Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kauris vapautuu ristinkantajan roolista?  (Luettu 56829 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #15 : 27.09.2007 16:45:46 »

Mitähän tämä muutos tarkoittaa nousu-Kauriille? Jotenkin se liittynee Itseen, koska kyseinen merkki seikkailee minulla ihan ykköshuoneen sisärajalla.

Pikkuveljeni on AU Kauris, mutta ei ainakaan vielä tunnu yhtään vastuuntuntoiselta! Grin Päinvastoin, jos vain hommista pääsee luistamaan sieltä, missä aita on matalin, niin sehän myös tapahtuu.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #16 : 27.09.2007 20:05:24 »

Mitähän tämä muutos tarkoittaa nousu-Kauriille? Jotenkin se liittynee Itseen, koska kyseinen merkki seikkailee minulla ihan ykköshuoneen sisärajalla.

Pikkuveljeni on AU Kauris, mutta ei ainakaan vielä tunnu yhtään vastuuntuntoiselta! Grin Päinvastoin, jos vain hommista pääsee luistamaan sieltä, missä aita on matalin, niin sehän myös tapahtuu.

Oijoi, jos hänellä on vielä se risti kantamatta!....en sanonut tätä ihan vakavalla mielellä. Vastuuta voi tuntea monella tavalla, emme aina tiedä toisen vastuu- tai velvollisuusmaailmasta.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
selkälokki
Vieras
« Vastaus #17 : 27.09.2007 20:27:00 »

Mitähän tämä muutos tarkoittaa nousu-Kauriille? Jotenkin se liittynee Itseen, koska kyseinen merkki seikkailee minulla ihan ykköshuoneen sisärajalla.


Jes, hyvä kun kysäisit Atha, tämä vaivaa minuakin. Riepotteleeko pluto ulkonäkömme kenties 10v vanhemmaksi, vai luommeko plutomaisesti nahkamme kokonaan uudelleen?
Hiukset lähtee? Grin No joo, huonoja vitsejä....Tulipahan mieleen.
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #18 : 27.09.2007 20:48:11 »

Mitähän tämä muutos tarkoittaa nousu-Kauriille? Jotenkin se liittynee Itseen, koska kyseinen merkki seikkailee minulla ihan ykköshuoneen sisärajalla.


Jes, hyvä kun kysäisit Atha, tämä vaivaa minuakin. Riepotteleeko pluto ulkonäkömme kenties 10v vanhemmaksi, vai luommeko plutomaisesti nahkamme kokonaan uudelleen?
Hiukset lähtee? Grin No joo, huonoja vitsejä....Tulipahan mieleen.

Jos Pluto kerran riisuu kaikesta turhasta, niin miten olisi liikakilojen tiputus? Wink Kelpais meikälle! Harmi että on tuo Nousu Härässä - vielä täytyy useampi vuosikymmen odotella.  2funny
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
selkälokki
Vieras
« Vastaus #19 : 27.09.2007 20:56:56 »



Jos Pluto kerran riisuu kaikesta turhasta, niin miten olisi liikakilojen tiputus? Wink Kelpais meikälle! Harmi että on tuo Nousu Härässä - vielä täytyy useampi vuosikymmen odotella.  2funny

kelepais miullekin. Laihikselle en ala, mutta jos muuten ovat lähteäkseen, niin suapi lähteä. Cheesy
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #20 : 27.09.2007 20:57:43 »

Minulla on sellainen kutina, että asiat alkaisivat rullata ihan uusille raiteille. Intuitiivinen ystäväni on sanonut tätä samaa tyyliin "ensi vuonna ne asiat alkavat varmastikin järjestyä ja kun ne ryhtyvät niin tekemään meno tulee olemaan kova!" Grin
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #21 : 27.09.2007 20:59:54 »

Nopea kommentti tältäkin Kauriilta. Pluto todellakin on nahan luonti, varsinkin Pluto AC:llä (eli teillä nousu-Kauriilla). Ehkä jotain tärkeää menee uusiksi. Joskus vaikeiden kokemusten kautta.

Mutta itse suhtaudun Pluton tuloon pelonsekaisella kunnioituksella. Jotain tarpeetonta poistuu, mutta parempaa tulee tilalle.

(Näin muuten viime yönä unta, että olin Ebenian kanssa jääkiekkobileissä. Meillä oli hurjan hauskaa, välillä meno yltyi niin kovaksi, että yksi vieras, Arto Bryggare, meinasi sammua. )  Grin
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #22 : 27.09.2007 22:13:31 »

Kuulin mielenkiintoisia juttuja kauris-merkistä! :Smiley
Ja paljon kestäneistä ja kovan elämän kokeneista kauriista tulee ihmiskunnan johtomerkkejä, edelläkävijöitä!

Tuo kolahti sydämeeni saakka! Kunpa näin kävisi!  angel

 smitten
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #23 : 28.09.2007 11:48:21 »

Jännää mutta totta, omatkin kauris tutut ovat tuntuneet aina "raskas" mielisiltä, heillä ei ole ollut helppoa. Hyvä juttu jos alkaisi helpottamaan kauriilla  Smiley
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #24 : 28.09.2007 19:20:08 »

2 huoneessa, taitaa tulla riisutuksi kaikesta lisukkeista, joilla ei ole oman sisäisen itsensä löytämisessä merkitystä, siis ulkoinen ei ole ihmistä itseä, mutta sekin on opittava kantapään kautta, ettei tavarat ja talot ihmisyyttä kasvata mutta se kyllä suojelee kun laittaa sen omaan arvoonsa, koska sillä tavaroilla ei saa sitä ihmisarvoa...
Myös  pluto näyttää miten vahvat on ihmisen tunteet, ne eivät ole pikkujuttuja, käyttääkö valtaa saamiseen/antamiseen, opitaan oman voiman oikeaa käyttöä universaalisesti.

 Wink  Mateve

Lainaus
Lainaus käyttäjältä: Esmiralda - 25.09.2007  21:58:08

Heille koittaa suuri 'valon' ja keveyden ilo elämässään, kun Pluto siirtyy jousimiehestä kauriiseen. Tämä jakso kestänee 10-15 vuotta.
Juu, olen kuullut!  smitten Merkkejä on jo ilmassa, itselläni on hyvä olo ja olen löytänyt itsestäni ihan uusia ulottuvuuksia joiden avulla vedän seuraavat 15 vuotta niin lujaa että rytinä käy!  Cheesy
Jos Pluto kerran riisuu kaikesta turhasta, niin miten olisi liikakilojen tiputus? Wink Kelpais meikälle!   2funny
Mutta itse suhtaudun Pluton tuloon pelonsekaisella kunnioituksella. Jotain tarpeetonta poistuu, mutta parempaa tulee tilalle.

Kiitos Mateve 2. huoneen tulkinnasta!   smitten Tästä jo syntyykin looginen kokonaisuus aukkukauriin elämään. Kaikesta turhasta vapautuminen keventää jos ei kaikkia 35:tä kiloa niin ainakin 20 kg lähtee.  Smiley  Elämään tulee valon ja keveyden iloa kilojen karistessa ja kun myös tavarat ja talot menettävät merkityksensä. Rahasta ei tule olemaan huolta, koska kauris muuttuu huolettomaksi veikaksi. Löytyy aivan uusia ulottuvuuksia, kun kauris vihdoinkin kokee elämän sietämättömän keveyden ilman jatkuvaa vastuun kantamista ja turhaa huolehtimista. Luonnollisesti tällainen onni ja ilo aiheuttaa aivan uusia tunnekokemuksia ja pelonsekaista kunnioitusta masennukseen ja pessimismiin tottuneessa kauriissa. JEE! Elämä on Suuri Seikkailu! Odotan jo kärsimättömänä!    coolsmiley     Grin
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #25 : 28.09.2007 19:31:20 »

Atomi, sinä ainakin olet todiste siitä että Kauriilla on huumorintajua!  Grin

Mutta tuli tuosta keventymisestä mieleen, että äitini, nouseva Jousimies, koki tuon Pluton tulon  askendentti:lle, jonka seurauksena häneltä lähtivät ylimääräiset kilot niin että hän on nykyään liiankin laiha. Ihan totta.

Tosin hän koki kovia tuon transiitin aikaan, mutta noiden seurauksina hän laihtui.

- Minusta onni kyllä löytyy jostain ihan muualta kuin kadonneista kiloista...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Taikatalvi
Vieras
« Vastaus #26 : 28.09.2007 21:14:03 »

Ihanaa jos totta tuo on smitten sillä tämän  nousukauriin selkä meinaa murheista katketa! Minulla  pluto seiskassa,  aspect_tri merkuriusaspect_sex neptunus ja  aspect_opp chiron.

 Esimakua olen saanut kun tämän vuoden ap-kartan AC:llä tuo pallo möllöttää 12h. puolella ja kovasti sisäistä muutosta tullut mutta myös valtataistelua töissä jopa niin paljon että taidan nostaa kytkintä ja häipyä kuvioista kurjista Undecided siltikään en pelkää plutoa niinkään paljoa kuin saturnusta jota enemmänkin syytän tämänhetkisistä ahdistuksista..pluto ehkä muuttaa asioita vääjäämättä mutta antaa myös paljon kun taas saturnus vie tuhkatkin pesästä Angry
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #27 : 28.09.2007 22:34:06 »

Taikatalvi  smitten
Vau! että  saturnus viennyt tuhkasi pesästäsi, itse minä olen ne joutunut sieltä pois viemään, vitsi vitsi...
Kyllä  saturnus tenttaa se on totta, heittää kiviä kuormaan lisää, kunnes sanot että nyt riittää. Muistatko että eivät nämä planeetat tee mitään, ne tuovat vain näkyville niitä "sopimuksia" joita olemme luvanneet suorittaa, uudet ajat antavat mahdollisuuden tietoisen ajatuksen kautta saada muutosta omaan elämään. Kun murehdimme ja syyttelemme niin samalla kutsumme sitä "herkkua" lisää itsellemme.
Kun kiitämme ja iloitsemme siitä mitä meillä on, niin laajennamme positiivista energiaa ympärillemme, kiittäen ei vihaten. Kuljet kohti puhdistumista ja se voi ottaa kipeää kun pitää luopua totutuista asioista, kaiva vaan esiin tieto taitosi joka sinulla on käyttöösi, aloita itsestäsi siitä se alkaa...


Ardith  smitten
Sinullakin on menneillään tosi tärkeä vaihe jos ymmärsin oikein niin  saturnus aspect_con askendentti, se on uusi alku mutta ennen sitä alkua olisi hyvä miettiä edellistä  saturnus kiertoa, onko tullut tehtävät tehtyä, vai onko laiskanläksyä tiedossa tulevalle 28 vuoden kierrolle kun  saturnus siirtyy 1 huoneeseen. Ja niinkuin yllä kirjoitin niin pelkoa ei kannata lisätä, vaan kiitollisuutta että saat korjata ja oppia hyvää elämää...

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #28 : 28.09.2007 23:11:45 »

ATOMI  Cheesy Huippuvisio - ONNEA  Kiss angel smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #29 : 29.09.2007 00:38:33 »

Minä haluaisin muistuttaa kaikkia kauriita nyt siitä, että Plutoa ei kyllä perinteisessä mielessä missään nimessä pidetä minään onnentuojana tai helppona nakkina, en tiedä sitten muista tulkinnoista, mutta itse en todellakaan pomppisi innoissani Pluton takia vaikka kuka sanoisi mitä. Ehkä kaurismaista pessimistisyyttä (?) mutta paremminkin varautuisin pahimpaan kuin mihinkään sateenkaaren päässä olevaan kulta-aarteeseen..
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: