilee sitten omiaan -  eli olenko suunnitellut sen???  Cool Huh
« Viimeksi muokattu: 28.12.2007 15:53:24 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #5 : 28.12.2007 18:03:27 »

Ei,ei minulle ole kerrottu sielunsuunnitelmaani ja itse en kykene sitä muistamaan. Grin
Kirjoitin ihan toisesta asiasta.Siis siitä,että kuvittelemme että tämä olomuoto jonka voimme itsessämme nyt tuntea,on se ainoa.

Kuitenkin tämä on yksi pieni hitunen.
Sieluni tehtävän tässä olomuodossa aavistan,osittain tiedänkin,mutta sen täyttämiseen vaikuttaa moni asia.
Nyt on hieman kiireinen hetki kirjoittaa aiheesta,mihin pitää keskittyä.
Mutta sen verran kuitenkin,että olen koko ajan lähempänä sitä lopullista tehtävää,joskin se on muuttuva.
Pyrin elämään satuttamatta muita siltä osin kun osaan.
En valehtele,en edes valkoisia.
Mietin miten haluaisin minua kohdeltavan ja siten pyrin kohtelemaan myös läheisiäni.
Minulle ei esimerkiksi sopisi nuo monen miehen kuviot,jotka toisiltaan salataan.
Miksi?
No,koska en välittäisi itsekään sellainen olla.
Vapaaehtoisesti kyllä,jos minulle avoimesti muistakin kerrottaisiin.
Silloin se perustuisi omaan valintaani.
Vaistoan valheen jo kaukaa,pienenkin ja on todella epämukava olo seurassa,jossa tietää,muttei viitsi sanoa asiaa julki.
Jokainen miettiköön tahollaan syytä valehteluunsa.

En myöskään ihastu kovin helposti,saati rakastu,joten mahdollisesti elän tämän lopun elämäni täällä ilman parisuhdetta.

Nyt loppuu aika.
Mutta juuri tuo on se tehtävä,minkä kirjoititkin.Olla rakkaus ja valo.
Mieti,mitä se sinulle merkitsee.
Sitäkin miten toivoisit sinua rakastettavan.
Sillä rakkaudella rakasta kaikkea olevaa.

Nyt en keskity,kun kiire painaa,joten palaan asiaan. Smiley
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #6 : 28.12.2007 20:27:14 »

Minulla taas menee niin,että valta,asema,bisnekset ja jokin suhde (kuten kuvailit),eivät pidä kiinni täällä,vaan jokin paljon suurempi.

Se on jotain sellaista,että saa olla kuuntelija ja lohduttaja toisille ja tällä hetkellä olen sitä saanut kokea myös toisten taholta.
Siksi tiedän,miten tärkeää on yksikin ihminen,joka todella välittää,kun on suru ja hätä.
Tuon reikin kautta olen saanut kokea niin monesti auttamisen iloa,antamisen iloa,sillä harvoin siitä maksua saan.Perustuu vapaaehtoisuuteen.
Ihmeitäkin.Pieniä ja isompia.
Oma tieni on henkinen tie,mutta en aseta sitä minkäänlaisiin raameihin,vaan annan sen tulla vastaan,mikä tarkoitettu on.
Kanavoinnit,näyt ja unet.Ja monet muut ihmeelliset asiat,jotka tuntuvat omilta ja hyviltä.

Tuo irrallisuus,josta kirjoitit,on hyvin tuttu tunne.
Se tulee silloin,kun en koe olemassaoloani mielekkääksi.
Kun yhteys "pimeän aikaan"on poikki ja tulee voimakas tarve irroittaa.
Mutta se intohimo lopulliseen työhön saa katsomaan eteenpäin.

Kyllähän nuo suhteet ovat opettaneet meille jotain miehistä,lyhyetkin,mutta myös me olemme opettaneet heille jotain.
Se kait on jokaisen kohtaamisen tarkoitus.
Ja voi olla,että on vielä (ainakin sinulla)pidempikin suhde varallesi.Sellainen,jossa molempien on hyvä olla ja kumpikaan ei sido toistaan,mutta rehellisyys ja luottamus ovat pohjana.
Sillä mitä teemme monilla suhteilla,jos on yksi hyvä?
Emme tosiaankaan omista ketään,eikä kukaan omista meitä,mutta saattaa olla,että joskus ihan vapaasta tahdostaan kummatkin viihtyvät toistensa seurassa niin,ettei näe syytä haikailla muualle.

Ja lopuksi vielä.Ei ole pakko kokoaikaisesti tehdä tosiaankaan mitään.
Pitää itsestään huolta ja hemmotella,että jaksaa sitten taas,kun sen aika on.
Olisipa perin raskasta,jos ympärivuorokauden,itsensä unohtaen,keskittyisi vain yhteen asiaan.
Nauti ja rentoudu! smitten

tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #7 : 28.12.2007 20:31:08 »

Sen verran haluan vielä sanoa,etten todellakaan moralisoi niitä,jotka pitävät useampaa suhdetta yllä.
Olen sitä joskus itsekin harrastanut.
Enkä ole millään muotoa oikea ihminen arvostelemaan kenenkään elämäntapaa.
Kunhan kirjoittelin nykyisestä näkövinkkelistä,joka on huimasti muuttunut viimeisten vuosien aikana.
Ja vaikka on suruakin paljon,tunnen,että paljon,paljon enemmän saan nyt. angel smitten
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8 : 04.01.2008 21:44:24 »

Minusta taas suru on illuusiota. Koettuani sitä paljon. Onko siis ilokin ja rakkaus ja raha=

Edelleen tuo niccini kuvaa asennetta. Seikkailu jossa ei oikeastaan voi haavoittua. Voi vain oppia rahasta ja rakkaudesta lisää (niin kauan kuin on alemmissa ulottuvuuksissa).

Kuulen kyllä hyvin dramaattisia juttuja, mutta sen sijaan että olisin tukenut exää, jätin asian muille. Mitä jos hänen rakas sukulaisensa kuolee? Eikö sielu ole kuitenkin kuolematon. Kuulostaa viileältä, mutta eikö se ole niin. Ja eikö hän ole ollut aika tunteeton minua kohtaan itse. Karman kehä

ja siitä vapautuminen.

Eli sen sielun suunnitelma oli kuolla nuorena siten, samoin kuin itsellä saada tämä haaveri nyt?  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 04.01.2008 21:54:08 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: