Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua univihjeen ratkaisemiseen.  (Luettu 3129 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Vache
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« : 05.04.2009 23:12:03 »

Usein näen ihmissuhteisiin liittyviä unia, joissa on vihje joka kertoo miten ei kannata toimia tai miten pitää toimia, että suhde toimisi.

Näin unta, jossa ihastukseni oli todella ihastunut Essi-nimiseen tyttöön. Hän sanoi, että Essillä oli täydelliset äänihuulet ja hän oli muutenkin äärimmäisen täydellinen ihastukseni mielestä.. En pitänyt Essistä ollenkaan.
Olin siivoamassa ihastukseni asuntoa kun ihastus oli jossain Essinsä kanssa ja toivoin unessa, että tälle Essille sattuisi jotain ikävää vaikka samalla tiesin, ettei näin saisi ajatella.
Olin siis jonkunlainen "palvelija" ihastukselleni, jolle hän purki sydäntään, muttei vastannut tunteisiini.

Mustasukkaisuus ja katkeruus oli unessa vahvoina.

En oikein saa selvää PITÄISIKÖ minun pysyä vain tämän ihastukseni ystävänä ja kuunnella hänen ihastus-hehkutuksiaan, vai pitäisikö minun vaan selkeästi sanoa, että olen itse ihastunut häneen, enkä halua kuunnella noita juttuja. Kummalla parempi tulos, vai onko kummallakaan... vai onko unessa muukin viesti.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 05.04.2009 23:17:22 »

Nythän sinä kiltisti siivoilet palvelijana ystäväsi asuntoa eli Minuutta. Hän voi heittää kaikki asiat sinulle hoidettaviksi. Kun unessa mainittiin, että Essillä on ihanat äänihuulet yhdistin sen heti rehellisyyteen ja puhumiseen. Ihastuksesi on selkeästi ihastunut Essiin, sinä olet vain ystävä. Mieti rehellisesti Itsesi kanssa, kannattaako ihastumista sanoa ääneen.

Itse uskon siihen, että me ihastumme puolin ja toisin niihin henkilöihin, joihin kuuluukin ihastua Smiley He kuuluvat jollain tapaa elämämme tiehen - edes hetken aikaa. Jos ihastus ei ole molemmin puoleista, silloin kyseessä on vain sellainen ohimenevä ihastus, jolla ei ole hengen tasolla suurempaa merkitystä.

Toisilleen merkittävät henkilöt vetävät kyllä toisiaan puoleensa! On tullut huomattua!
tallennettu
Vache
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #2 : 06.04.2009 14:07:59 »

Kiitos AthaMaarit.

Tämä Essi on joku ihan tuntematon minulle ja varmaan tälle ihastuksellenikin.

Tuli mieleen, että olen itse aina ollut varma siitä, etten saa vastakaikua tunteisiini koska en ulkoisesti vastaa hänen naisihannettaan. Essihän on uuden Miss Suomen nimi, niin voi verrata myös tuohon ulkoiseen ihanteeseen ja siihen, kun minä en tunne täyttäväni sitä millään.

Ehkä siis tiedostamattani toimin niin, etten tuota ihannetta edes täytä, tavallaan siis "alistun" ajatukselleni....


Mm.. Eiköhän tämäkin ajan kanssa selviä. Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: