Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apuja astron oppimiseen  (Luettu 4080 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« : 15.07.2007 19:44:10 »

Heippa Kaikille  Smiley
Olen viipynyt pitkän ajan poissa astron opista. Koska minä en ole yksinpakertaja, olen siis ryhmätyöskentelijä. (tämä näkyy syntymäkartaltani)

Minulta loppuu motivaatio opetella astron hienouksia, mikäli en saa taustatukea  Huh,
Näin vain on, syntymäkarttani osaan suurinpiirtein tulkita.

Mutta jatko-opinto on kuivunut kasaan. Kaikki Suomen kieliset opukset olen käynyt monta kertaa läpi, joten innostus niiden pohjalta on täysi nolla.

Englannin kieltä en hallitse, ainakaan siinä määrin, että voisin tarttua Englannin kieliseen astro-opukseen.

Koska on pitkä aika siitä, kun tällä forumilla surffailin, olisi mukavaa saada viitteitä siitä mistä aloittaisin. Alkeita en tarvitse, ne kyllä hoituu....

Voisiko joku teistä ystävällisesti potkaista minut liikkeelle astron maailmaan ja olla avuksi tulkinnoissa?
Kauniisti kiittäen  coolsmiley smitten
Stareyes  Wink
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 16.07.2007 10:34:20 »

Sen jälkeen kun alkeet on opeteltu, mielestäni astrologiassa kehittyy parhaiten kun lähtee kokeilemaan muiden ihmisten karttojen tulkintaa. Keskustelupalstassa on se hyvä puoli, että täällä saa välitöntä palautetta ja näin ollen taidot hioutuvat koko ajan. Oikeiden karttojen tulkitseminen avaa kuitenkin astrologian maailman aivan eri tavoin kuin valmiiden keittokirjojen lukeminen.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #2 : 16.07.2007 11:32:07 »

Mistäs päin Suomea olet, Stareyes?

Nimittäin, Kauris aloittaa Helsingin lähistöllä syksyllä astrologian alkeiskurssin nimellä toimivan ryhmän. Tosin vaikka se on alkeiskurssin nimellä, niin jokainen varmasti oppii paljon, sillä tarkoituksena on opiskella astrologiaa mukavasti omaa ja muiden osallistujien karttaa tulkiten. Varmasti monia ahaa-elämyksiä kaikille! (itsellenkin  Wink)
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #3 : 16.07.2007 16:41:33 »

Mistäs päin Suomea olet, Stareyes?

Nimittäin, Kauris aloittaa Helsingin lähistöllä syksyllä astrologian alkeiskurssin nimellä toimivan ryhmän. Tosin vaikka se on alkeiskurssin nimellä, niin jokainen varmasti oppii paljon, sillä tarkoituksena on opiskella astrologiaa mukavasti omaa ja muiden osallistujien karttaa tulkiten. Varmasti monia ahaa-elämyksiä kaikille! (itsellenkin  Wink)
Kiitosta vaan, minä asustelen Pirkanmaalla.
Joskus 1980-loppupuolella oli aikuisopistossa joku astrologian oppimiskurssi, mutta koska osallitujia ei ollut riittävästi, sitä ei aloitettukaan.

Ja nyt taloudellisista syitä johtuen opisto on pienetänyt ja minimoinut kursseja, että motivoiko se enää suurtakaan yleisömäärää??
Sitä paitsi opistossa ei ole mulle, muuta kuin kielten opiskelu, joka natsaa kanssani. Kaikki käsityö kurssit ja musiikkijutut ohitan, koska ne eivät puhuttele.
En siis ole mikään käsityöihminen. Musiikista pidän, mutta mulla on erittäin korkea kynnys mennä sinne iäkkäiden ihmisten joukkoon, enkä muutoinkaan tunne oloani kotoisaksi...
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #4 : 16.07.2007 16:50:54 »

Sen jälkeen kun alkeet on opeteltu, mielestäni astrologiassa kehittyy parhaiten kun lähtee kokeilemaan muiden ihmisten karttojen tulkintaa. Keskustelupalstassa on se hyvä puoli, että täällä saa välitöntä palautetta ja näin ollen taidot hioutuvat koko ajan. Oikeiden karttojen tulkitseminen avaa kuitenkin astrologian maailman aivan eri tavoin kuin valmiiden keittokirjojen lukeminen.
Niin, totta. Mä tein muutaman tulkinnan tässä kevättalvella vai oliko se syksyä? Sitten into vain lopahti - total  Huh.

Vaan yksintulkitsijaksi minusta ei ole, tai mihinkään, jossa pitää olla ihan yksin. Tämä on sellainen ominaisuus, joka mulla on ollut aina.
Jotta intoni palaisi olisi hyvä saada vastavuoroisuutta.

Ja koska olen Aurinkomerkiltäni, että toiminnanplaneetaltani Kauris, voitte uskoa, että puolihuolimattomasti tällaisia juttuja en tee. Voimakas itsekritiikki koko ajan päällä ja uskon puute siihen, että ei tästä tule mitään.
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Kiulu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #5 : 26.07.2007 13:37:30 »

Astrologian kurssit kiinnostavat, niillä varmaan oppisi parhaiten..ainakin saisi alkeet josta itse jatkaa. Wink Karttaani olen yrittänyt tulkita kirjojen avulla, vähän takkuista, parempi olisi muiden seurassa ja kokeneen opettajan johdolla.. Varmaan vielä hakeudun kunhan sopivan matkan päähän sattuu asuinpaikkakunnaltani. uglystupid2
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: