Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nykynuoret 5-kymppisinä?  (Luettu 2871 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8226


Profiili
« : 03.05.2015 09:15:11 »


Näyttää vahvasti siltä, että noin kolmasosa nykyteineistä on 5-kymppisinä
heikkonäköisiä, ainakin puolikuuroja kakkosdiabeetikkoja.

Perustelu: mm. liiallinen näyttöjen tuijottaminen, musan kuuntelu kuulokkeilla,
turhan kovalla volyymilla sekä ravinnon koostuminen valtaosin nopeilla hiilareilla kyllästetystä
roskaruuasta ja juomasta

 Embarrassed
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 04.05.2015 08:50:32 »

... Ja tatuoituja!  Cool Rock 'n Roll!
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #2 : 13.05.2015 15:08:09 »

Hahah Cheesy 15-vuotiaasta lukenut mm. tätä foorumia kun kirjat tuntu ainakin aluksi vähän ''vaikeilta'' saada käsiksi, sokeudutaan sit 30 vuoden päästä 2funny Netti on kiva kun löytää muiden kokemuksia asioista mistä muuten harvoin kukaan avautuu ääneen. Ja voi ite päättää mitä uskoo eikä tarvi lukea kaikkea sillä viisiin niinkuin se olisi jotain tuputusta vaan voi oppia omalla tavallaan kaikkea joka asiasta mitä vaan ikinä keksii. Smiley

PS. Musiikki kuulostaa paremmalta kun kaiuttimen ja korvan välissä on ''tyhjää tilaa'' eikä ääni säröile äänen voimakkuuden takia ja meikäläinen eli noin 5 vuotta pelkällä roskaruualla kunnes tänä keväänä on tapahtunu itsestään joku laajempi muutos. On alkanut maistua ruisleipä (ja leivät missä on paljon jyviä/siemeniä), karkin syönti on loppunut (lakritsia tekee mieli joskus) ja musta on alkanut tuntua että jos teen ruuan itse niin saan paremmin ''energiaa'' siitä ruuasta. Kaupan vihannesosastot oikein huutaa mulle ''täältä saat edullisesti hyvää ruokaa'' ja lihan pureskeleminen kuvottaa. Hampurilainen, spagetti bolognese ja pizza näyttää mun mielestä nykyään kaikki samalta = tyhjiä hiilareita + jauhelihaa... Mitään kuntoilubuumia en sentään oo innostunut alottaa, ainoastaan jotenkin keksiny miten kaikki vaikuttaa kaikkeen ja voin paremmin (kokonaisuutena) kun huollan kehoani oikein. Smiley
« Viimeksi muokattu: 13.05.2015 15:10:53 kirjoittanut mouru » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: