Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: vesimiehen hirveä vuosi  (Luettu 2932 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
perrhonen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« : 06.06.2006 11:30:53 »

Hei!

Olen elämäni tärkeimmässä käännekohdassa.Takanani on hirveä vuosi, joka on jättänyt pysyvät jäljet, mutta kaipa jotakin on opittu. Parisuhde osoittautui valheeksi???, näin olen sen ymmärtänyt, petosten ja valheiden verkoksi. Luottamus ja usko toimivaan suhteeseen on murentunut ja itsetunto sekä ihmisenä sekä naisena on (ehkä) korjautumassa, tiedä häntä.

nyt pitäisi päättää lopullisesti, jätänkö pitkän suhteen ja lähden uusille teille. Päätös on vaikea ja aiheuttaa tuskaa, toisaalta tämä nykyinen tilanne on yhtä tuskallinen.

vesimies, s. 4.2.-55, klo 7:00
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 06.06.2006 12:00:32 »

Valheiden verkko, harhakuvitelmat, illuusiot...

onpa tainnut olla Neptunus asialla, joka on tehnyt yhtymää Auringollesi ehkä pari viimeistä vuotta. Tarkin yhtymä on jo tosin ohitse, mutta vaikuttaa varmasti vielä. Muutakin sälää löytyy, esim. Saturnus on koetellut kuutasi v. 2004-2005 ja saapuu oppositioon Aurinkoasi vielä loppuvuodesta. Lisätään vielä siihen Jupiterin neliö Auringolle Skorpionista niin avot, keitos on melkoinen. Plutokin näyttää tekevän kolmiota itselleen, ja tämä antaa luultavasti sen tarvittavan muutosvoiman, minkä nykyisen tilanteen korjaamiseksi tarvitset.



tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 06.06.2006 15:01:11 »

Kyl se siitä ja parempaa tulee tilalle. Ei kannata tuskissa kipristellä kauan.  smitten

Nauroitko missään vaiheessa? 2 viikon kuluttua on jo VUOSI siitä kun tajusin että exä ei mulle "riitä".. hyvä niin.. kait.. coolsmiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: