Sivuja: 1 ... 925 926 [927] 928 929 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5620110 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #13890 : 25.06.2011 21:07:11 »

Hyvää matkaa faerielle smitten

Ja kaulakoru...mulla ollu tänään ihan sama fiilis, että voi kun pääsis hetkeks pois koko hela hoidosta!
Menisin yksin mettään kannonnokkaan ja istuisin siellä niin kauan että itikat on kupannu mut puoli kuoliaaksi.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #13891 : 25.06.2011 22:04:04 »

Juu, kummasti se kehittyy se käskevä ääni...komennan omaa koiraani, niin vastaantulijoidenkin elukat tottelee Cheesy Cheesy
Minä meen kohtsillään nukkumaan vauvatiaisen viereen, ja tulee sinne varmaan muutama missekin, plus koira sängyn alle. Se on oikea mörkö. Joka paikassa on päästävä sängyn alle nukkumaan, kun se on siellä oppinut olemaan.
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #13892 : 26.06.2011 19:50:27 »

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/264074_2114308264771_1457628161_4269881_4224697_n.jpg

 2funny
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13893 : 26.06.2011 23:45:15 »

Chandrakin täällä pitkästä aikaa piipahtanut, heipähei.. smitten


Me täällä sairastetaan nyt yhdessä vaavin kanssa flunssaa... Tongue Muuten tuntuu et ehkä se hänen  refluksivaiva on lieventynyt - ei kyl voi varmaks sanoa, mut jotenkin aistin et hän voi paremmin.. On nimittäin ihan muutamassa päivässä tuntunut oppineen ihan hirveesti uusia taitoja, hymyillyt enemmän kuin ennen, vienyt kädet yhteen ja mikä hauskinta, hän on alkanut juttelemaan. Voi vitsi kun vauvakieli on söpöä. Selvästi hän kovin innoissaan jotain selittelee.. Eniten hän on kuitenkin jutellut kuvalle keltaisesta hymynaamasta kuin mulle tai miehelle... Grin Jätin sen kuvan hänen petiinsä ja sieltä kuului sellaista ihme kurinaa ja pulputusta, kun menin katsomaan hän suurin silmin tillitti tätä kuvaa ja jutteli.  Smiley
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #13894 : 27.06.2011 00:47:06 »

Chandrakin täällä pitkästä aikaa piipahtanut, heipähei.. smitten


Me täällä sairastetaan nyt yhdessä vaavin kanssa flunssaa... Tongue Muuten tuntuu et ehkä se hänen  refluksivaiva on lieventynyt - ei kyl voi varmaks sanoa, mut jotenkin aistin et hän voi paremmin.. On nimittäin ihan muutamassa päivässä tuntunut oppineen ihan hirveesti uusia taitoja, hymyillyt enemmän kuin ennen, vienyt kädet yhteen ja mikä hauskinta, hän on alkanut juttelemaan. Voi vitsi kun vauvakieli on söpöä. Selvästi hän kovin innoissaan jotain selittelee.. Eniten hän on kuitenkin jutellut kuvalle keltaisesta hymynaamasta kuin mulle tai miehelle... Grin Jätin sen kuvan hänen petiinsä ja sieltä kuului sellaista ihme kurinaa ja pulputusta, kun menin katsomaan hän suurin silmin tillitti tätä kuvaa ja jutteli.  Smiley

Voi miten ihanaa! Tuntuu kuin "normaali vauva-arki" olisi paassyt kukoistukseensa teilla. <3 Aivan ihana kuulla.

Tuhannesti rakkautta sinne teille, aivan ihanan mielikuvan sain pulputtelevasta vauvelista.  smitten
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13895 : 27.06.2011 16:51:37 »

Ehkä se tuntuu vaan pahaenteiseltä ku join ensimmäistä kertaa pitkään pitkään aikaan kupillisen kahvia aamulla. Tuppaa vähä ahistamaan, mutta täytyy totutella siihen, ettei tarvi aina kieltäytyä ku tarjotaan. Se ei ole kamalan kohteliasta täälä.


No ripulin uhalla ainakin on kieltäydyttävä.  2funny Kahvi on myrkkyä.  buck2

No ehkä tämä  kuu vesimies ei sitten välitä muiden mielistelystä, kun on vain vaikea ymmärtää, että pelkän kohteliaisuuden nimissä täytyisi tehdä jotain itselleen epämiellyttävää...
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #13896 : 27.06.2011 18:11:16 »

Minä aattelen aina tuommosissa mielyttämisjutuissa, että jos se on mulle pieni epämiellyttävyys, mutta toiselle suuri juttu, niinkun nyt vaikka se että juo kahvia ku tarjotaan, vaikkei mieli tekis, niin voin toki tehdä sen...mutta helpostippa minä saatan myöntyä toisille, vaikka olisin esim. dieetillä, enkä juuri haluaisi syödä mtn makeaa, mutta kun toinen on varta vasten leiponut...
 kuu kalat
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #13897 : 27.06.2011 20:35:08 »

En minäkään henk.koht. loukkantuisi jos joku ei kahviani vaikka joisi, mutta on paljon semmosia immeisiä, joille siitä tulee paha mieli.

Soma: Siis ehkäpä se sopuliini ei ollut vielä kuollut siihen kun kävit aiemmin?
Oisko tää nyt ollu se paha tapahtuma jota ne itikatkin enteili  Grin
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #13898 : 27.06.2011 21:13:49 »

Mikähän niitä listii? Siis jos joku elukka, niin luulis että syövät kanssa? Höh.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13899 : 27.06.2011 23:36:02 »

Mä juon saavillisen kahvia joka päivä.  2funny

Hohhoijaa, tänään on ollu sellanen hyiv*ttuoonrumaläskipäivä... crazy2
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13900 : 28.06.2011 00:19:10 »

Mä olen laihtunut ihan hirveästi taas. Ja tajusin tässä että olen tosiaan jo kuukausia aina peilin edessä valittanut, että kun mä vaan laihdun ja laihdun päivä päivältä ja tissit pienenee. Niinhän siinä on sitten käynyt. Mä olen tahtomattani manifestoinut itseni laihtumaan, kun olen sitä syöttänyt joka päivä alitajunnalleni. Tarkkana ajatuksista!  Angry

Huomisesta asti aion ihastella peilin edessä muhkeita muotojani.  coolsmiley
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13901 : 28.06.2011 10:53:00 »

Mulla on mennyt tämä karppaus vähän niin ja näin. Maha ei kyllä tykkää viljoista yhtään, huomasin sen taas tänä aamuna. Eilen käytiin meksikolaisessa syömässä ja erehdyin vetämään nachoja.
- kuljen kaasulla....  Embarrassed

Meillä on ollut mun entinen mies Saksasta käymässä. Tänään hän lähtee ja mulla on jokin haikeus rinnassa. Tosi hyvä tyyppi, ei se the one mulle, mutta aivan älyttömän kiva ihminen.  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #13902 : 28.06.2011 14:44:14 »

Maitotuotteita voi karppauksessa käyttää tosiaan muistaen kuitenkin, että niissä on hiilihydraatteja. Jos esimerkiksi haluaa startata ketoosilla (HH alle 20g /pv) tai jos muuten jostain syystä täytyy pitää ne hiilihydraatit alhaalla tosissaan, niin on syytä vähän laskeskella ettei tule liikaa hh:ta maitotuotteista. Kovissa juustoissa ei hiilareita ole, mutta muissa maitotuotteissa on.

Kaulakoru:
Itse seuraan hiilareiden lisäksi myös lektiinejä, eli noudatan veriryhmäruokavalioa. Sen mukaan suunnilleen ainoa veriryhmä jolle maitotuotteet sopivat on B (olen itse B) ja kaikkien  muiden pitäisi välttää niitä vaikka olisikin laktoosia sietävä mutantti, sillä ne lektiinit ovat eri juttu. Yksi lektiinien aiheuttama ongelma on aineenvaihdunnan meneminen sekaisin, mikä voi näkyä esim. painon nousuna.

Jos eläinkunnan tuotteet kelpaavat, niin aamiaiseksi voi paistaa kananmunia runsaassa voissa ja syödä ne vaikka salaatin kanssa. Itselleni ei kyllä aamulla uppoa ruoka ollenkaan, aamiaiseni on puoli desiä kuohukermaa aamukahvissa ja sillä porskuttelen puolillepäivin asti. Ja jos joskus jotain aamulla syön, niin mieluiten hedelmiä - ihan niinkuin sinunkin aamiaisesimerkissäsi oli - jostain syystä on kutsumus syödä hedelmiä/marjoja aamulla, jos ylipäätään syön mitään. Elävän ravinnon opeissa todetaan, että aamupäivällä kroppa puhdistaa itseään ja sitä edistävät hedelmät ja marjat, eli hyödyllinen taipumus kyllä se jos ei muu aamulla maistu. 
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13903 : 28.06.2011 16:42:11 »

Ihanaa kuulla, että Somakin on saanut karppauksesta apua. Mä sitä joskus mietin, kun valittelit painoa, mutta en silloin viitsinyt alkaa vaahtoamaan asiasta. Ensin oli fanaatikkokarppi, sitten sitä on oppinut vaan antaa asioiden mennä omalla painollaan, ne jotka ovat valmiita saamaan apua sitten kyllä löytävät sen tiedon jostain.  Tongue

Itse nyt jouduin kuitenkin fixailemaan tuota dieettiä, kun nuo maitotuotteet eivät selvästikään mulle sovi. En nyt tiedä voiko tätä edes täysin karppaukseksi enää kutsua, en ole nyt laskenut missä rajoissa hiilarit menee, mutta viljat ja puhdas sokeri on täysin kiellettyjen listalla.

---

Mulla on nyt tunnetasolla tapahtunut taas paljon. Mun ex löysi uuden, ihmeen äkkiä se kävikin, mutta mä olin valanut siihen toivoa. Ja se oli aidosti onnellinen mun uudesta onnesta, vaikka olisikin halunnut mut takaisin. Sen hyvyys palkittiin.  smitten Olen nyt kuitenkin potenut tietynlaista luopumisen tuskaa, mutta silti olen onnellinen. Meidän välillä on niin kaunis ehdoton rakkaus, sielunveljeni, kaksoisliekkini tai mikä lie, jonka kanssa meidän on nyt kuitenkin aika lentää omille teillemme. Mutta parhaita ystäviä olemme aina.  Cry smitten Toissayönä näin unta, jossa synnytin jonkinlaisen kananmunan, unessa se oli kuin normaali lapsi. Symboloi uutta alkua ja rakkaani saa lentää pois, nyt kun siivet kantavat. Ja minä saan lentää pois. Napanuora on ilmeisesti katkennut, on niin tyhjä olo. Niin kaunista, vaikka rintaa ahdistaa.
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #13904 : 28.06.2011 21:13:13 »

Onpas ihanan riipiviä suhteloita teillä.

Minä tässä mietin, etä on se jännä miten sitä herkistyy, kun on vain auki ja vastaanottava asioille..oltiin menossa muksuin kanssa kauppaan ostamaan herkkuja, kun olivat siivonneet niin hienosti..tuumin siinä kävelessä että mitäs jos sittenkin mentäisiin sinne toiseen kauppaan, ja niin ajateltuani arvelin, että sillä lie jotain merkitystä, ja kuljettiin sitten kauemmas toiseen putiikkiin..siellä kassalla tapasin sitten ystävän, jota en ollut nähnyt pitkiin aikoihin smitten Tuli todella hyvä olo kun hänen kanssaan jutteli.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 925 926 [927] 928 929 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: