Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aseksuaalisuus  (Luettu 18557 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #30 : 07.12.2006 19:54:39 »

Jotenkin vain hassua, että minulla on kartalla "yltiöseksuaalisia" leijonaa ja skorpionia niin paljon ja sitten olen tällainen ... pihtari  Grin
Oikeasti jotenkin vain ei kiinnosta seksijutut. Ainahan aiheesta voi heittää jotain härskiä vitsiä porukassa, mutta ei käytännössä innosta.
Ainakaan toistaiseksi. Ehkä minun pitää olla vielä varmempi itsestäni, ja sitten alkaa kiinnostaa läheisyyskin...

Hienoa, kun uskallat todeta sitä mitä sillä hetkellä olet. Rehellisyys itseä kohtaan on parasta mitä voi itselleen antaa. Ajallansa kutakin.

Vanhana baarimikkona opin kuuntelemaan ja 'kuuntelemaan' noita huolia. Voi niitä veistelyjä mitä kuuli huulilta ja sitä mitä näin silmistä. Totuutta oli vaikea myöntää edes itselle. Parempi ryypätä ja kerskua.

Minulla oli joskus nuorena (15) aivan ihana vanhempi ystävä, joka selitti suoraan kuinka asiat ovat seksimaailmassa. Hän sanoi myös, että jokaisella on oma aika, jokaisella omat halut, tunteet ja niiden vaihtelut. Hän sanoi, että kuuntele omaasi, älä koskaan muiden. Minun suuri sexiguruni, olen hänelle vieläkin kiitollinen.  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: