Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua tulkintaan!NAIMISIIN  (Luettu 5192 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
althema82
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« : 08.09.2006 22:48:04 »

Olen kiitolline jos joku tulkitsee minun unni tämä on vaivannut minua paljon.Enkä yleensä näe vastaavia unia ikinä.Näin sellaisen unen jossa olin menossa poikaystäväni kanssa naimisiin.Isäni saatteli minut ja itki kun saatteli minua alttarille(vaikka isäi on tyypillinen suomalainen mies joka ei itke.) meillä oli suuret kirkko häät ja poikaystäni oli kamalan juovuksissa ja oksensi kukkakoriini ja jotain muutakin sähläystä oli joten häät peruutettiin poikaystäväni tahdosta koska hän ei ollut siinä kunnossa että olisi voinut mennä alttarille.Sitten olin jo lähdössä hääpaikalta pois kävellen kunnes joku (tunsin että hän olisi ollut poikaysäväni sukulainen) nuori poika tuli sanomaan että mene takaisin poikaystäväni luo että hän oikeasti rakastaa minua.Menin ja sitten kumminkin päädyimme alttarille ihan pieniin vihkimisiin jossa oli vain kaksi todistajaa.ja menimme naimisiin.Ja jostain syystä minulla oli arpa missä voitimme 75 000e ja joku jahtasi meitä sen jälkeen kun meidät oli vihitty.Mitähän tämä mahtaa tarkoittaa?En ennen ole nähnyt vastaavia unia ikinä!
tallennettu

NEITSYT

nousumerkki: Jousimies
Aurinko: Neitsyessä
Kuu: Leijonassa
Merkurius: Vaa assa
Venus: Neitsyessä
Mars: Skorpionissa

vesi-koira

Sininen Magneettinen Myrsky
Intimaria
Vieras
« Vastaus #1 : 08.09.2006 23:31:27 »

Pelkäätkö sitoutumista... josta voi kuitenkin ja todennäköisesti juuri poikaystäväsi kanssa seurata onni?
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #2 : 09.09.2006 00:52:03 »

Oletko todella menossa tai ajatellut menna naimisiin-jos polvistuit alttarin edessa se todella on haita!!!!!!!
tallennettu
althema82
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #3 : 22.09.2006 08:10:04 »

En ole sitoutumis kammoinen.Kai.En ainakaan ajattelisi olevani. Tahtoisin kyllä kihloihin kovasti.
tallennettu

NEITSYT

nousumerkki: Jousimies
Aurinko: Neitsyessä
Kuu: Leijonassa
Merkurius: Vaa assa
Venus: Neitsyessä
Mars: Skorpionissa

vesi-koira

Sininen Magneettinen Myrsky
sawotar
Vieras
« Vastaus #4 : 22.09.2006 15:37:22 »

Olen kuullut että häät tietää hautajaisia  Undecided itse näin aikoinaan unen, jossa ex appiukko seisoi alttarilla uuden naisystävänsä kanssa ja ne katselivat onnellisena toisiaan, niin ½v sen unen jälkeen ex appiukon naisystävä sairastu leukemiaan, ja hän on nyt kohta 5v taistellut sairautta vastaan buck2
tallennettu
althema82
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #5 : 09.10.2006 09:45:21 »

toivotaan ettei kenenkään menettämiseen johda tämä uni!!!!!
tallennettu

NEITSYT

nousumerkki: Jousimies
Aurinko: Neitsyessä
Kuu: Leijonassa
Merkurius: Vaa assa
Venus: Neitsyessä
Mars: Skorpionissa

vesi-koira

Sininen Magneettinen Myrsky
Unneli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 44


Profiili
« Vastaus #6 : 10.10.2006 22:34:03 »

Olen kuullut että häät tietää hautajaisia 

Nyt meni kyllä yöunet  Cry Näin toissa yönä unta, että järjestelin häitä mennäkseni uudelleen naimisiin mieheni kanssa. Minulle jäi sellainen mielikuva, että olisimme eronneet taloudellisten syiden vuoksi.

Ja minä kun kuvittelin, että olemme aloittamassa uutta elämänvaihetta työttömyyteni päätyttyä... Mitä siis tuleman pitää? Huh
tallennettu

Aurinko Skorpioni
Nouseva Leijona
Kuu Kaksoset
Merkurius Jousimies
Venus Skorpioni
Mars Neitsyt

Tuli Hevonen

Sininen Resonoiva Käsi
MetalLady
Vieras
« Vastaus #7 : 10.10.2006 22:59:59 »

Häät!

Edustavat jotakin lopullista ja peruunttamantonta nimenomaan sinussa itsessäsi, eikä välttämättä suhteessasi muihin ihmisiin. Iloinen tunnelma häissä on suotuisa ja onnea tuova tunne.

Häät/avioliitto

Ideoiden, ihmisten ja erilaisten ominaisuuksiesi yhdistämistä. Nähdessäsi unta avioliitostasi, kysymyksessä on usein älyperäisten ja intuitiivisten tai maksuliinisten ja feminiinisten osiesi yhdistäminen. Jos unessa avioidut entisen rakastajasi tai ystäväsi kanssa, silloin sulautat tuon henkilön positiivista ominaisuuksia omaan tietoisuuteesi sen sijaan että heijastaisit niitä toiseen.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: